Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Balboa
    replied
    Muligt jeg husker forkert, men mener ikke han har spillet 6'er i Nordsjælland. Var han ikke mere over i venstresiden, back eller kant?

Husker ham ikke som noget særligt, men hvis han har spillet pænt på et belgisk mesterhold, så er man nok ikke helt ueffen.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det ville være ret vildt. Umiddelbart svært at forstå han i sin bedste alder pludselig skulle vælge Superligaen, men sådan er der jo så meget. Jeg hepper på det skal ske!

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Han er norsk og har spillet 100 kampe for FCN blandt andet
    Nå ham .. tak.. jeg kunne ikke placere ham nogen steder. Helt sikkert en god boldfast type som sikkert er tiltænkt 6er positionen

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Kender ham også kun af navn fra tiden i FCN, men han lyder da som noget, hvor vi skal slå til, hvis muligheden byder sig.
    Helt enig. Et flot niveau på papiret. Ham ville jeg være meget begejstret for hvis det lykkes

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Hvis han lander, vil det være en rigtig flot transfer.

2 mio euro i værdi på transfermarkt.
    Var med til at vinde det belgiske mesterskab, i sidste sæson.
    venstrefodet, kan spille back, 6’er og 8’er.

27 år, og så er hans kæreste dansk. Mon ikke det trækker?
    Ja det ville det bestemt. Husker ham som en god spiller der blev lidt klemt iblandt den fuldstændige vanvittige trup/årgang de havde dengang.
    Og så vil du få en spiller der dækker 2 pladser

Vi må se om det holder stik. Det er jo aldrig det hele der går hjem. Men hvis man landede Uhre,MR og Gretarsson bliver det en fornuftig trup vi får

Kan du sætte en start 11 uden nogen kvaler og dilemmaer med de 3 i truppen?

Leave a comment:

Working...
X