Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
    Ikke et rygte, men hvad med Mikael Uhre? 30 år (snart 31), fra Sønderjylland, har vist ½ tilbage af kontrakt. Kender AZ. Måske han gerne vil hjem...
    Jeg tror du rammer niveauet meget godt men jeg håber det bliver en lidt yngre. 23-29 år

Comment

Jeg glemte nok lidt blinkesmeilyen efter mit Dolberg forslag, for anser det nu hellere ikke videre realistisk. Men jeg har svært ved at finde spillere fra en højere hylde en Falk og Arp, som kunne være realistiske. Særligt danskere.

Nu er han hverken dansk eller offensiv, men kunne en Sivert Mannsverk fra Ajax være et bud på ny def. Midt? Han har måske også ambitioner om norsk landshold og Ajax vil jo gerne af med ham. FCK jagtede ham dengang han tog til Ajax. På papiret ville han ville være en stærk tilføjelse, men har aldrig set ham spille, så ved ikke om han er 6'er som Trybull, eller en med lidt mere vision og finesse, som Zorniger nok vil foretrække? Aner heller ikke om det er realistisk.

Comment

Michael Uhre er mit bedste bud på en af de 3. Det har lige været fremme han ikke forlænger i USA, jeg ved OB i hans sønderjyske tid var ude efter ham, og så passer han jo perfekt ind i AZ stil med en pressende angriber med fart.

Så er der ham islændingen fra Sje, som måske også kunne være en af de 3.

Og så er det spændende hvem den tredje kunne være. Men ja vildt der slet ikke slipper noget ud fra OB mere. Hverken Arp eller Ganaus var rygtet før det skete. Og det samme nu med de 3.

I øvrigt er mine gæt kun rene fornemmelser, har ingen rygter hørt om dem

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Jeg glemte nok lidt blinkesmeilyen efter mit Dolberg forslag, for anser det nu hellere ikke videre realistisk. Men jeg har svært ved at finde spillere fra en højere hylde en Falk og Arp, som kunne være realistiske. Særligt danskere.

Nu er han hverken dansk eller offensiv, men kunne en Sivert Mannsverk fra Ajax være et bud på ny def. Midt? Han har måske også ambitioner om norsk landshold og Ajax vil jo gerne af med ham. FCK jagtede ham dengang han tog til Ajax. På papiret ville han ville være en stærk tilføjelse, men har aldrig set ham spille, så ved ikke om han er 6'er som Trybull, eller en med lidt mere vision og finesse, som Zorniger nok vil foretrække? Aner heller ikke om det er realistisk.
          Men de kriterier, var det ikke også ren spekulation?

Den eneste vi ved er der kommer en midterforsvarer.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Michael Uhre er mit bedste bud på en af de 3. Det har lige været fremme han ikke forlænger i USA, jeg ved OB i hans sønderjyske tid var ude efter ham, og så passer han jo perfekt ind i AZ stil med en pressende angriber med fart.

Så er der ham islændingen fra Sje, som måske også kunne være en af de 3.

Og så er det spændende hvem den tredje kunne være. Men ja vildt der slet ikke slipper noget ud fra OB mere. Hverken Arp eller Ganaus var rygtet før det skete. Og det samme nu med de 3.

I øvrigt er mine gæt kun rene fornemmelser, har ingen rygter hørt om dem
            Michael Uhre får 13 mio kroner i årsløn, og har performet virkelig godt i Philidelphia. Det bliver nok svært at få til at lykkes med mindre vi skruer gevaldigt op på lønbudgettet.

Hverken Dolberg, Mähle eller Daramy er sandsynligt - men jeg ved ikke, hvor vi ellers skal ramme niveaumæssigt, hvis det skal være en hylde over Falk?

Jeg vil nu også være utroligt godt tilfreds, hvis en eller to af de nye signings er på niveau med Falk. Det er jeg ikke engang sikker på er særligt realistisk..

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Michael Uhre får 13 mio kroner i årsløn, og har performet virkelig godt i Philidelphia. Det bliver nok svært at få til at lykkes med mindre vi skruer gevaldigt op på lønbudgettet.

Hverken Dolberg, Mähle eller Daramy er sandsynligt - men jeg ved ikke, hvor vi ellers skal ramme niveaumæssigt, hvis det skal være en hylde over Falk?

Jeg vil nu også være utroligt godt tilfreds, hvis en eller to af de nye signings er på niveau med Falk. Det er jeg ikke engang sikker på er særligt realistisk..
              Ja og det er bare hans grundløn.

Comment

Nu var det jo også bare en fornemmelse fra fmprOB

Comment

TV2 er meget skråsikre i deres måde at skrive på i denne sag. Det undrer mig lidt, at der ikke er andre medier, der følger trop. Sådan plejer det at være.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    TV2 er meget skråsikre i deres måde at skrive på i denne sag. Det undrer mig lidt, at der ikke er andre medier, der følger trop. Sådan plejer det at være.
                    Ja, det bid jeg også mærke i også fordi, at de normalt ikke skriver det så kontant. Så der må da, som minimum være lidt om snakken. Med mindre at det er journalist praktikanter, som har for lidt at lave.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Og eftersom meget meget lidt slipper ud, så må det vel være på plads, tror ikke det er grebet ud af den blå luft

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, det bid jeg også mærke i også fordi, at de normalt ikke skriver det så kontant. Så der må da, som minimum være lidt om snakken. Med mindre at det er journalist praktikanter, som har for lidt at lave.
                        Mon ikke de har det fra Martin Davidsen ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det kan være eller TB har givet journalisterne en stor luns af info. Svært at sige. Men en ret markant melding i den artikel.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Martin Davidsen har alt for mange hatte på. TV2 sporten erfaret det har de så fra Martin mens han selv på stemmer på Ådalen skriver det samme selvom alt information kommer fra ham.

Comment

Jeg kan ikke helt slippe tanken om den midterforsvarer mon er Slotsager. Evt. leje resten af sæsonen. Det er ikke helt hylden med(eller over) Falk og Arp, men i forsvaret ville det da være hylden over det vi har.

Han har jo også selv åbnet op for det.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvad med en Victor Nelsson på leje. Ser ikke ud til at få spilletid hos galatasaray. Var udlejet til Roma sidste sæson, men fik ikke særlig meget spilletid og er nu tilbage hos galatasaray, hvor han fik 7 min i deres sidste træningskamp den 2. August. Her i første kamp i sæsonen den 8 august var han slet ikke udtaget, da gala vandt 3-0

Comment

Working...
                                X