Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hvidovre IF - OB 14/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Kunne ikke se kampen i dag, så det er da rart at læse med herinde og se at vi spillemæssigt vendte den dårlige stime, lol.

Det virker i øvrigt efterhånden til at være en tendens at vi bliver dårligere, jo længere hen vi kommer i kampen
    Det var en mærkelig kamp. I første halvleg fungerede vores spil overhoved ikke men vi skulle have været foran pga de chancer vi havde efter omstillinger/kontra. HIF kom ikke til rigtig store chancer I anden halvleg blev vores spil bedre især efter Grots indskiftnig hvor Ejdum gik tilbage på 8er positionen mens HIF mens HIF havde de større chancer at vinde kampen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Vores venstreside er blevet så meget farligere takket være Adam Sørensens venstrefod.
      Ja og modstandernes højre kant tilsvarende farligere pga. af AS`s dårlige forsvarsspil - desværre.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

svært at være uenig.

Om det er manglen af Bonde og Manneh der påvirker Ejdum ved jeg ikke, men han er også bare milevidt fra sit niveau i efteråret, og så bliver det sgu også svært.

Og så er det fint man er glad for Grubbe - men han er da på ingen måde starter. Solid bredde spiller - god at skifte ind den sidste halve time - men mere har jeg sgu svært ved at se det skal blive til
        Det er ret overbevist om. Ejdum er ung og et stort talent. I efteråret var det Bonde som gav strukturen til holdet og holdt det tilsammen som balancespiller og det gav Ejdum muligheden at shine i en mere fri rolle. Den erfarne Bonde holdt ham ryggen lidt fri Nu skal Ejdum være det hele som eneste ægte central midtbanespiller og det i en meget ung alder i hans egentlig første ægte sæson på seniorniveau.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg kan leve med første halveg. Her har vi lukket Hvidovre helt ned og vi skaber minimum 3 store chancer, der bør give mål.

2. Halveg bliver noget rod. Igen i dag vælger SK at ændre system med indskiftningen af Grot. Herfra svigter organisationen og jeg synes vi forære et hold med en trussel på banen i form af ham Papa alt for store chancer.

Jeg ved ikke om SK er for ambitiøs eller han bare mister overblikket, men udskiftningerne er i hvert fald meget bombastiske. Kampen er jo under vores kontrol, vi mangler blot et mål. Alligevel skal vi skifte formation, for sikkert at komme med mere power, men selvom Grot faktisk viser en fin figur isoleret set, så taber vi fuldstændig organisationen. Hvidovre får lettere ved at holde i bolden, og derudover får de et par omstillinger, som giver nogen af kampens største chancer.
          i mine øjne havde Hvidovre en reel trussel, og det var ham Papa, som både var stærkere og hurtigere end Adam S. Ellers er det jo en stor gruppe af afdankede superligaspillere et ungt hold som vores jo skal løbe fra. Det formåede vi kun at gøre i de 15 minutter op til pausen. Ellers er kvaliteten og energien for lav

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg kan leve med første halveg. Her har vi lukket Hvidovre helt ned og vi skaber minimum 3 store chancer, der bør give mål.

2. Halveg bliver noget rod. Igen i dag vælger SK at ændre system med indskiftningen af Grot. Herfra svigter organisationen og jeg synes vi forære et hold med en trussel på banen i form af ham Papa alt for store chancer.

Jeg ved ikke om SK er for ambitiøs eller han bare mister overblikket, men udskiftningerne er i hvert fald meget bombastiske. Kampen er jo under vores kontrol, vi mangler blot et mål. Alligevel skal vi skifte formation, for sikkert at komme med mere power, men selvom Grot faktisk viser en fin figur isoleret set, så taber vi fuldstændig organisationen. Hvidovre får lettere ved at holde i bolden, og derudover får de et par omstillinger, som giver nogen af kampens største chancer.
            i mine øjne havde Hvidovre en reel trussel, og det var ham Papa, som både var stærkere og hurtigere end Adam S. Ellers er det jo en stor gruppe af afdankede superligaspillere et ungt hold som vores jo skal løbe fra. Det formåede vi kun at gøre i de 15 minutter op til pausen. Ellers er kvaliteten og energien for lav
            Er ikke helt enig. Synes Grot ind og Ejdum mere tilbage til 8er gav os meget momentum og vi pressede HIF der. At en kontra kan blive giftig kan vel altid ske. Men vi var dominant og synes vivar ved at komme foran. Synes det var den tredobbelte udskiftning senere hvor vi tabte dominansen og momentum igen og hvor HIF kom op igen.
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Er ikke helt enig. Synes Grot ind og Ejdum mere tilbage til 8er gav os meget momentum og vi pressede HIF der. At en kontra kan blive giftig kan vel altid ske. Men vi var dominant og synes vivar ved at komme foran. Synes det var den tredobbelte udskiftning senere hvor vi tabte dominansen og momentum igen og hvor HIF kom op igen.
              Helt enig andlox

Comment

Jeg kan godt se perspektiver i Grot og Luca fremme. De fylder godt. Jeg manglede bare et bindeled på 10'eren. I det kvarter før pausen får vi fundet Ejdum et par gange derinde, og så ser vi giftige ud. Jeg synes ikke vi fremstod specielt giftige den sidste halve time. Når vi så samtidig giver lidt køb på organisationen, så endte det bare med at en dårlig modstander blev farligere end os.

