Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Hvidovre IF - OB 14/03/2025
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
svært at være uenig.
Om det er manglen af Bonde og Manneh der påvirker Ejdum ved jeg ikke, men han er også bare milevidt fra sit niveau i efteråret, og så bliver det sgu også svært.
Og så er det fint man er glad for Grubbe - men han er da på ingen måde starter. Solid bredde spiller - god at skifte ind den sidste halve time - men mere har jeg sgu svært ved at se det skal blive til"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Jeg kan leve med første halveg. Her har vi lukket Hvidovre helt ned og vi skaber minimum 3 store chancer, der bør give mål.
2. Halveg bliver noget rod. Igen i dag vælger SK at ændre system med indskiftningen af Grot. Herfra svigter organisationen og jeg synes vi forære et hold med en trussel på banen i form af ham Papa alt for store chancer.
Jeg ved ikke om SK er for ambitiøs eller han bare mister overblikket, men udskiftningerne er i hvert fald meget bombastiske. Kampen er jo under vores kontrol, vi mangler blot et mål. Alligevel skal vi skifte formation, for sikkert at komme med mere power, men selvom Grot faktisk viser en fin figur isoleret set, så taber vi fuldstændig organisationen. Hvidovre får lettere ved at holde i bolden, og derudover får de et par omstillinger, som giver nogen af kampens største chancer.
i mine øjne havde Hvidovre en reel trussel, og det var ham Papa, som både var stærkere og hurtigere end Adam S. Ellers er det jo en stor gruppe af afdankede superligaspillere et ungt hold som vores jo skal løbe fra. Det formåede vi kun at gøre i de 15 minutter op til pausen. Ellers er kvaliteten og energien for lav
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan leve med første halveg. Her har vi lukket Hvidovre helt ned og vi skaber minimum 3 store chancer, der bør give mål.
2. Halveg bliver noget rod. Igen i dag vælger SK at ændre system med indskiftningen af Grot. Herfra svigter organisationen og jeg synes vi forære et hold med en trussel på banen i form af ham Papa alt for store chancer.
Jeg ved ikke om SK er for ambitiøs eller han bare mister overblikket, men udskiftningerne er i hvert fald meget bombastiske. Kampen er jo under vores kontrol, vi mangler blot et mål. Alligevel skal vi skifte formation, for sikkert at komme med mere power, men selvom Grot faktisk viser en fin figur isoleret set, så taber vi fuldstændig organisationen. Hvidovre får lettere ved at holde i bolden, og derudover får de et par omstillinger, som giver nogen af kampens største chancer.
i mine øjne havde Hvidovre en reel trussel, og det var ham Papa, som både var stærkere og hurtigere end Adam S. Ellers er det jo en stor gruppe af afdankede superligaspillere et ungt hold som vores jo skal løbe fra. Det formåede vi kun at gøre i de 15 minutter op til pausen. Ellers er kvaliteten og energien for lav"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er ikke helt enig. Synes Grot ind og Ejdum mere tilbage til 8er gav os meget momentum og vi pressede HIF der. At en kontra kan blive giftig kan vel altid ske. Men vi var dominant og synes vivar ved at komme foran. Synes det var den tredobbelte udskiftning senere hvor vi tabte dominansen og momentum igen og hvor HIF kom op igen.
Comment
-
Er ikke helt enig. Synes Grot ind og Ejdum mere tilbage til 8er gav os meget momentum og vi pressede HIF der. At en kontra kan blive giftig kan vel altid ske. Men vi var dominant og synes vivar ved at komme foran. Synes det var den tredobbelte udskiftning senere hvor vi tabte dominansen og momentum igen og hvor HIF kom op igen.
Men ja. Da den tredobbelte udskiftning kom, så vidste man godt at vi skulle krydse fingre for at holde 0-0. Den fremstod som fuldstændig planløs udskiftning på serie-niveau, hvor 3 spillere melder de er trætte, og træneren spørger sin bænk, hvem der er klar og tager de første tre der rækker hånden i vejret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg kan godt se perspektiver i Grot og Luca fremme. De fylder godt. Jeg manglede bare et bindeled på 10'eren. I det kvarter før pausen får vi fundet Ejdum et par gange derinde, og så ser vi giftige ud. Jeg synes ikke vi fremstod specielt giftige den sidste halve time. Når vi så samtidig giver lidt køb på organisationen, så endte det bare med at en dårlig modstander blev farligere end os.
Men ja. Da den tredobbelte udskiftning kom, så vidste man godt at vi skulle krydse fingre for at holde 0-0. Den fremstod som fuldstændig planløs udskiftning på serie-niveau, hvor 3 spillere melder de er trætte, og træneren spørger sin bænk, hvem der er klar og tager de første tre der rækker hånden i vejret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg kan godt se perspektiver i Grot og Luca fremme. De fylder godt. Jeg manglede bare et bindeled på 10'eren. I det kvarter før pausen får vi fundet Ejdum et par gange derinde, og så ser vi giftige ud. Jeg synes ikke vi fremstod specielt giftige den sidste halve time. Når vi så samtidig giver lidt køb på organisationen, så endte det bare med at en dårlig modstander blev farligere end os.
Men ja. Da den tredobbelte udskiftning kom, så vidste man godt at vi skulle krydse fingre for at holde 0-0. Den fremstod som fuldstændig planløs udskiftning på serie-niveau, hvor 3 spillere melder de er trætte, og træneren spørger sin bænk, hvem der er klar og tager de første tre der rækker hånden i vejret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det var en god første indhop af Grot men at vi blev stærkere efter hans indskiftnig synes skyldes i første linje at Ejdum blev trukket tilbage til 8er-positionen. I den aktuelle trup er han den eneste som har evner at spille på den position. Jenner eller Deedson kan ligge bag Luca/Grot og tage 10eren. Ejdum på 8er er en "must" for mig, det er vores eneste mulighed at binde det tilsammen og give lidt struktur og stabilitet i vores spil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOg så har modstanderen jo også bare læst Ejdum. De ved han falder ned og sidder lige på ryggen af ham og de kanter ham 4 ud af 5 gange han forsøger at vende. Så bliver det tydeligt at så god er han heller ikke. Når de går til ham er han jo ordinær. Han skal vænne sig til at modstanderen kommer med en helt anden fysik end han møder til træning fra de søde rare holdkammerater. Der får han sikkert lov til at vende i to og mag.
- Likes 1
Comment
-
Det var en god første indhop af Grot men at vi blev stærkere efter hans indskiftnig synes skyldes i første linje at Ejdum blev trukket tilbage til 8er-positionen. I den aktuelle trup er han den eneste som har evner at spille på den position. Jenner eller Deedson kan ligge bag Luca/Grot og tage 10eren. Ejdum på 8er er en "must" for mig, det er vores eneste mulighed at binde det tilsammen og give lidt struktur og stabilitet i vores spil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Ejdum som 8er, enig, det er indlysende. Han er den eneste omkring startformationen, der spiller pladsen naturligt. Nu har vi 6 spillere i Luca, Grot, Deedson, Jenner, Martin og Hansborg til de tre forreste pladser, så glem venligst alt om at Ejdum skal være 10er.
Comment
Comment