Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Kolding

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så ufortjent, men det tager vi med!

Comment

LUCCAAAAA.....

Den tager vi med..

Comment

Kan jo desværre ikje holde nullet

Comment

Er Juul Sandberg skadet? anden kamp i træk han ikke er i truppen.

Ivan ud - Martin ind, Adam Sørensen ud - McCoy ind

Comment

Selvom han spillede ikke den bedste kamp, men Adam slår de bedste indlæg vi fik at se i årevis - og så har vi Luca!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              JA Tak Luca

ufortjent - men vi tager det
              Selvom KIF har bolden meget, er de bestemt ikke farligere..

Comment

Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg

Selvom KIF har bolden meget, er de bestemt ikke farligere..
                næ - men syntes de spiller bedre

Comment

næ - men syntes de spiller bedre
                  Vildt at TOP 2 har det så svært..

Comment

Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg

Vildt at TOP 2 har det så svært..
                    tja jeg ved ikke hvad der sker i Fredericia, men tænker en del af vores problemer er selvforskyldte. Tynd trup, der gør at man rykker spillere rundt på uvante pladser. Uwusu ind centralt. BP som vel var bedste forsvarsspiller i efteråret skal ind og dække af pga manglende bredde i angrebet - og så går vores forsvar i stykker og han skal rykkes ned bagkæden igen.

Og så mangler jeg i den grad at blive overbevist om at Krogh er manden...

Comment

tja jeg ved ikke hvad der sker i Fredericia, men tænker en del af vores problemer er selvforskyldte. Tynd trup, der gør at man rykker spillere rundt på uvante pladser. Uwusu ind centralt. BP som vel var bedste forsvarsspiller i efteråret skal ind og dække af pga manglende bredde i angrebet - og så går vores forsvar i stykker og han skal rykkes ned bagkæden igen.

Og så mangler jeg i den grad at blive overbevist om at Krogh er manden...
                      Helt enig, det er både selvforskyldt og naivt. Ang. Krogh så har jeg været sikker på at han ikke er den rette også før vi rykkede ned.

Comment

amen for helvede da også

Comment

Håbløst
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Nejjj
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Pis. Lucky punch. Vi havde sgu brug for den her sejr.

Comment

Grimt

Comment

Working...
                                X