Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Sejren og måden vi spillede os til den var en stor lettelse. Selvom var optimistisk at vi kunne klare det og tage sejren sp gik det over firventninger. At se et OB-hold styre kampen så suverænt efter de sidste runder hvor det haltede med spillet føles lidt som en turnaround.
Grot er en forstærkelse, endnu mere hvis han er i fulde omdrejninger igen. Taktisk var vi god indstillet og David Nielsen fand ikke løsninger at bryde vores spilkontrol. At stå i en flad 4-4-2 mod bolden og forsvare aktivt og fremadrettet gav mange bolderobringer så Horsens aldrig kom rigtig i gang. Og spillere var tændt og opmærksom. MH var ja næsten arbejdsløs, ikke en eneste redning han måtte komme med. Der siger vel også meget om n holdets præstationen.
Der skal dog ske forbedringer offensivt, og jeg knytter et håb til det kommer som kampene skrider frem. Grot kan vi tydeligt se bliver en kapacitet. Han har noget X-factor med den pakke af fart og fysik han besidder. Der skal arbejdes lidt med relationerne til især Luca. Det er lidt for ofte han går ind og nærmest træder ham over tæerne. Her skal lige indøves lidt løbemønstre. Får de det forbedret, så bliver de giftige sammen.
Ejdum mangler vi fortsat at se på efterårets niveau. Han viser i glimt hans store talent, men det er som om han har fået indopereret en håndbremse i løbet af vinteren, som ikke klæder den fandenivolskhed, som gav hans gennembrud sidste år.
alt i alt små fremskridt og frem for alt et kæmpeskridt imod superligaen. God dag på kontoret.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Præstationen var rigtig solid. Defensivt står vi utroligt koncentreret. Det har klart været et tema at fejlene fra de tidligere kampe i foråret, som har kostet os point skulle væk. Der blev hellere slået en lang violin end en satset aflevering op igennem midten. 1. Halveg blev lidt for rodet, med passager, hvor vi spiller lidt for hektisk, og mister bolden for hurtigt. I 2. Halveg får vi bedre kontrol. Der er flere sekvenser, hvor vi holder i bolden, og selvom det ikke kastede de store chancer af sig, så gav det bare en fornemmelse af det var vores kamp. En fornemmelse jeg ellers ikke har siddet med til nogen OB-kampe her i foråret.
Der skal dog ske forbedringer offensivt, og jeg knytter et håb til det kommer som kampene skrider frem. Grot kan vi tydeligt se bliver en kapacitet. Han har noget X-factor med den pakke af fart og fysik han besidder. Der skal arbejdes lidt med relationerne til især Luca. Det er lidt for ofte han går ind og nærmest træder ham over tæerne. Her skal lige indøves lidt løbemønstre. Får de det forbedret, så bliver de giftige sammen.
Ejdum mangler vi fortsat at se på efterårets niveau. Han viser i glimt hans store talent, men det er som om han har fået indopereret en håndbremse i løbet af vinteren, som ikke klæder den fandenivolskhed, som gav hans gennembrud sidste år.
alt i alt små fremskridt og frem for alt et kæmpeskridt imod superligaen. God dag på kontoret."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ser vi ikke det løbende med talenterne .. Breum og Frøkjær senest … de kommer ind på 1. holdet med iver og gejst men langsomt bliver det pillet ud af dem .. ved ikke om det bare er fordi de bliver ældre og mere disciplinerede/taktiske ..
