Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Skønt med en sejr, men jeg føler stadig trænerstaben skal gentænke den måde vi angriber på. Vi brænder et par pæne chancer i dag, men på bundlinjen står der 4 mål i 5 kampe i foråret. Det er langt fra acceptabelt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Skønt med en sejr, men jeg føler stadig trænerstaben skal gentænke den måde vi angriber på. Vi brænder et par pæne chancer i dag, men på bundlinjen står der 4 mål i 5 kampe i foråret. Det er langt fra acceptabelt
      vi skulle tilbage på sejrssporet - og det kom vi. Får lidt mere ro på bagsmækken med den her sejr.

Men der er stadig meget at arbejde med. Langt fra prangende.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vi skulle tilbage på sejrssporet - og det kom vi. Får lidt mere ro på bagsmækken med den her sejr.

Men der er stadig meget at arbejde med. Langt fra prangende.
        Ser FCM-BIF … det er et helt andet tempo .. damn ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du forstår ikke dobbeltmoralen
          Selvfølgelig forstår jeg dobbeltmoralen. Vær glad for at din økonomiske situation ikke er som min, men lad være med at dømme mig. Tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Man kan ikke ligefrem se det på dine indlæg, så skal lige høre, om du har opdaget vi har vundet i dag?
            Øøøhhh... hvad har det at gøre med ulovlig streaming, som åbenbart deles herinde ?

Men det billiger du åbenbart ?

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              andlox og jebola, jeg lægger mig fladt ned, det gør jeg gerne for en OB sejr. Når det så er sagt, så var Grot lidt en ubekendt, han er en klar forstærkning, og giver et noget andet udtryk til offensiven. Jeg holder fast i at Martin Hansen skadesfri er mindst på højde niveaumæssigt med Myhra, og giver lidt ekstra krigsattitude. For første gang længe så vi et OB hold i fuld kontrol, Horsens fik ikke lov, dejligt at se, det så fint ud med den nyudnævnte angriber nede ved siden af Bürgi, men også tydeligt at der er konstant snak fra keeperen, det hjælper gevaldigt.
              Den her 6 points kamp var eddermaneme rar at vinde, omend OB stort set intet skaber af chancer. Indtil målet var kampen vel reelt det man kalder en langgaber......
              Sejren og måden vi spillede os til den var en stor lettelse. Selvom var optimistisk at vi kunne klare det og tage sejren sp gik det over firventninger. At se et OB-hold styre kampen så suverænt efter de sidste runder hvor det haltede med spillet føles lidt som en turnaround.
              Grot er en forstærkelse, endnu mere hvis han er i fulde omdrejninger igen. Taktisk var vi god indstillet og David Nielsen fand ikke løsninger at bryde vores spilkontrol. At stå i en flad 4-4-2 mod bolden og forsvare aktivt og fremadrettet gav mange bolderobringer så Horsens aldrig kom rigtig i gang. Og spillere var tændt og opmærksom. MH var ja næsten arbejdsløs, ikke en eneste redning han måtte komme med. Der siger vel også meget om n holdets præstationen.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Selvfølgelig forstår jeg dobbeltmoralen. Vær glad for at din økonomiske situation ikke er som min, men lad være med at dømme mig. Tak.
                Nu kender du ikke min økonomiske situation, så den bemærkning er meget malplaceret !

Jeg kan bestemt "dømme" dig, når du gør noget ulovligt/amoralt mod klubben.

Comment

Jeg bruger ulovlige sports streams uden at blinke det mindste. Bøvs, og god dag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og der var end ikke en smule bekymring der havde sneget sig ind i dit sind?
                    Umiddelbart ikke. Jeg var bekymret over spillet generelt. Vores træner.. Vi har været dårlige

Men hvis man har fulgt 1. Div i mange år og ser lidt kampe finder man ud af at det er en dårlig liga krydret med få lyspunkter i glimt. De andre hold er over en sæson meget dårligere end de nedrykker hold der tager turen i 1. Div. Hvis man bare holder nogenlunde sammen på holdet er der ekstremt gode chancer for at rykke op.
                    Det krydret med at vi havde så stort et forspring gjorde at det ikke kunne gå galt 99/100 gange.

Så det var mere matematikken end mit evig pessimistiske OB hjerte der talte.
                    For det er allerede igang med at fortælle mig at vi nok rykker direkte ud igen. Vi har simpelthen ikke rykket os en tøddel rent sportsligt/på banen. Vi er bare suveræne fordi de andre er så dårlige

Men nu skal vi nyde et dejligt forår uden hjertet oppe i halsen. Og forhåbentlig se en masse spilletid til dem som skal med op

Comment

Øøøhhh... hvad har det at gøre med ulovlig streaming, som åbenbart deles herinde ?

Ulovlig, jo. Men kan ja måske også betragtes som selvforsvar mod økonomisering af moderne fodbold. Takker hver "Robin Hood" herinde som tager fra de rige on at dele med de fattige. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Umiddelbart ikke. Jeg var bekymret over spillet generelt. Vores træner.. Vi har været dårlige

Men hvis man har fulgt 1. Div i mange år og ser lidt kampe finder man ud af at det er en dårlig liga krydret med få lyspunkter i glimt. De andre hold er over en sæson meget dårligere end de nedrykker hold der tager turen i 1. Div. Hvis man bare holder nogenlunde sammen på holdet er der ekstremt gode chancer for at rykke op.
                        Det krydret med at vi havde så stort et forspring gjorde at det ikke kunne gå galt 99/100 gange.

Så det var mere matematikken end mit evig pessimistiske OB hjerte der talte.
                        For det er allerede igang med at fortælle mig at vi nok rykker direkte ud igen. Vi har simpelthen ikke rykket os en tøddel rent sportsligt/på banen. Vi er bare suveræne fordi de andre er så dårlige

Men nu skal vi nyde et dejligt forår uden hjertet oppe i halsen. Og forhåbentlig se en masse spilletid til dem som skal med op
                        tænker lige vi skal sikres matematisk først...og så håber jeg man giver mere spilletid til akademister - men samtidig ikke skifter et halvt hold på en gang, tvivler jeg på der kommer noget godt ud af.

Bertel Askou syntes jeg har set fornuftig ud - og tænker han fint kan tage turen med op - næppe som starter men 3. eller 4. har jeg ikke et problem med. McCoy syntes jeg også ser spændende ud. Fint som andet valg til næste sæson tænker jeg.

Men midten og angrebet - der mangler vi nogle svar

edit: og så er jeg forøvrigt enig mht næste sæson. Der skal ske en massiv opgradering af truppen - og nok også på trænerfronten hvis vi skal klare den
                        Last edited by mhbp; 30-03-2025, 18:07.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ulovlig, jo. Men kan ja måske også betragtes som selvforsvar mod økonomisering af moderne fodbold. Takker hver "Robin Hood" herinde som tager fra de rige on at dele med de fattige. :-)
                          Så du mener, at OB skal fratages deres TV-penge... eller vi andre, der betaler bare er "nyttige idioter" for jer ?

Comment

Bare folk dog ville lade være med at fodre trolden……
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                            2025 stadig med armene over kors

Comment

Netop min pointe.
                              OB har vundet og du virker fuldstændig ligeglad... nærmere i dårligt humør.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, der er rigtig meget som skal gå galt nu. Men jeg er først rolig, når den er matematisk sikker den oprykning :)
                                Samme her. Thyra Frank synger først igennem når vi rammer "Ohms dag"

Comment

Working...
                                X