Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hvidovre IF - OB 14/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Med fem indskiftninger viste SK TB, hvilket materiale han har. Jeg håber, at oprykningen ikke ryger. Og derefter at TB virkelig handler. Jeg hælder også til, at han ser sig om i feltet af mulige cheftrænere
    Han bør være helt opdateret på hvilke trænere der kunne være en mulighed for OB. Alt andet lige kan han jo også risikere at SK smider adgangskortet hvis ikke han selv kan se sig selv vende udviklingen, udvikle holdet eller at presset blevet for stort - så gavner det ikke at skulle i gang med at finde en …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Med fem indskiftninger viste SK TB, hvilket materiale han har. Jeg håber, at oprykningen ikke ryger. Og derefter at TB virkelig handler. Jeg hælder også til, at han ser sig om i feltet af mulige cheftrænere
      TB og Krogh har lagt en plan for vinduet. Var Krogh uenig, skulle han have sagt fra der.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han bør være helt opdateret på hvilke trænere der kunne være en mulighed for OB. Alt andet lige kan han jo også risikere at SK smider adgangskortet hvis ikke han selv kan se sig selv vende udviklingen, udvikle holdet eller at presset blevet for stort - så gavner det ikke at skulle i gang med at finde en …
        Så bliver det vel et eller andet rekrutteringsbureau, som lynhurtigt, i løbet af kun 14 måneder finder den næste i rækken ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
        X