Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    No dineros ..

https://campo.dk/2025/08/28/efter-cl...ansk-kreatoer/

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilken CL-klub vil signe en 33-årig spiller ude af form (har ikke spillet en eneste kamp i tre måneder og misset preseason) og stadigvæk forventer en løn i den høje ende

Det er altså vildt, at han/agenten har haft mere end et halvt år til at finde en ny klub... men uden held
    Forventer han da en høj løn?

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Christian Eriksen har spillet 4 år i Ajax, mere end 10 i Premier League og 2 i Italien. Han har desuden rekorden i antallet af landskampe for DK.

Han har selv sagt, at man taber pengene, hvis man spiller på, at han kommer til OB.

Alene af de grunde, er sandsynligheden for han kommer til OB 0,5%

Eriksens karrieremål er at komme til VM til sommer. Det kræver vel mindst en klub der spiller europæisk.

Nu er kvalifikationskampene snart spillet og de første skader har meldt sig. Nu kan de klubber, der har kvalificeret sig, handle ind. Det vil rykke transfermarkedet.

Yderligere, så skal klubberne registrere spillerne til de europæiske turneringer senest 2. September (https://www.uefa.com/uefachampionsle...3eea76b7-1000/)

Snakker vi CL er mulige klubber FCK, 3 af de tyske klubber (-Bayern), Marseille, Monaco, Ajax, Benfica, Vlub Brugge, Union Saint-Gilloise og Villa Real.

Jeg tror, CE vælger en CL klub for at komme til VM.
    Hvorfra kommer det med karrieremål om VM?
    Det er jo naturligt nok men han har ikke gjort meget indsats for det… eller overspillet sine kort vildt - der er vel flere af de klubber der ville have hentet ham for to-tre mdr.

Leave a comment:

• SkuffeDK
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Jeg synes det er sympatisk at have så mange danskere og andre der kan forstå sproget og kulturen som muligt, Det kan der komme god fodbold ud af. Bodø-Glimt har i nogle kampe flere danskere på banen end de danske tophold kan have. Men det blodbad som Q har lavet nægter jeg at tro at Troels har haft noget som helst at gøre med. Fatter ikke det skulle gå så stærkt.
    De tidligere ledere brugte budgettet for år 1 på mindre end et halvt år, så det var klart af nød. Men for unge piger er det nemmere at se en fremtid i OBQ og lignende klubber, end dem, hvor de fylder truppen med amerikanere og tidligere landsholdsspillere.
    jeg fornemmer, at der er minimal sammenkobling ml. OB og OBQ både på liga og talentniveau. Selvom de mange akademitrænere i OB virkelig ville kunne løfte OBQ, hvis de blev sendt på ‘turnus’ der i deres udviklingsplan.

Leave a comment:

• SkuffeDK
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Det kan være Ground, Obbc eller FW?
    I så fald er der tale om at han har meldt sig ind i et NYT center. Min søn har mødt ham jævnligt i et center over sommeren‍♂️

Leave a comment:

Working...
X