Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Positivt; Vi er nu rykket op, McCoy gjorde et fornuftigt indtryk, Luca score og Mickelson viser noget kvalitet da han kommer ind. Det er så også ca det.

Hold op en ringe præstation både af spillere og træner. Forsvaret er simpelthen for langsomt til superliga. Træneren ikke god nok rent taktisk. Midtbanen er alt for tyndt besat. Troels har tralvt nu.

Men vi kom i mål

Comment

Og en bøn til Troels og ledelsen. Vi vil ikke være i nedrykningsfare i Superligaen. På forhånd tak.

Comment

I dag vil jeg lade mig glæde over oprykning. Stort tillykke til os alle. Nu er der ro til at forberede til næste sæson. Forlængelser der kan komme på plads. Indkøb der kan realistisk forberedes og mere. Jeg er glad i dag.

Comment

Superliga. Skønt. McCoy med en flot præstation. De to midter forsvarer skal helst ikke røre bolden i det opbyggende spil. Dejligt med en masse spilletid til de unge. Håber de får chancen i superligaen og der ikke går alt for meget købe købe købe i den. Tillykke OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
            Superliga. Skønt. McCoy med en flot præstation. De to midter forsvarer skal helst ikke røre bolden i det opbyggende spil. Dejligt med en masse spilletid til de unge. Håber de får chancen i superligaen og der ikke går alt for meget købe købe købe i den. Tillykke OB.
            Enig, bortset fra at der skal købes en del ind. De fleste af de unge, er endnu ikke klar til Superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, bortset fra at der skal købes en del ind. De fleste af de unge, er endnu ikke klar til Superligaen.
              Nej ikke lige nu. Det kræver superliga kampe i benene og det håber jeg de får. Det vil med stor sandsynlighed betyde en svær sæson. Men det tager jeg gerne med. Man kunne evt starte med at skifte de to midteforsvare og Trybull med noget kvalitet.

Comment

enig - vi skal have et stærkt hold - hvor de unge kan bringes i spil, løbende - hvis de er skelettet på holdet så rykker vi ned igen. Grubbe er ikke god nok - slet ikke når han starter inde sammen med Trybull. Så kan Sandberg eller Martin heller ikke være gode nok - da de står bag Grubbe. Hansborg tror jeg ikke på. McCoy og Askou tænker jeg er fine trup spillere der kan udvikle sig.

Markus Jensen har jo heller ikke grebet de chancer han har fået.

Comment

Ditto, en utrolig flad fornemmelse og er dybt bekymret for næste sæson...
                  Helt enig. Jeg glæder mig til superligaen, men jeg grues også ved hvad der bliver en lang sæson i vente. Men lad os se hvad TB gør de kommende måneder; og der er MEGET arbejde foran os. Meget mere, end der burde være ift et år siden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Nej ikke lige nu. Det kræver superliga kampe i benene og det håber jeg de får. Det vil med stor sandsynlighed betyde en svær sæson. Men det tager jeg gerne med. Man kunne evt starte med at skifte de to midteforsvare og Trybull med noget kvalitet.
                    Ja, primært som indskiftere. Luca og Ejdum har kvaliteten, til at starten inde, måske Mccoy men det jeg usikker på. Den centrale midt og i forsvaret trænger til forstærkninger som min.Hvis ikke står den på 1 div. igen. Men første sæson bliver svær under alle omstændigheder. Men vi skal have en stærkere trup og en anden cheftræner, hvis vi skal have en chance for at overleve

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Helt enig. Jeg glæder mig til superligaen, men jeg grues også ved hvad der bliver en lang sæson i vente. Men lad os se hvad TB gør de kommende måneder; og der er MEGET arbejde foran os. Meget mere, end der burde være ift et år siden.
                      Helt enig, nu kan TB så garanterer Superligabold, det må gøre arbejdet lettere for ham. Men ja, der er meget arbejde foran os.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - vi skal have et stærkt hold - hvor de unge kan bringes i spil, løbende - hvis de er skelettet på holdet så rykker vi ned igen. Grubbe er ikke god nok - slet ikke når han starter inde sammen med Trybull. Så kan Sandberg eller Martin heller ikke være gode nok - da de står bag Grubbe. Hansborg tror jeg ikke på. McCoy og Askou tænker jeg er fine trup spillere der kan udvikle sig.

Markus Jensen har jo heller ikke grebet de chancer han har fået.
                        Helt enig, det skal ske løbende og jeg er også enig i resten. :)

Comment

Det har jo vist sig at de ikke var klar til 1. division .. som startere ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hurra, vi er tilbage i Superligaen. Men hvad var det for en ikke holdpræstation? Det er virkelig bekymrende og det sker alt for ofte, nærmest hver anden til tredje kamp. Hvorfor kan de ikke spille seværdigt fodbold, med kampgejst og duelstyrke og med nogen skud på mål? Det er jo energiforladt og apatisk igen og igen og igen...I dag taber vi jo nærmest alle dueller, det virker ofte som lilleputspillere mod mænd. Hold da op, det var ringe fodbold. Hvad er egentlig Ideen med Bürger? Han spiller langsomt og alt for mange bolde tilbage til Hansen. Jeg håber virkelig på at de giver noget tilbage til fansene med nogle gode kampe og sejre til sidst. Vi skal blive Nr. 1 og Kjerrumgaard skal vinde topscorertitlen. Og ja, Mickelson skal forlænges med og der skal indkøbes markant, specielt til midtbanen og forsvaret, ellers bliver vi spist af alle andre Superligahold. Hold kæft, at se OB spille i øjeblikket er som at se en horrorfilm. Næste lørdag skal der helt andre boller i suppen, kom nu OB, vagn dog op. Så efter det her sure opstød ønsker jeg klubben tillykke med oprykningen og forventer snarest muligt markant bedring, det er tiltrængt i den grad.

Comment

Er lige kommet hjem fra stadion . Et fest og flot stemningsklædt stadion gjorde hvad de kunne. Det kan man ikke sige om spillerne . De startede ok men faldt sammen efter 20 min. Det er katastrofalt så ringe vores forsvar og midtbane er. Ja vi mangler Bonde. Men Ejdum. TT og Grubbe får overhovedet ikke fat.
                              Jeg glæder mig over oprykningen men jeg tør slet ikke tænke på hvordan det skal gå i Superligaen hvis ikke der kommer væsentlige forstærkninger især forsvar og midtbane. Jeg må sige at Adam Sørensen og Bürgy skuffer mig helt vildt.
                              Men vi må se hvad der sker. Der bliver travlt i Ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                En kontra og tæt på 0:2
                                Bürgy alt for langsomt.
                                Bürgy bliver dyr i superligaen hvis han skal spille fast.

Comment

Working...
                                X