Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der skal ske meget før vi overlever i Superligaen. Mere end NT kan og vil betale.

Comment

Hvis Søren Krogh er træner når vi starter efter pausen er jeg sgu nødt til at tage en OB pause
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Vi er total til grin i fodbolddanmark. Pis hold. Pis træner.

Comment

Forestiller man sig virkelig at vi skal spille med det forsvar i superligaen?
          Sorrig og glæde de vandre til hobe,
          lykke, ulykke de gange på rad,
          medgang og modgang hinanden tilråbe,
          solskin og skyer de følges og ad.
          Jorderigs guld
          er prægtig muld,
          Himlen er ene af salighed fuld.
          - Kingo, 1681

Comment

Dilettantisk. Halvdelen af holdet stopper med at spille og Adam kan ikke en gang ramme bolden med hoved...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

jeg forstår ikke snakken om at det vil være underligt at fyrer en træner der lige har rykket holdet op...kommentatoren bliver ved med at bringe det på banen. Ja holdet kan have en dårlig præstation fra tid til anden, en off day - det må ikke koste en træner jobbet. Men det har jo været et elendigt forår. Uden de otte sejre til at starte sæsonen på - så var vi ikke rykket op.

Comment

Man bliver jo et 1. divisionshold af at spille i 1. division, så forhåbentlig bliver man også et Superligahold af at spille i Superligaen

Comment

Hvis vi har samme træner i SL er der vist et gammelt TB-chant, der skal aktiveres igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                    Well.... Vi kan da i det mindste trøste os selv med at nu Krogh bliver fyret
                    Man har lov at håbe. Men når man kan overleve med sådan en nedrykning og så dette forår mv. så skal jeg se det, før jeg tror det. Den ringeste træner i de 46 år jeg har været OB fan.

Comment

Rolig nu,gutter.

Vi må jo forstå, at vi er for krævende. Siger klubben....mens de bevarer billetprisen...
                      Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Har man Zorninger stående i kulissen så få trykket på den kanp ASAP!

Comment

Pinligt at tabe til så dårligt et hold som Horsens. For de er altså vildt dårlige

Comment

Tæt på 3-0. Vi er åbentbart gået på sommerferie... Pinligt!

Comment

Jeg tror simpelthen ikke på det. Det lyder ikke som klubben at agere mens tid er. Måske til jul, hvis der skal et mirakel til at redde os.
                              Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Pinligt at tabe til så dårligt et hold som Horsens. For de er altså vildt dårlige
                                Vi er så åbenbart dårligere
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X