Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det er vel egentlig osse ekstraordinært at føre med 14 point i starten af foråret og nu med 1 kamp tilbage fører man kun med 1 point. Det er sku da ekstraordinært altså ekstraordinært dårligt ;)
    Det er også forkert... vi har ikke på noget tidspunkt haft 14 point ned til Fredericia.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er også forkert... vi har ikke på noget tidspunkt haft 14 point ned til Fredericia.
      Tror det var Horsens vi var 14 point foran til efter vinterpausen og det er nu 12.
      Men uanset vi var to point bedre end Horsens (som havde en kort opblomstring efter vinterpausen kun om at falde tilsammen igen) i foråret så er vores præstation i foråret laaaaaangt fra god nok.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Status for Søren Kroghs 3 hele halvsæsoner i OB: 1 fremragende (2,5 point i snit, nr. 1 i Div.), 2 elendige (0,86 point i snit, nr. 11 i Superligaen & 1,31 point i snit, nr. 6 i 1. Division)

Hvis man kan spinne det til noget positivt, så bør man søge jobbet som Donald Trumps presserådgiver.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Tror det var Horsens vi var 14 point foran til efter vinterpausen og det er nu 12.
          Men uanset vi var to point bedre end Horsens (som havde en kort opblomstring efter vinterpausen kun om at falde tilsammen igen) i foråret så er vores præstation i foråret laaaaaangt fra god nok.
          Helt korrekt... det er bare lige for at holde sporet på facts.

Og ja, det tror jeg kun der kan være én mening om. Foråret har på ingen måde været godt!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Enig. Fredericia har hentet 8 point til os i de sidste 9 runder. Det er bare uacceptabelt.
            Og de har overhalet os i målscore så vi skal vinde næste runde om at redde første pladsen som allerede blev præsenteret på en sølvplade før vintervinduet. Uanset svækkelseb i vintervinduet så er det mere end sørgeligt.
            Fredericia vil være en fuldt fortjent vinder af 1. division.
            OB er pt ikke det bedste hold i denne liga.

Det er jammerligt og nu kan vi vel ikke fedte den af på Bjørn Weststrøm og Frank Hjortebjerg mere.

Den eneste udvikling i vores spil og udtryk er at vi er leveret stabilt middelmådige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Helt korrekt... det er bare lige for at holde sporet på facts.

Og ja, det tror jeg kun der kan være én mening om. Foråret har på ingen måde været godt!
              Jeg fik byttet om på Horsens og Fredericia sorry:(

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Fredericia vil være en fuldt fortjent vinder af 1. division.
                OB er pt ikke det bedste hold i denne liga.

Det er jammerligt og nu kan vi vel ikke fedte den af på Bjørn Weststrøm og Frank Hjortebjerg mere.

Den eneste udvikling i vores spil og udtryk er at vi er leveret stabilt middelmådige.
                På samme vis kan vi sagtens udråbe OB som fuldt fortjent vinder af NB-ligaen hvis det går sådan. Vi kan jo ikke nøjes med at vurdere på den sidste halvdel af sæsonen hvor Fredericia måske har været bedre end OB. Første halvdel var OB med afstand det bedste hold. Siden er vi af forskellige årsager ganske rigtigt faldet i kvalitet. Det er selvf. bekymrende og der venter TB og co. et stort arbejde med at trimme truppen og tilføre kvalitet på flere pladser.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  På samme vis kan vi sagtens udråbe OB som fuldt fortjent vinder af NB-ligaen hvis det går sådan. Vi kan jo ikke nøjes med at vurdere på den sidste halvdel af sæsonen hvor Fredericia måske har været bedre end OB. Første halvdel var OB med afstand det bedste hold. Siden er vi af forskellige årsager ganske rigtigt faldet i kvalitet. Det er selvf. bekymrende og der venter TB og co. et stort arbejde med at trimme truppen og tilføre kvalitet på flere pladser.
                  Det har du helt ret i.
                  Det ændrer bare ikke på det dybt problematiske i at hele dette forår har været en lang spillemæssig afvikling fra OB’s side. Hvis middelmådighed er det vi går efter, så er det jo helt fint, men hvis der er noget som helst der ligner ambitioner i Odense Boldklub, så skal der simpelhen kunne forventes mere både spillemæssigt og udtryksmæssigt. Ellers er vi med meget stor sandsynlighed tilbage i 1. division om et år igen.

