Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Har vi haft 3 sammenhængende afleveringer i træk ??

    Comment


      #77
      Man sidder jo ikke en gang og tænker at bare en reducering er realistisk? Men mere hvornår scorer FCV til 3-0?? Hvorfor ikke smide Kryger op foran nu? Det kan vel for pokker snart være lige meget hvor meget vi bliver udstillet..

      Og så tror jeg Toppel snart er undskyldt sidste uge!

      Comment


        #78
        havde det ikke været for Toppel, var vi sgu bagud 5-0. Men føj hvor ser OB spillerne ligeglade og opgivende ud.

        Comment


          #79
          Hvis ledelsen ikke har tænkt sig at gøre noget drastisk, kan vi ligeså godt cashe in på Falk og hvad vi ellers kan få penge for nu. Der er ikke nogle der skal bilde mig ind, at det her hold på nogen tænkelig måde overlever.

          Comment


            #80
            Toppel!!!!!!!!!!!!!!
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #81
              Vi mangler alt. Fysik, moral, rutine....

              Comment


                #82
                Havde toppel ikke været på mål havde vi da været bagud 4 eller 5 - 0nu

                Comment


                  #83
                  Vi mangler ALT!

                  Comment


                    #84
                    Vi ligner efterhånden, meget mere end de foregående år, en nedrykker. Det er sq trist at se.
                    "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                    Citat: Dan Hammer

                    Comment


                      #85
                      TB OG JESPER HANSEN RAUS NU!!!!!!!!!!!!

                      Comment


                        #86
                        Jeg er rystet...intet hænger sammen. De er totalt opgivende i alt, hvad de foretager sig - og især i deres udstråling. Noget må ske. Noget drastisk!
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #87
                          Sandsynligvis den ringeste halvleg jeg nogensinde har set OB spille (og jeg har altså det en del!).

                          Comment


                            #88
                            Schoop taber bolden, Schoop stopper op og kigger, Schoop kom aldrig tilbage......

                            Comment


                              #89
                              Ud fra hvilken sample er det, I sviner Skulason? De 130 minutter i denne sæson? Han var IMO klart en af vores bedste spillere sidste sæson - hvilket der også var rimelig bred konsensus om. Koncentrer nu vreden mod dem, der virkelig har fejlet. Der er skydeskiver nok.

                              Comment


                                #90
                                Vi skal da være heldige at vi møder et hold der er så ringe till at udnytte åbenlyse målchancer.

                                Comment

                                Working...
                                X