Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg

Godt arbejde! Så sætter jeg mine penge på Nordmakadoneren med 2. Bundesliga erfaring fra Paderborn, mon ikke Zorniger kender ham?
    Det er nok ikke utænkeligt han han kendskab til ham.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

Har kigget lidt på stats, hvor udgangspunktet var fart, og der dukker ham her op.

25 år

Har de sidste 4 kampe i ligaen spillet 59 minutter i 1 kamp. siddet på bænken i 2 kampe og slet ikke været udtaget til den sidste kamp. 3 min i 2 Champions League kvalifikationskampe imod RB Salzburg.

Han har spillet 10 kampe i sidste sæson, og har kostet Club Brugge 6 milioner euro, så han gider måske ikke at være bænkevarmer mere, + at han måske også er en dyr bænkvarmer for dem.

https://www.transfermarkt.com/zaid-r...spieler/741142

https://www.ea.com/da/games/ea-sport...-romero/260404

En lille sidebemærkning så har Samuel Kotto spillet i Sverige inden han blev solgt til Gent, så det kan være at han har været på Nagel rader inden.

https://www.ea.com/da/games/ea-sport...l-kotto/272930
      Tak!
      Det var lige præcis ham jeg glemte, men gad ikke og se det hele igennem igen

Ja, lidt dyrere herre, men værdierne derinde er selvfølgelig kun vejledende. Lån med en god klausul måske!

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Godt arbejde!

https://www.transfermarkt.com/bram-l...spieler/654986

Ham her vil vel være reel, hvis man ikke kan få fat i en 6’er. Hvis han kan være dygtig på en 6’er også.
        Jeg må indrømme, jeg har kun meget lidt kendskab til de navne, men er det en Tverskov type, så kunne det være fint nok

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

Ham her er 26 år. Kan spille stopper og venstre back. Hans kontakt er lige udløbet med Cercle Brugge. Han har 92 kampe fra den bedste Belgiske række og 18 Serie A kampe for henholdsvis Cagliari og Inter.

https://www.transfermarkt.com/senna-...spieler/249552
          Han har desværre en voldsomt dårlig skades historik... er vidst også ude på ubestemt tid lige pt.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...sen-et-problem
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jeg må indrømme, jeg har kun meget lidt kendskab til de navne, men er det en Tverskov type, så kunne det være fint nok
              Tænk, hvis OB på et tidspunkt igen havde nok dygtige spillere på samme tid på samme hold. Tænk hvis Tverskov havde været der sammen med Falk. Det er min påstand, at hvis der tilføres tre klassespillere vil det styrke kollektivet og den enkelte medspiller så meget at rigtig mange spilleres svagheder vil blive meget mindre udtalte og vi vil se rigtig stærke ud. Vi så det med Gigovic dengang. Han gav bare en stabilitet til holdet, som hævede pointsnitte med de nødvendige tiendedele.
              Hold kæft hvor er jeg ved at være utålmodig på den helt store klinge - kom nuuuuuuuu TB!

Comment

Total ønsketænkning, men måske fint for os, at landstræneren mener at en mangel på en klub er problemet, og ikke niveauet. Det tegner til, at miraklet ikke er helt utænkeligt.
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Total ønsketænkning, men måske fint for os, at landstræneren mener at en mangel på en klub er problemet, og ikke niveauet. Det tegner til, at miraklet ikke er helt utænkeligt.
                  Han har jo haft uanede muligheder for bare at træne med - han kan jo kigge ned på bane 1 fra sit hus - og ikke engang dét har han gjort.

Tror det er større chance for at han stopper karrieren end at han vender tilbage til OB - desværre!

Comment

Stilhed før stormen, håber jeg... Er efterhånden klar til hvis det "bare" bliver lejekontrakter med forkøbsret...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                      Stilhed før stormen, håber jeg... Er efterhånden klar til hvis det "bare" bliver lejekontrakter med forkøbsret...
                      På den anden side: hvor mange transfers har der i alt været den sidste uge i de 12 SL-klubber? 5? Der skal nok ske en masse de næste 10 dage - også i Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

På den anden side: hvor mange transfers har der i alt været den sidste uge i de 12 SL-klubber? 5? Der skal nok ske en masse de næste 10 dage - også i Odense.
                        Jeg ved det godt, er bare dybt utålmodig og bekymret på OBs vegne. Bygger nok på de sidste mange års ørkenvandring.

