Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Hvorfor skulle man melde sig ind i et fitness center i Odense hvis der slet ikke var noget om snakken?
Og som en skrev længere tilbage i tråden, hvorfor skulle man kigge på institutioner til ens børn i Odense?
Jeg er kæmpe optimist og tror på det efterhånden
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlægIkke fordi jeg skal være super regelrytter agtig men er det ikke et kæmpe brud på GDPR lovgivningen at sige Eriksen har meldt sig i et fitnesscenter, der skal ikke megen søgning før man kan regne ud det er tale om…
Jeg havde i øvrigt ikke kunne søge mig frem til ovenstående ;). Måske du skulle fjerne linket (og så sletter jeg også i min kommentar (EDIT)
Ps CE kommer ikke til OB; det er afvist mere eller mindre direkte et utal af gange af alle parter.Last edited by Jungledyret; 28-08-2025, 21:15.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlægIkke fordi jeg skal være super regelrytter agtig men er det ikke et kæmpe brud på GDPR lovgivningen at sige Eriksen har meldt sig i et fitnesscenter, der skal ikke megen søgning før man kan regne ud det er tale omLast edited by kroggaard; 28-08-2025, 21:50.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægHørte et interview med Vøge i SFÅ. Han har åbenbart interviewet Martin Schoots som er Eriksens agent. Intet tyder på, det bliver OB i denne omgang jf. det interview og Vøge.
Men du kan jo ikke ligge ret meget i sådanne interviews, de vil helst ikke sige mere end de skal. Og før der er skrevet under på noget så er det ikke sikkert. Hvis agenten så går ud og bare indikere Eriksen kunne være på vej - så går det jo helt amok.
Det er det samme når de interviewer en sportsdirektør om en træner er ved at blive fyret efter en dårlig periode. Der er altid fuld opbakning. Til der ikke er det mere.
Leave a comment:
Leave a comment: