Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Esbjerg-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Præcist, det er det ringeste Esbjerg hold jeg har set og dårligste modstand i denne sæson. Men vi pressede dem rigtig godt, så de lavede mange fejl.
Syntes vi ser vi kan spille med et andet tempo, og lægge et helt andet pres...men der mangler godt nok meget i spillet stadig. Vi sjusker også i forsvaret og inviterer til et pres vi ikke kan spille os ud af.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægPlum eller en eller anden, do the math for me: hvilken kamp er vi potentielt sikre på oprykning, såfremt vi fortsætter den gode stime? Jeg er NØDT til at få børneflokken afsat så jeg kan være med!
Hvis Horsens vinder sine kampe så skal vi vel 2 runder længere hen, hvor vi så skal vinde alle vores 4...
Så alt fra to runder til...
Alt efter hvordan det flasker sig
- Likes 1
Leave a comment:
-
Glad for at den unge Jensen fik scoret. Og sikkert spil af den ældre hr Hansen. Ser ud til at ryggen har det fint.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Absolut suveræn udebanesejr. Det er bare fedt. Og endda udbygget målforskel til Fredericia som kun har vundet 5:1 mod Horsens.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkan godt li' at viaplay kommentatoren på baggrund af den her kamp kan konkludere at vi er bestemt gode nok til superliga...
Lækkert med en sikker sejr, mange mål men ville nok ikke konkludere alt for meget efter en enkelt kamp...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Plum eller en eller anden, do the math for me: hvilken kamp er vi potentielt sikre på oprykning, såfremt vi fortsætter den gode stime? Jeg er NØDT til at få børneflokken afsat så jeg kan være med!
Leave a comment:
-
Slut. Lækker måde at starte weekenden på
- lad os nu se det her fremadrettet, så vinder vi klart klart 1 division. Kom så
Leave a comment:
-
kan godt li' at viaplay kommentatoren på baggrund af den her kamp kan konkludere at vi er bestemt gode nok til superliga...
Lækkert med en sikker sejr, mange mål men ville nok ikke konkludere alt for meget efter en enkelt kamp...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNår man nu skal misse en OB-kamp, så ærgrer det mig lidt at det lige netop er den her jeg misser….
Leave a comment:
Leave a comment: