Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er mange ting der skal løses denne sommer. Processen til at blive en sund klub med et godt fodboldhold er igang men laaaangt fra færdigt. Vi er der slet ikke endnu.
    Ingen tvivl om at det bliver en sæson fyldt med krise skilte, høtyve og stor kritik fra højre og venstre. Jeg tror ikke at hverken 3 eller 4 forstærkninger kan løse dette i et snuptag.

Men for mig ligger højeste prioritet stadig at beholde Luca. Tror hans mål kan blive forskellen på om vi bliver oppe eller ej.
    Upåagtet om vi har Grot. Vi er bedre med dem begge på holdet
    Enig men en ligeså høj prioritet, bør være at hente en træner som har kompetencerne til at løse den opgave…det ser jeg ikke Søren Krogh have sympatisk eller ej
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      SLUT - Fredericia skal spille superliga :)
      Spændende, hvor meget de øger deres budget med, da hovedaktionæren bestemt ikke er nærig

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg ser også, at OB spiller en under middel kamp, jeg ser frispark ved mål 1 og kludder ved mål 2.

Derudover ser jeg også to skud fra OB på træværket, der kunne have ændret kampen, og Lucas første store chance. Jeg er langt fra imponeret over OB’s præstation i kampen, men jeg har heller ikke hentet høtyve og fakler frem.

Jeg er dog næsten kommet til den konklusion i dag, at Søren Krogh må finde sig et andet arbejde. Det er primært fordi, at vi med 3 kantspillere i truppen og en oprykning sikret, skal spille en højre back på venstre kant, og dét vel at mærke en højre back med udløb om 2 måneder. Det er komplet galimatias! Hellere behold Jenner end Krogh.
        isoleret set - helt enig. Men nu er det jo ikke fordi holdet har underpræsteret i en kamp, det er over en længere periode, manglende udtryk. Det er det der bekymrer mig.

Comment

Der er mange ting der skal løses denne sommer. Processen til at blive en sund klub med et godt fodboldhold er igang men laaaangt fra færdigt. Vi er der slet ikke endnu.
          Ingen tvivl om at det bliver en sæson fyldt med krise skilte, høtyve og stor kritik fra højre og venstre. Jeg tror ikke at hverken 3 eller 4 forstærkninger kan løse dette i et snuptag.

Men for mig ligger højeste prioritet stadig at beholde Luca. Tror hans mål kan blive forskellen på om vi bliver oppe eller ej.
          Upåagtet om vi har Grot. Vi er bedre med dem begge på holdet
          der må jeg erklære mig uenig. Træner bør være første prioritet, kommer der ikke styr på udtryk så kommer Luca alligevel heller ikke til at score meget for os. Og hvis alt står og falder med én spiller - så har vi virkelig problemer.

Comment

Det virker også som at de har et bedre og mere homogent hold end vores med det jeg har set her i foråret.
            I efteråret var vi klart bedste hold.
            Tror det mest af alt viser, hvor vigtig en spiller Bonde faktisk var, kombineret med at Manneh forsvandt, en stor del af den bærende konstruktion på holdet. Potentialet er der i de unge spillere, men der mangler pt. ledere (stivere i korsettet), før det for alvor hænger sammen. Derfor tror (håber) jeg, at niveauet kan blive løftet betragteligt, med tilgangen af de her famøse 3 klare profiler. Og så skal de gerne beholde Luca, med ham og Grot, har vi firepower, så er jeg faktisk ikke supernervøs for om vi overlever. Det bliver ikke top-6, men tilbage til gode gamle solide 8-9 pladsen :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der må jeg erklære mig uenig. Træner bør være første prioritet, kommer der ikke styr på udtryk så kommer Luca alligevel heller ikke til at score meget for os. Og hvis alt står og falder med én spiller - så har vi virkelig problemer.
              Agree to disagree then..

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Tror det mest af alt viser, hvor vigtig en spiller Bonde faktisk var, kombineret med at Manneh forsvandt, en stor del af den bærende konstruktion på holdet. Potentialet er der i de unge spillere, men der mangler pt. ledere (stivere i korsettet), før det for alvor hænger sammen. Derfor tror (håber) jeg, at niveauet kan blive løftet betragteligt, med tilgangen af de her famøse 3 klare profiler. Og så skal de gerne beholde Luca, med ham og Grot, har vi firepower, så er jeg faktisk ikke supernervøs for om vi overlever. Det bliver ikke top-6, men tilbage til gode gamle solide 8-9 pladsen :-)
                Meget enig.

Som i de gode gamle dage

Comment

Working...
                X