Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvidovre har bare en klogere træner. Men hvilket hold har ikke det

Comment

Det kan godt være at de i Stemmer fra Ådalen snakker om hvor god en fyr Gustav Grubbe er, men han bliver altså aldrig god nok til spille for OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Han var ikke god nok sidst vi var der, og vil ikke være det når vi er der igen om lidt.
        er det tilfældet så har vi jo ingen der er gode nok til midtbanen...Jeg vil gerne have en bedre spiller en Tom T - men slet ikke den plads vi bør kigge på først i min bog.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Som jeg har nævnt utallige gange. Bürgy bliver fatal i superligaen hvis han skal spille.
          Sådan er det når man køber dyrt fra VFFs overskudslager

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Jeg er langt henad vejen enig, men der skal et markant skifte til, såfremt vi skal komme tilbage i kampen. Plan A fungerer åbenlyst ikke i dag.
            Skræmmende lavt bundniveau vi har. Søren Krogh må jo være tilfreds med det han har set fra Grubbe i dag. Det er på grænsen til at være pinligt at se på. Ikke kun fra Grubbe, men han har i mine øjne været mest ringe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Det kan godt være at de i Stemmer fra Ådalen snakker om hvor god en fyr Gustav Grubbe er, men han bliver altså aldrig god nok til spille for OB
              trupspiller - ok, men mere har jeg også svært ved at se det blive til.

Comment

Vi er heldigvis meget bedre her efter pausen , tænker vi nok skal få point med herfra.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Måske trupspiller for et hold der bliver nummer 10

Comment

Luca er en ren enmandshær lige nu

Comment

Jaaaaa
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Der er jo en grund til at han plejer at spille back. Han har slet ikke teknikken til at spille på midtbanen.

Comment

Ja tak Grot!

Comment

Sådan
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Lækker afslutning af Grot. Men også godt spillet af Ejdum. Han har generelt spillet sig op efter pausen

Comment

Lækkert oplæg og endnu lækkere chip
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X