Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Hvor forsvandt snakken om Mikael Uhre egentlig hen? Jeg kan ikke lige se at han har skrevet kontrakt med andre, men måske er der noget jeg har overset?
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Thomas Isherwood er 195cm. høj. Husker jeg forkert, hvis jeg mener, at BIF i Zorninger tiden spillede med en lignende "tysk kæmpe" som centerback - en type som man slog sig på.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Thomas Isherwood er 195cm. høj. Husker jeg forkert, hvis jeg mener, at BIF i Zorninger tiden spillede med en lignende "tysk kæmpe" som centerback - en type som man slog sig på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Helt enig med dig.
Vil også sige hvis vi er nede på emne f med ham Thomas Isherwood, vil jeg foretrække vi spiller med vores unge, Askou, Yaya.
Har vi ikke lavet den samme fejl for mange gange efterhånden?
PS. Intet ondt sagt om Thomas Isherwood. Kender ham ikke, og måske er han overraskende god.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg tænker, man arbejder i en løsning, hvor Sandberg og Hansborg skal til Middelfart i en pakkeløsning.
Der trænes ikke helt så meget som i OB, så der kunne man med fordel kigge på, at beholde lidt af lønudgiften i Odense og forlange, at de står til rådighed i 1-2 ugentlige træninger i Ådalen, når Middelfart ikke træner eller spiller kampe. Så bliver begge spillere boende i Odense, kan pendle sammen til Middelfart.
Jeg gætter kun, men det ville jeg gøre hvis jeg var OB og Middelfart.
Leave a comment:
Leave a comment: