Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gåfodbold i bogstaveligste forstand

Comment

Vi sover...

Comment

Mage til uinspireret indsats skal man lede længe efter...øh vent dem har vi en masse af, bortset fra de sidste 2 kampe...

Comment

Så skift da ud Søren Krogh, intet fungerer

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Vi kæmper åbenbart om en fejlafleveringsrekord - og er ved at vinde den...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

første gang jeg så gengivelsen fokuserede jeg på hånden - armen var klart i en "unaturlig" position - straffe...ingen VAR så kan den slags ske. Ser man den igen klart frispark til Tom T. men dommeren har jo kun set den den ene gang.

uanset undskylder det ikke den dårlige præstation

Comment

Det værste er vel at ledelsen intet har lært af nedrykningen.

Det handler stadig om at fedte sig igennem. Spare en krone i dag, selvom vi mister 10 I morgen. Opbakningen totalt taget for givet, billetprisen bliver det samme og der er jo sorte tal på bundlinjen.

Kunne man ikke for en gang skyld leve op til forventningerne og investere markant?
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Læg nu forhelvede bare Luca over omkring Grot, slå en lang bold of få Ejdum til at ligge og samle andenbolde op. Vores spil med bolden stinker, så lad os nu prøve at udnytte de styrker vi har.

Comment

Som jeg ser det er SK's gamplan lange bolde op til Grot. At det så nu ikke er lykkedes at ramme manden på 27 forsøg har endnu ikke ændret noget...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nej desværre, blot en våd drøm jeg har....
                      Tror der større chance for at Putin går ud og undskylder for krigen i Ukraine, og giver dem alle deres områder inkl Krim tilbage
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

det pres og den intensitet vi så de sidste par kampe...farten - hvor fanden er det blevet af?

Comment

Oprindeligt indsendt af DocOB Se indlæg
                          Som jeg ser det er SK's gamplan lange bolde op til Grot. At det så nu ikke er lykkedes at ramme manden på 27 forsøg har endnu ikke ændret noget...
                          Ja, lad os se om han har en plan b, når det ikke fungerer som i dag. Det har vi til gode at se.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                            Det værste er vel at ledelsen intet har lært af nedrykningen.

Det handler stadig om at fedte sig igennem. Spare en krone i dag, selvom vi mister 10 I morgen. Opbakningen totalt taget for givet, billetprisen bliver det samme og der er jo sorte tal på bundlinjen.

Kunne man ikke for en gang skyld leve op til forventningerne og investere markant?
                            Oprykning eller ej, så føler jeg, at vi har forsømt at bruge tiden i 1. Division på at opbygge et SL-hold/spillestil. Frygter at vi efter 6 - 8 runder i SL allerede igen er en del af nedrykningsspillet

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Tror der større chance for at Putin går ud og undskylder for krigen i Ukraine, og giver dem alle deres områder inkl Krim tilbage
                              Ja, det er heldigvis ikke alle ledelser i fodbold Danmark, som er så hamrende naive på det område... Men man har jo lov til at drømme...

Comment

Jeg har aldrig været så sikker på at en spiller ikke ville score, som da jeg så Gustav Grubbe med en åben skudchance fra kanten af feltet

Comment

Working...
                                X