Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det er også forkert... vi har ikke på noget tidspunkt haft 14 point ned til Fredericia.
Men uanset vi var to point bedre end Horsens (som havde en kort opblomstring efter vinterpausen kun om at falde tilsammen igen) i foråret så er vores præstation i foråret laaaaaangt fra god nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Status for Søren Kroghs 3 hele halvsæsoner i OB: 1 fremragende (2,5 point i snit, nr. 1 i Div.), 2 elendige (0,86 point i snit, nr. 11 i Superligaen & 1,31 point i snit, nr. 6 i 1. Division)
Hvis man kan spinne det til noget positivt, så bør man søge jobbet som Donald Trumps presserådgiver.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror det var Horsens vi var 14 point foran til efter vinterpausen og det er nu 12.
Men uanset vi var to point bedre end Horsens (som havde en kort opblomstring efter vinterpausen kun om at falde tilsammen igen) i foråret så er vores præstation i foråret laaaaaangt fra god nok.
Og ja, det tror jeg kun der kan være én mening om. Foråret har på ingen måde været godt!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Enig. Fredericia har hentet 8 point til os i de sidste 9 runder. Det er bare uacceptabelt.
Og de har overhalet os i målscore så vi skal vinde næste runde om at redde første pladsen som allerede blev præsenteret på en sølvplade før vintervinduet. Uanset svækkelseb i vintervinduet så er det mere end sørgeligt.
OB er pt ikke det bedste hold i denne liga.
Det er jammerligt og nu kan vi vel ikke fedte den af på Bjørn Weststrøm og Frank Hjortebjerg mere.
Den eneste udvikling i vores spil og udtryk er at vi er leveret stabilt middelmådige.
- Likes 9
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Fredericia vil være en fuldt fortjent vinder af 1. division.
OB er pt ikke det bedste hold i denne liga.
Det er jammerligt og nu kan vi vel ikke fedte den af på Bjørn Weststrøm og Frank Hjortebjerg mere.
Den eneste udvikling i vores spil og udtryk er at vi er leveret stabilt middelmådige.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPå samme vis kan vi sagtens udråbe OB som fuldt fortjent vinder af NB-ligaen hvis det går sådan. Vi kan jo ikke nøjes med at vurdere på den sidste halvdel af sæsonen hvor Fredericia måske har været bedre end OB. Første halvdel var OB med afstand det bedste hold. Siden er vi af forskellige årsager ganske rigtigt faldet i kvalitet. Det er selvf. bekymrende og der venter TB og co. et stort arbejde med at trimme truppen og tilføre kvalitet på flere pladser.
Det ændrer bare ikke på det dybt problematiske i at hele dette forår har været en lang spillemæssig afvikling fra OB’s side. Hvis middelmådighed er det vi går efter, så er det jo helt fint, men hvis der er noget som helst der ligner ambitioner i Odense Boldklub, så skal der simpelhen kunne forventes mere både spillemæssigt og udtryksmæssigt. Ellers er vi med meget stor sandsynlighed tilbage i 1. division om et år igen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPå samme vis kan vi sagtens udråbe OB som fuldt fortjent vinder af NB-ligaen hvis det går sådan. Vi kan jo ikke nøjes med at vurdere på den sidste halvdel af sæsonen hvor Fredericia måske har været bedre end OB. Første halvdel var OB med afstand det bedste hold. Siden er vi af forskellige årsager ganske rigtigt faldet i kvalitet. Det er selvf. bekymrende og der venter TB og co. et stort arbejde med at trimme truppen og tilføre kvalitet på flere pladser.
En ting jeg godt kunne tænke mig at vide, er hvordan man internt ser på, hvor OB står her efter en sæson i nordicbet ligaen.
Har man fået noget ud af året mht.
Spillestil
Kultur
Transission
Faciliteter
Personale
Hvad har man af ambitioner for de kommende 3 år?
Comment
-
Det er ikke kønt at se på.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Fuldstændig enig.
En ting jeg godt kunne tænke mig at vide, er hvordan man internt ser på, hvor OB står her efter en sæson i nordicbet ligaen.
Har man fået noget ud af året mht.
Spillestil
Kultur
Transission
Faciliteter
Personale
Hvad har man af ambitioner for de kommende 3 år?
Kultur er jo svært at vurdere udefra, lyder til de har det bedre med hinanden i truppen - og det jo godt, men det skal også oversættes til spillet på banen, vindermentalitet. Og der har da været nogle flotte comeback sejre - men generelt så syntes jeg også her det halter, fint man kan sætte et comeback sammen i nogle svære kampe. Men mangler at holdet spiller bedre og dominerer mere.
Transition; Ejdum har fortsat sin udvikling fra de sidste par runder af superligaen - og er vel et sted hvor han er en af de første på holdkortet, samme med Luca. Klart plus i bogen.
Så syntes jeg da det ligner man har fået McCoy og Askou hen et sted hvor de er klar til at indgå i truppen, uden man sidder og frygter for udfaldet. Syntes faktisk det er et ganske fint "udbytte"
Martin mangler for alvor at bryde igennem - men vil slet ikke afskrive ham endnu. Sandberg syntes jeg at have set for lidt til - tror man stadig på ham så få forlænget og sendt ham på leje, for kan ikke se han vil få meget spilletid næste sæson.
Bojang er pludselig dukket op ud af ingenting, måske man også skulle overveje et leje ophold til ham. Der er helt klart noget fysik der vi godt kunne bruge.
Markus Jensen havde jeg håbet ville slå igennem for alvor, det er så ikke sket. Hansborg tænker jeg heller ikke man fortsætter med.
Men sådan overordnet set syntes jeg det har været fint - hvis man havde forestillet sig at 6-7 spillere ville slå igennem, så mener jeg bare man har urealistiske forventninger.
Personale; hænger vel ret meget sammen med den anden udvikling - kan ikke se andet end man må konkludere der skal nye kræfter til
- Likes 1
Comment
-
Ingen tvivl om foråret efterlader meget tilbage at ønske, og der er meget arbejde i vente, som du siger... men fortjent vil det være.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment