Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hillerød-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kæmpe nej tak til ham. Tvivler stærkt på at vi kunne være interesseret i ham. Og omvendt
    Jeg tror du undervurderer hvor meget det var Zorniger der rent faktisk skaffede Troels Bech succes i BIF, og jo selvfølgelig er han et emne i og med han går ledig. Folk der gør det godt sammen glemmer ikke hinanden.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Jeg tror du undervurderer hvor meget det var Zorniger der rent faktisk skaffede Troels Bech succes i BIF, og jo selvfølgelig er han et emne i og med han går ledig. Folk der gør det godt sammen glemmer ikke hinanden.
      Egentlig ikke. Men det regime han bringer til en klub er ikke det vi har brug for lige nu IMO

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Som udgangspunkt synes jeg ikke Nico har gjort det specielt godt hverken som vb eller hb i opstarten og heller ikke til spillede til par i går, men det afhænger selvf. af øjnene der ser. Jeg tror på at McCoy kan tage de sidste skridt og bliver en stærk hb for OB i fremtiden så han har brug for tilliden.. og når Nico nu enten har afslået et kontrakt tilbud eller bare vil væk så synes jeg det vil være på sin plads. Det er selvf. SKs vurdering og beslutning, og den bakker jeg så op om hvad den så måtte blive.
        McCoy har helt sikkert et stort potentiale. Men tror de lige prøver at spille de “bedste” først, inden man begynder at kigge på om man skal prioritere spilletid til unge
        For når oprykningen er sikret skal McCoy og Sandberg nok få mere spilletid

Comment

McCoy har helt sikkert et stort potentiale. Men tror de lige prøver at spille de “bedste” først, inden man begynder at kigge på om man skal prioritere spilletid til unge
          For når oprykningen er sikret skal McCoy og Sandberg nok få mere spilletid
          Det er sikkert også det mest sandsynlige, jeg synes dog ikke at Nico har præsteret på samme niveau som tidligere. Omvendt har jeg jo ikke set præcist hvad McCoy kan levere men jeg høre at SK også er tilfreds med ham.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det er sikkert også det mest sandsynlige, jeg synes dog ikke at Nico har præsteret på samme niveau som tidligere. Omvendt har jeg jo ikke set præcist hvad McCoy kan levere men jeg høre at SK også er tilfreds med ham.
            Var det ikke fremme i SFÅ at Krogh ikke havde været tilfreds med MM`s præstation mod Stjarnan? Mener jeg. Så de skal jo også gribe chancen når de får den

Comment

Var det ikke fremme i SFÅ at Krogh ikke havde været tilfreds med MM`s præstation mod Stjarnan? Mener jeg. Så de skal jo også gribe chancen når de får den
              Det har jeg ikke rigtig hørt, men det er da bestemt muligt, men det var jo som vb .. hvis jeg ikke husker forkert der. Ellers er jeg da enig i at han jo selvf. skal vise at der er en holdmæssig gevinst ved MM som er større end den NM tilbyder både i kamp og til træning.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Måske man bare skal prøve Jenner på den 10`er for at få Ejdum ned som 8`er sammen med Owusu
                Vil da også mene, at Jenner stort set kun kan bruges på 10’eren i vores nuværende system. Der kan han til gengæld også blive god. Tænker det her angrebsprojekt udelukkende skyldes mandskabsmangel i angrebet.

Edit. Don D nærmer sig lidt form og Hansborg gjorde et fint indhop, så de kan bruges efterhånden.

Comment

Egentlig ikke. Men det regime han bringer til en klub er ikke det vi har brug for lige nu IMO
                  Jeg er ikke med på “Søren raus” holdet, men Zorniger kunne sikkert være en fin træner for os, hvis han købte ind på projektet. Vi har ikke brug for det antal tyske spillere der var i Brøndby.

For nuværende betragter jeg nu ikke et trænerskift som et realistisk tema. Det skal tidligst ske, hvis vi er ved at sætte oprykningen over styr. Dernæst skal Søren da have chancen i superligaen igen. Han lærer også hele tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Vil da også mene, at Jenner stort set kun kan bruges på 10’eren i vores nuværende system. Der kan han til gengæld også blive god. Tænker det her angrebsprojekt udelukkende skyldes mandskabsmangel i angrebet.

Edit. Don D nærmer sig lidt form og Hansborg gjorde et fint indhop, så de kan bruges efterhånden.
                    Enig. Han lider bestemt af at vi har skiftet formation.
                    Så giv ham 10’eren så Ejdum kan tage en 8’er

Comment

Dahlslykke sviner træner teamet til i dagens udsendelse. Både på og imellem linjerne. Og vel ganske fortjent

https://obstemmer.dk/sfaa-debatten-r...litet-i-farum/

Comment

Derfor var Zorninger til kampen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-til-ob-kamp

Comment

Så "de" rejser rundt i Europa og vælger Hillerød/OB

Spændende hvad "de" har lært af den kamp ?

Comment

Sådan en Zorninger kommentar gør ihvertfald intet for at afmystificere episoden. Så Zorninger og vennerne turnerer lige europa for at se lidt blandet fodbold og ender så på OBs udebane afsnit ude mod Hillerød i første division

Comment

Dahlslykke sviner træner teamet til i dagens udsendelse. Både på og imellem linjerne. Og vel ganske fortjent

https://obstemmer.dk/sfaa-debatten-r...litet-i-farum/
                              Krogh er ikke den rigtige træner for OB og jo hurtigere TB indser det og får hevet plasteret af jo bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg er ikke med på “Søren raus” holdet, men Zorniger kunne sikkert være en fin træner for os, hvis han købte ind på projektet. Vi har ikke brug for det antal tyske spillere der var i Brøndby.

For nuværende betragter jeg nu ikke et trænerskift som et realistisk tema. Det skal tidligst ske, hvis vi er ved at sætte oprykningen over styr. Dernæst skal Søren da have chancen i superligaen igen. Han lærer også hele tiden.

OB har brug for et klart og tydeligt koncept - Søren Krogh har famlet rundt siden han blev forfremmet og det er stadig ikke til at se i hverken start11, spillet på banen eller i udviklingen af holdet hvad Krogh vil.
                                Det sidste OB har brug for er dog at en træner som Zorninger kommer møvende ind med sit projekt og koncept, det skal være OBs. Kunne Zorninger købe ind på det klubben vil kunne han til gengæld være en mega spændende mulighed imo.

Comment

Working...
                                X