Comment

Fuldstændig enig.
                    En ting jeg godt kunne tænke mig at vide, er hvordan man internt ser på, hvor OB står her efter en sæson i nordicbet ligaen.
                    Har man fået noget ud af året mht.

Spillestil
                    Kultur
                    Transission
                    Faciliteter
                    Personale

Hvad har man af ambitioner for de kommende 3 år?

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Jeg fik byttet om på Horsens og Fredericia sorry:(
                      Hehe, tænkte nok det var der den lå. Fair enough

Comment

for så vidt enig - men det handler også om den berømte indflyvningshøjde til næste sæson...og der kommer OB bare rigtigt dårligt ud af 24/25 sæsonen, uanset om de ender med at vinde NB ligaen. Fredericia kommer godt ud - de har vundet en oprykning, OB har med deres præstationer været ved at smide det væk - og kan i sidste runde, smide hvad der hele sæsonen har lignet en sikker 1. plads, væk. Og igen med al respekt - til Fredericia, som alle regner som sikker nedrykker næste sæson - og et hold som OB skal slå 2-4 gange hvis man skal sikre sig overlevelse.

Det er ikke kønt at se på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fuldstændig enig.
                          En ting jeg godt kunne tænke mig at vide, er hvordan man internt ser på, hvor OB står her efter en sæson i nordicbet ligaen.
                          Har man fået noget ud af året mht.

Spillestil
                          Kultur
                          Transission
                          Faciliteter
                          Personale

Hvad har man af ambitioner for de kommende 3 år?
                          Spillestil - der kan ikke være mange plusser i bogen.

Kultur er jo svært at vurdere udefra, lyder til de har det bedre med hinanden i truppen - og det jo godt, men det skal også oversættes til spillet på banen, vindermentalitet. Og der har da været nogle flotte comeback sejre - men generelt så syntes jeg også her det halter, fint man kan sætte et comeback sammen i nogle svære kampe. Men mangler at holdet spiller bedre og dominerer mere.

Transition; Ejdum har fortsat sin udvikling fra de sidste par runder af superligaen - og er vel et sted hvor han er en af de første på holdkortet, samme med Luca. Klart plus i bogen.
                          Så syntes jeg da det ligner man har fået McCoy og Askou hen et sted hvor de er klar til at indgå i truppen, uden man sidder og frygter for udfaldet. Syntes faktisk det er et ganske fint "udbytte"

Martin mangler for alvor at bryde igennem - men vil slet ikke afskrive ham endnu. Sandberg syntes jeg at have set for lidt til - tror man stadig på ham så få forlænget og sendt ham på leje, for kan ikke se han vil få meget spilletid næste sæson.

Bojang er pludselig dukket op ud af ingenting, måske man også skulle overveje et leje ophold til ham. Der er helt klart noget fysik der vi godt kunne bruge.

Markus Jensen havde jeg håbet ville slå igennem for alvor, det er så ikke sket. Hansborg tænker jeg heller ikke man fortsætter med.

Men sådan overordnet set syntes jeg det har været fint - hvis man havde forestillet sig at 6-7 spillere ville slå igennem, så mener jeg bare man har urealistiske forventninger.

Personale; hænger vel ret meget sammen med den anden udvikling - kan ikke se andet end man må konkludere der skal nye kræfter til

Comment

Helt enig... Nr. 1 hele vejen igennem, oprykningen aldrig været i fare.
                            Ingen tvivl om foråret efterlader meget tilbage at ønske, og der er meget arbejde i vente, som du siger... men fortjent vil det være.

Comment

Working...
                            X