- Likes 1
Comment
-
Det er ikke utænkeligt. Det er heller ikke utænkeligt at Bonde og Manneh var så dygtige at de også fik Ejdum til at se god ud, og at han måske i højere grad tager sine højintense løb defensivt end offensivt, som konstellationen er nu. Jeg savner i hvert fald at se ham brænde banen af, som han ved flere lejligheder gjorde i efteråret.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Præstationen var rigtig solid. Defensivt står vi utroligt koncentreret. Det har klart været et tema at fejlene fra de tidligere kampe i foråret, som har kostet os point skulle væk. Der blev hellere slået en lang violin end en satset aflevering op igennem midten. 1. Halveg blev lidt for rodet, med passager, hvor vi spiller lidt for hektisk, og mister bolden for hurtigt. I 2. Halveg får vi bedre kontrol. Der er flere sekvenser, hvor vi holder i bolden, og selvom det ikke kastede de store chancer af sig, så gav det bare en fornemmelse af det var vores kamp. En fornemmelse jeg ellers ikke har siddet med til nogen OB-kampe her i foråret.
alt i alt små fremskridt og frem for alt et kæmpeskridt imod superligaen. God dag på kontoret.
Det vil næsten være som om at sælge sin superliga plads. Vi SKAL simpelthen holde på ham indtil 2026 hvor man stadig kan få et stort beløb for ham
Mht Ejdum tror jeg bare at han skal have nogle bedre legekammerater på midten. Prøv lige at fantasere om ham i nuværende forfatning sammen med Tverskov og Gigovic på en midtbane i et 4-3-3 system. Hold nu op en våd drøm
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Spørgsmålet er om de får mange Superliga kampe sammen Grot og Luca. Syntes der kommer “skjulte” hentydninger i hver 3.udsendelse af SFÅ at de ved noget omkring Luca. Senest igår igen. Det lyder til at de ved noget eller har hørt noget om at han skal sælges til sommer
Det vil næsten være som om at sælge sin superliga plads. Vi SKAL simpelthen holde på ham indtil 2026 hvor man stadig kan få et stort beløb for ham
Mht Ejdum tror jeg bare at han skal have nogle bedre legekammerater på midten. Prøv lige at fantasere om ham i nuværende forfatning sammen med Tverskov og Gigovic på en midtbane i et 4-3-3 system. Hold nu op en våd drøm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
I tilfælde af at Vejle rykker ned og Luca skal til udlandet, ville det så give mening at gå efter Onugha (staveplade) ? Det ser ikke ud til at FCK vil have ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
I tilfælde af at Vejle rykker ned og Luca skal til udlandet, ville det så give mening at gå efter Onugha (staveplade) ? Det ser ikke ud til at FCK vil have ham.
Vejle kan ikke beholde ham uanset om de bliver oppe eller ej
Han ryger til meget større adresser end os og dem
Comment
-
Spørgsmålet er om de får mange Superliga kampe sammen Grot og Luca. Syntes der kommer “skjulte” hentydninger i hver 3.udsendelse af SFÅ at de ved noget omkring Luca. Senest igår igen. Det lyder til at de ved noget eller har hørt noget om at han skal sælges til sommer
Comment
-
Han er totalt udenfor rækkevidde. Jeg har hørt at han får ca 500.000kr i måneden i FCK medregnet signon fee spredt ud over de 24 måneder.
Vejle kan ikke beholde ham uanset om de bliver oppe eller ej
Han ryger til meget større adresser end os og dem
Om Luca Kjerrumgaard kan sælges for et stort nok beløb til sommer er jeg mere i tvivl om.
TB har ikke de store handler på cv'et endnu
Det handler jo om at redde næste års regnskab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Vil da selvfølgelig gerne beholde Luca, men synes det virker oplagt at sælge. Grot er bedst centralt og så tænker jeg det pæne tocifrede millionbeløb, vi skal have for Luca, finansierer den håndfuld spillere, som vi bør hente.
Husk der skal være overskud på transfers hvert år for at redde regnskabet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der skal mange penge ind på salg, hvis der skal 5 nye spillere ind.
Husk der skal være overskud på transfers hvert år for at redde regnskabet.
Kan snildt være vi sælger mere end Luca eller køber mindre end 5, men jeg ser Luca som en nøgle til at skabe et "anstændigt" superligahold.
Som du siger, så skal der være overskud på transfers. Kan vi gå lidt på kompromis med det, det ved jeg ikke, men vi laver ikke et transferregnskabet der går stort i minus.
Comment
Comment