James Gomez vil bare altid have flere aktioner i en kamp hvor han kager rundt i bolden
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Hobro
Collapse
X
-
Første 10 minutter er vi uheldige ikke at være foran. Udover en giga skandaledom hvor der bliver brugt "VAR" (Video fra storskærmen), synes jeg egentlig det har set ok ud. Vi er helt fortjent foran, men skal lige have lavet en enkelt eller 2 mere.
Håber virkelig der dog bliver gjort opmærksom på at det er fuldstændig sindsygt at omstøde et mål grundet video når der ikke er VAR. Upåagtet om målet skulle have været underkendt eller ej.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFørste 10 minutter er vi uheldige ikke at være foran. Udover en giga skandaledom hvor der bliver brugt "VAR" (Video fra storskærmen), synes jeg egentlig det har set ok ud. Vi er helt fortjent foran, men skal lige have lavet en enkelt eller 2 mere.
Håber virkelig der dog bliver gjort opmærksom på at det er fuldstændig sindsygt at omstøde et mål grundet video når der ikke er VAR. Upåagtet om målet skulle have været underkendt eller ej.
Det virkede som om at dommeren pegede på sit headset, som om at han enten havde fået det af vide eller ikke kunne høre noget.
Comment
-
syntes det har været en halvsløj omgang. Vi angler kontrol på midten og formår ikke rigtigt at sætte noget ordenligt spil op. Erobrer vi bolden højt og kan omstille hurtigt så kan vi skabe noget pres. Eller efter en dødbold kan vi også sætte os på dem...men ellers syntes jeg der mangler noget.
Ang det underkendte mål; rigtig dom - men hvis de nåede frem til efter at have set det på storskærm er det jo intet mindre end en skandale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
Ved du med sikkerhed at det er pga video?
Det virkede som om at dommeren pegede på sit headset, som om at han enten havde fået det af vide eller ikke kunne høre noget.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFørste 10 minutter er vi uheldige ikke at være foran. Udover en giga skandaledom hvor der bliver brugt "VAR" (Video fra storskærmen), synes jeg egentlig det har set ok ud. Vi er helt fortjent foran, men skal lige have lavet en enkelt eller 2 mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes det har været en halvsløj omgang. Vi angler kontrol på midten og formår ikke rigtigt at sætte noget ordenligt spil op. Erobrer vi bolden højt og kan omstille hurtigt så kan vi skabe noget pres. Eller efter en dødbold kan vi også sætte os på dem...men ellers syntes jeg der mangler noget.
Ang det underkendte mål; rigtig dom - men hvis de nåede frem til efter at have set det på storskærm er det jo intet mindre end en skandale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægVi har bolden meget, men vi spiller ikke særlig godt, meget febrilsk, der mangler ro især på midtbanen. Jeg er ikke tryg med Gomes. Håber vi laver et hurtigt mål i 2 halvleg og får lidt ro på.
Synes dog det pynter på holdets spiller og Markus Jensens præstation at spille ham på 10eren.
Men tydeligt, at medmindre nogle spillere bygger meget på i de næste måneder, skal vi have et par 8ere ind med gode evner på bolden til sommer.
- Likes 1
Comment
Comment