Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Hillerød-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg tror du undervurderer hvor meget det var Zorniger der rent faktisk skaffede Troels Bech succes i BIF, og jo selvfølgelig er han et emne i og med han går ledig. Folk der gør det godt sammen glemmer ikke hinanden.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSom udgangspunkt synes jeg ikke Nico har gjort det specielt godt hverken som vb eller hb i opstarten og heller ikke til spillede til par i går, men det afhænger selvf. af øjnene der ser. Jeg tror på at McCoy kan tage de sidste skridt og bliver en stærk hb for OB i fremtiden så han har brug for tilliden.. og når Nico nu enten har afslået et kontrakt tilbud eller bare vil væk så synes jeg det vil være på sin plads. Det er selvf. SKs vurdering og beslutning, og den bakker jeg så op om hvad den så måtte blive.
For når oprykningen er sikret skal McCoy og Sandberg nok få mere spilletid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
McCoy har helt sikkert et stort potentiale. Men tror de lige prøver at spille de “bedste” først, inden man begynder at kigge på om man skal prioritere spilletid til unge
For når oprykningen er sikret skal McCoy og Sandberg nok få mere spilletid
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er sikkert også det mest sandsynlige, jeg synes dog ikke at Nico har præsteret på samme niveau som tidligere. Omvendt har jeg jo ikke set præcist hvad McCoy kan levere men jeg høre at SK også er tilfreds med ham.
Comment
-
Var det ikke fremme i SFÅ at Krogh ikke havde været tilfreds med MM`s præstation mod Stjarnan? Mener jeg. Så de skal jo også gribe chancen når de får den
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Måske man bare skal prøve Jenner på den 10`er for at få Ejdum ned som 8`er sammen med Owusu
Edit. Don D nærmer sig lidt form og Hansborg gjorde et fint indhop, så de kan bruges efterhånden.
Comment
-
Egentlig ikke. Men det regime han bringer til en klub er ikke det vi har brug for lige nu IMO
For nuværende betragter jeg nu ikke et trænerskift som et realistisk tema. Det skal tidligst ske, hvis vi er ved at sætte oprykningen over styr. Dernæst skal Søren da have chancen i superligaen igen. Han lærer også hele tiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Vil da også mene, at Jenner stort set kun kan bruges på 10’eren i vores nuværende system. Der kan han til gengæld også blive god. Tænker det her angrebsprojekt udelukkende skyldes mandskabsmangel i angrebet.
Edit. Don D nærmer sig lidt form og Hansborg gjorde et fint indhop, så de kan bruges efterhånden.
Så giv ham 10’eren så Ejdum kan tage en 8’er
Comment
-
Dahlslykke sviner træner teamet til i dagens udsendelse. Både på og imellem linjerne. Og vel ganske fortjent
https://obstemmer.dk/sfaa-debatten-r...litet-i-farum/
- Likes 2
Comment
-
Spændende hvad "de" har lært af den kamp ?
- Likes 1
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDahlslykke sviner træner teamet til i dagens udsendelse. Både på og imellem linjerne. Og vel ganske fortjent
https://obstemmer.dk/sfaa-debatten-r...litet-i-farum/
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jeg er ikke med på “Søren raus” holdet, men Zorniger kunne sikkert være en fin træner for os, hvis han købte ind på projektet. Vi har ikke brug for det antal tyske spillere der var i Brøndby.
For nuværende betragter jeg nu ikke et trænerskift som et realistisk tema. Det skal tidligst ske, hvis vi er ved at sætte oprykningen over styr. Dernæst skal Søren da have chancen i superligaen igen. Han lærer også hele tiden.
Det sidste OB har brug for er dog at en træner som Zorninger kommer møvende ind med sit projekt og koncept, det skal være OBs. Kunne Zorninger købe ind på det klubben vil kunne han til gengæld være en mega spændende mulighed imo.
- Likes 5
Comment
Comment