Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hillerød-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det ligner vi spiller med 2 mand færre end storholdet Hillerød.
    Hvis Søren Krogh er et stort trænertalent så skal han snart til at vise det.
    Han er jo absolut intet talent - men sikkert billig

Comment

Simpelthen et latterligt niveau …, på banen og herinde… sportsdirektøren, træneren, Gomez og Grubbe skal fyres.. godt at det er mere kolde hjerner, der styrer klubben..

Comment

Vi er heldige at være bagud kun med 1, så kampen er endnu ikke tabt. Men der skal ske noget. Vores Offensivspiel lyder " spil den til Luca" og defensive sejler pga individuelle fejl og manglende fælles afklaring. Bonde som balancespiller mangler meget. Ufatteligt at man ikke har henter en erstatning.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Hillerød har mange fine fodboldspillere. De virker underligt sammen spillede. De har virkelig også en fin træner.
          Tror vi napper dem i 2.halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Hillerød har mange fine fodboldspillere. De virker underligt sammen spillede. De har virkelig også en fin træner.
            Tror vi napper dem i 2.halvleg.
            jeg tror vi taber 2-0
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

Kæft det har været virkelig sløjt. Det har slet ikke lignet, at vi fører rækken suverænt. 7-8 kampe inde i sæsonen begyndte vi at falde i tempo; fra at tromle vores modstandere til at sejre hovedsageligt på individuel kvalitet. Mere bekymrende er det, at den svagt nedadgående kurve der begyndte i slutningen af efteråret, ved første øjekast kun er blevet stejlere...

Comment

Jeg missede første halvleg, men ser at jeg ikke er gået glip af noget! Sygt at vi piller Martin ud i pausen, for at køre med to højre backs på midten - det skal nok give et boost af selvtilliden til den unge mand.. “FCN-light” og “vi skal gøre vejen kortere for talenterne” måtte vi jo forstå da man valgte at sælge Manneh og ikke erstattede ham da man jo havde afløserne klar i truppen

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

jeg tror vi taber 2-0
                  Vi skal meget hurtigt gøre noget radikalt anderledes. Ellers får du ret.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Jeg missede første halvleg, men ser at jeg ikke er gået glip af noget! Sygt at vi piller Martin ud i pausen, for at køre med to højre backs på midten - det skal nok give et boost af selvtilliden til den unge mand.. “FCN-light” og “vi skal gøre vejen kortere for talenterne” måtte vi jo forstå da man valgte at sælge Manneh og ikke erstattede ham da man jo havde afløserne klar i truppen
                    Han blev pillet ud efter 33 min

Comment

Kæft, Gomez er ringe.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Så pres dog
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

0 skud på mål ... ikke så'n voldsomt prangende ...
                          forleden var der en her på forum der nævnte "milt"(blandt andre rare ting)...nu er vi nede på "tænk sig om bare en enkelt af vores spillere får et blår mærke efter at have kæmpet " ....
                          *suk for en sløj og tandløs forestilling*
                          Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                            Simpelthen et latterligt niveau …, på banen og herinde… sportsdirektøren, træneren, Gomez og Grubbe skal fyres.. godt at det er mere kolde hjerner, der styrer klubben..
                            Nemlig og det er de samme kolde hjerner der har styret klubben ned i 1. division efter 15 års nedtur. Hvis vi som fans ikke skal have en smule større ambitioner for klubben, end det der bliver præsteret pt. så ved jeg snart ikke, hvad vores bundniveau skal være, før folk må stille spørgsmålstegn ved dem der styrer showet.

Comment

Jeg prøver virkeligt på ikke at være for negativ, men for satan hvor er jeg forundret over hvor planløst Det vi laver ser ud…
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nemlig og det er de samme kolde hjerner der har styret klubben ned i 1. division efter 15 års nedtur. Hvis vi som fans ikke skal have en smule større ambitioner for klubben, end det der bliver præsteret pt. så ved jeg snart ikke, hvad vores bundniveau skal være, før folk må stille spørgsmålstegn ved dem der styrer showet.
                                Man gav jo kun Bjørn skylden for det hele, den store undersøgelse man lavede, der var det jo kun Bjørn og så måske lidt Hjortebjerg som man har fyret, jeg mener der var nogle flere som skulle havde været væk fra Klubben

Comment

Working...
                                X