Men ja. Da den tredobbelte udskiftning kom, så vidste man godt at vi skulle krydse fingre for at holde 0-0. Den fremstod som fuldstændig planløs udskiftning på serie-niveau, hvor 3 spillere melder de er trætte, og træneren spørger sin bænk, hvem der er klar og tager de første tre der rækker hånden i vejret.

Comment

Jeg kan godt se perspektiver i Grot og Luca fremme. De fylder godt. Jeg manglede bare et bindeled på 10'eren. I det kvarter før pausen får vi fundet Ejdum et par gange derinde, og så ser vi giftige ud. Jeg synes ikke vi fremstod specielt giftige den sidste halve time. Når vi så samtidig giver lidt køb på organisationen, så endte det bare med at en dårlig modstander blev farligere end os.

Men ja. Da den tredobbelte udskiftning kom, så vidste man godt at vi skulle krydse fingre for at holde 0-0. Den fremstod som fuldstændig planløs udskiftning på serie-niveau, hvor 3 spillere melder de er trætte, og træneren spørger sin bænk, hvem der er klar og tager de første tre der rækker hånden i vejret.
                  Og så har modstanderen jo også bare læst Ejdum. De ved han falder ned og sidder lige på ryggen af ham og de kanter ham 4 ud af 5 gange han forsøger at vende. Så bliver det tydeligt at så god er han heller ikke. Når de går til ham er han jo ordinær. Han skal vænne sig til at modstanderen kommer med en helt anden fysik end han møder til træning fra de søde rare holdkammerater. Der får han sikkert lov til at vende i to og mag.

Comment

Det var en god første indhop af Grot men at vi blev stærkere efter hans indskiftnig synes skyldes i første linje at Ejdum blev trukket tilbage til 8er-positionen. I den aktuelle trup er han den eneste som har evner at spille på den position. Jenner eller Deedson kan ligge bag Luca/Grot og tage 10eren. Ejdum på 8er er en "must" for mig, det er vores eneste mulighed at binde det tilsammen og give lidt struktur og stabilitet i vores spil.
                    - Norbert Elgert -

Comment

Det var en god første indhop af Grot men at vi blev stærkere efter hans indskiftnig synes skyldes i første linje at Ejdum blev trukket tilbage til 8er-positionen. I den aktuelle trup er han den eneste som har evner at spille på den position. Jenner eller Deedson kan ligge bag Luca/Grot og tage 10eren. Ejdum på 8er er en "must" for mig, det er vores eneste mulighed at binde det tilsammen og give lidt struktur og stabilitet i vores spil.
                      Jeg synes heller ikke det er optimalt det er Ejdum som er derinde som 10'er, men der er måske Jenner som på en god dag kan udfylde den, ellers er det lavt niveau. Deedson magter slet ikke den position. Han er alt for instinktiv til at varetage en position som kræver så meget fodboldhjerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Og så har modstanderen jo også bare læst Ejdum. De ved han falder ned og sidder lige på ryggen af ham og de kanter ham 4 ud af 5 gange han forsøger at vende. Så bliver det tydeligt at så god er han heller ikke. Når de går til ham er han jo ordinær. Han skal vænne sig til at modstanderen kommer med en helt anden fysik end han møder til træning fra de søde rare holdkammerater. Der får han sikkert lov til at vende i to og mag.
                        Ja altså jeg synes jo egentlig han finder sine positioner, men han vil i for udtalt grad vende på sin modstander i stedet for bare at lægge en hurtig aflevering af til en 8'er eller fremadstormende back. Luca havde i begyndelsen af kampen igår også et udtalt behov for at ville vende, hvor de bare skubbede ham væk. Det blev bedre som kampen skred frem, men Luca havde en dårlig kamp igår, og det medvirker selvfølgelig også til vi havde så svært ved at score.

Comment

Ejdum som 8er, enig, det er indlysende. Han er den eneste omkring startformationen, der spiller pladsen naturligt. Nu har vi 6 spillere i Luca, Grot, Deedson, Jenner, Martin og Hansborg til de tre forreste pladser, så glem venligst alt om at Ejdum skal være 10er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Ejdum som 8er, enig, det er indlysende. Han er den eneste omkring startformationen, der spiller pladsen naturligt. Nu har vi 6 spillere i Luca, Grot, Deedson, Jenner, Martin og Hansborg til de tre forreste pladser, så glem venligst alt om at Ejdum skal være 10er.
                            Spillede Ejdum egentligt 8er eller 10er, da han shinede mest i efteråret?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Spillede Ejdum egentligt 8er eller 10er, da han shinede mest i efteråret?
                              Har lige kigget nogen gamle opstillinger igennem. Svaret må være begge dele.

Comment

Med fem indskiftninger viste SK TB, hvilket materiale han har. Jeg håber, at oprykningen ikke ryger. Og derefter at TB virkelig handler. Jeg hælder også til, at han ser sig om i feltet af mulige cheftrænere

Comment

Working...
                                X