Comment

Dem der handler de sidste dage af transfer vinduet har ikke været forberedt godt nok.
                          Det er panisk og uoverskueligt.

Ja det er min mening. Køber ikke præmissen om dem der virkelig vil OB, først er tilgængelige i næste uge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Dem der handler de sidste dage af transfer vinduet har ikke været forberedt godt nok.

Ja det er min mening. Køber ikke præmissen om dem der virkelig vil OB, først er tilgængelige i næste uge.
                            det er jo der Troels argumenter falder lidt fra hinanden. Vi skal have spillere der virkeligt vil OB og projektet. Samtidig venter vi på spillere der ser sig for gode til OB, står uden de muligheder de håbede på - og derfor "lader sig nøje" med en kontrakt med OB.

Jeg er godt nok også ved at være utålmodig, og fatter slet ikke de tør trække den så lang tid. Og Troels skal da godt nok også lande nogle ret store signings (og helst en hel del) før jeg syntes det har været en god plan.

Men lad os se - nu har de trukket den så langt. Men der skal som minimum stå en forstærkning til hver kæde før det har været det værd.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg er lige så utålmodig som den næste OB fan, men synes ovenstående er noget forsimplet.

Vi har allerede handlet 3 spillere, som alle 3 imo har vist sig som klare forstærkninger.
                              Synes indikationerne her på forum har været at vi har været meget tæt på flere spillere allerede, det antager jeg at det ikke nødvendigvis var meningen ikke at havde hentet flere.
                              Der er mange faktorer der kan gå galt, selvom klubben har gjort alt det korrekte arbejde.

Og det der med at spillerne virkelig skal ville OB, det giver jeg ikke så meget for.
                              De spillere som virkelig vil OB har for størstedelen nok ikke niveauet til at forstærke os.
                              Arp f.eks som virkelig er en dygtig spiller og virker som en klasse person, ville nok havde været ligeglad om det hed OB, AGF eller Rosenborg.
                              Så længe han var tryg ved projektet.
                              Vi skal have professionelle spillere, der kan hæve niveauet til træning og kamp.
                              De spillere vi så virkelig kan elske og spejle os i, må enten komme op fra akademiet, eller komme tilbage til OB som f.eks Falk eller Eriksen (når han præsenteres i morgen *håber*)

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Jeg er lige så utålmodig som den næste OB fan, men synes ovenstående er noget forsimplet.

Vi har allerede handlet 3 spillere, som alle 3 imo har vist sig som klare forstærkninger.
                                Synes indikationerne her på forum har været at vi har været meget tæt på flere spillere allerede, det antager jeg at det ikke nødvendigvis var meningen ikke at havde hentet flere.
                                Der er mange faktorer der kan gå galt, selvom klubben har gjort alt det korrekte arbejde.

Og det der med at spillerne virkelig skal ville OB, det giver jeg ikke så meget for.
                                De spillere som virkelig vil OB har for størstedelen nok ikke niveauet til at forstærke os.
                                Arp f.eks som virkelig er en dygtig spiller og virker som en klasse person, ville nok havde været ligeglad om det hed OB, AGF eller Rosenborg.
                                Så længe han var tryg ved projektet.
                                Vi skal have professionelle spillere, der kan hæve niveauet til træning og kamp.
                                De spillere vi så virkelig kan elske og spejle os i, må enten komme op fra akademiet, eller komme tilbage til OB som f.eks Falk eller Eriksen (når han præsenteres i morgen *håber*)
                                sådan set enig. Det har jo bare været en af TBs ting. Så vel fair nok den bliver bragt op igen.

Det er professionelle fodboldspillere - så længe de opfører sig sådan og giver alt mens de er i OB, så fint med mig. Tænker TBs udtalelse i sin tid var en reaktion på Köhler og andre der ville videre, men alligevel.

Comment

Working...
                                X