Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Fredericia-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

uf det skidt...Grubbe ind i stedet?
    Ja, det er Grubbe som starter
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes heller ikke der er tvivl om de 11 bedste.
      Jeg er skuffet over Gomez ikke byder sig til i forsvaret, og så er jeg skuffet over Markus Jensen, der har været omkring førsteholdet længe, ikke greb chancen i begyndelsen af foråret, da Deedson så ud til at have et fysisk efterslæb.
      Det jeg også havde håbet var at spillere som Sandberg eller William Martin, havde taget et spring, så de kunne skubbe Owusu ned som back og Mickelson ud, da han med al sandsynlighed er fortid til sommer.
      Men det viser sig at 1. Division ikke er svagere end at vi må stille med de bedste 11 for at vinde, og så må det blive indskiftningsminutter til vores yngste spillere, indtil oprykningen er sikret. Her vil jeg så håbe den rutinerede garde gør kort proces, så de unge igen kan komme til, og vi ser et minigennembrud fra i hvert fald en af talenterne. Det ville være rigtig godt for holdet frem imod oprykningssæsonen.
      jeg håber bare ikke man laver alt for mange udskiftninger når oprykningen er sikret. 1-2 så de får noget ud af det - skifter man et halvt hold gør man dem ingen tjenester. Tror man på Sandberg kunne det give mening at få ham ind, Mickelson der nok er fortid ud på bænken og så enten Owusu eller McCoy på backen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Owusu skadet i opvarmning og udgår
        Øv. Håber det hår alligevel.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja, det er Grubbe som starter
          jeg er ikke som sådan bekymret - han plejer at gøre det solidt og godt. Men kan godt frygte udtrykket bliver for defenssivt med TT og Grubbe

Comment

Kom så. Mindst 1 point…

Comment

Og Viaplays Stream er så endnu mere ustabil end den plejer at være...skønt

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er jo "name of the game" og lærdom til akademiet/OB om hvor de må forbedre sig hvis de alvorligt mener de vil være Dks mestre i transition .. det bliver en lang og vanskelig "rejse" hvis det mål skal realiseres.

Opbygningen af holdet er i gang med de fire navne der er tilført siden nedrykningen som alle har bevist sig på en højere hylde end OB har tilbudt i mange år og jeg føler mig sikker på at Ejdum og Luca kan tage niveauet videre til SL hvis de får de rette spillere omkring sig. William Martin og Marcus Jensen har jeg gode forhåbninger til. Marcus lavede et fint indhop mod ACH synes jeg så hvis han kan få lov at udvikle sig på hans mest naturlige plads tror jeg også på ham.

Nico tror jeg ikke forlænger så Owuso ryger helt sikkert tilbage på hb hvor McCoy så er back-up og forhåbentlig kommende starter. BPs betydning for holdet er tilsyneladende stor så det vil ikke undre mig om der findes en rolle til ham i næste sæson også .. det håber jeg egentlig er muligt.
                Martin og i hvert fald Marcus skal jo gerne gøre sig lige så gældende som Luca og Ejdum i næste sæson ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fin start. Synes vi er ovenpå

Comment

Vi sidder på kampen. Vores genpress er stærkt og giver generobringer med det samme
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

fin start - vi mangler stadig at skabe det helt store.

Grot er jo et monster...holder godt i bolden, det kan blive godt når han rigtigt bliver spillet ind

Comment

Uff..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Grot er jo et monster...holder godt i bolden, det kan blive godt når han rigtigt bliver spillet ind
                          Ja. Og han tager også de defensive pligter. Det er meget lovende.
                          - Norbert Elgert -

Comment

Ja, derimod fik Fredercia en ret stor chance men over mål.

Comment

Og Viaplays Stream er så endnu mere ustabil end den plejer at være...skønt
                              Ja, får det slet ikke til via Crome Cast men kan se det på min lille bærbare

Comment

F... en afbrænder Luca, kom igen!

Comment

Working...
                                X