Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

James Gomez vil bare altid have flere aktioner i en kamp hvor han kager rundt i bolden

Comment

Første 10 minutter er vi uheldige ikke at være foran. Udover en giga skandaledom hvor der bliver brugt "VAR" (Video fra storskærmen), synes jeg egentlig det har set ok ud. Vi er helt fortjent foran, men skal lige have lavet en enkelt eller 2 mere.
      Håber virkelig der dog bliver gjort opmærksom på at det er fuldstændig sindsygt at omstøde et mål grundet video når der ikke er VAR. Upåagtet om målet skulle have været underkendt eller ej.

Comment

Vi har bolden meget, men vi spiller ikke særlig godt, meget febrilsk, der mangler ro især på midtbanen. Jeg er ikke tryg med Gomes. Håber vi laver et hurtigt mål i 2 halvleg og får lidt ro på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Første 10 minutter er vi uheldige ikke at være foran. Udover en giga skandaledom hvor der bliver brugt "VAR" (Video fra storskærmen), synes jeg egentlig det har set ok ud. Vi er helt fortjent foran, men skal lige have lavet en enkelt eller 2 mere.
          Håber virkelig der dog bliver gjort opmærksom på at det er fuldstændig sindsygt at omstøde et mål grundet video når der ikke er VAR. Upåagtet om målet skulle have været underkendt eller ej.
          Ved du med sikkerhed at det er pga video?
          Det virkede som om at dommeren pegede på sit headset, som om at han enten havde fået det af vide eller ikke kunne høre noget.

Comment

syntes det har været en halvsløj omgang. Vi angler kontrol på midten og formår ikke rigtigt at sætte noget ordenligt spil op. Erobrer vi bolden højt og kan omstille hurtigt så kan vi skabe noget pres. Eller efter en dødbold kan vi også sætte os på dem...men ellers syntes jeg der mangler noget.

Ang det underkendte mål; rigtig dom - men hvis de nåede frem til efter at have set det på storskærm er det jo intet mindre end en skandale.

Comment

Jeg er glad for mængden af afslutninger, og jeg synes, vi spiller klogt, med en sund respekt for Gyamfis vanvittige spidskompetencer.

Der er dog for mange fejl og boldtab på kritiske steder, men der er rettet fint op, efter en meget passiv omgang mod Hillerød.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Ved du med sikkerhed at det er pga video?
                Det virkede som om at dommeren pegede på sit headset, som om at han enten havde fået det af vide eller ikke kunne høre noget.
                Jeg ved ikke noget med sikkerhed, men jeg fik en besked fra stadion om at det var meldt fra liniedommer efter den havde været på video. Så det er ikke urealistisk at det er sket.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Ja et mål hurtigt så Hobro mister “modet” ellers kan decspuse sig ind i kampen igen…og så bliver spillet usikkert. Kom så fra starten !!!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    syntes det har været en halvsløj omgang. Vi angler kontrol på midten og formår ikke rigtigt at sætte noget ordenligt spil op. Erobrer vi bolden højt og kan omstille hurtigt så kan vi skabe noget pres. Eller efter en dødbold kan vi også sætte os på dem...men ellers syntes jeg der mangler noget.

Ang det underkendte mål; rigtig dom - men hvis de nåede frem til efter at have set det på storskærm er det jo intet mindre end en skandale.
                    Det virker som om at midtbanen bliver lidt for skæv. Trybull finder ofte Owuso på midten og ude i siden. Og da der ikke er en angrebsspiller der trækker ned, eller at Ejdum er for langt væk giver det meget tomrum i midten som vi burde udnytte. Hvis Markus Jensen kunne finde det hul, vil det hurtigt kunne give plads til Ejdum og Adam Sørensen på kanten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Vi har bolden meget, men vi spiller ikke særlig godt, meget febrilsk, der mangler ro især på midtbanen. Jeg er ikke tryg med Gomes. Håber vi laver et hurtigt mål i 2 halvleg og får lidt ro på.
                      Enig. Tvivler på vi får så meget mere ro på bolden med denne midtbane. Det var i høj grad det Manneh og Bonde bragte til holdet. De 8ere vi har nu er mere dynamiske, løbestæke typer. Sandberg har mere af det, men er måske bedre som 6er og virker desværre ikke tæt på spilletid.

Synes dog det pynter på holdets spiller og Markus Jensens præstation at spille ham på 10eren.

Men tydeligt, at medmindre nogle spillere bygger meget på i de næste måneder, skal vi have et par 8ere ind med gode evner på bolden til sommer.

Comment

Fuckin ringe dommer
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Uslu gør hvad han kan. 2 frispark der ikke bliver dømt og mål til Hobro.

Comment

amen for helvede hvad laver de...stadig ikke kommet styr på forsvaret. Håbløst

Comment

Dilettant forsvarsspil. Gomez selvfølgelig igen impliceret

Comment

Ingen overraskelse. Man kunne tydeligt se det ville ske.

Comment

Working...
                                X