Oprindeligt indsendt af ljp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Jeg glemte nok lidt blinkesmeilyen efter mit Dolberg forslag, for anser det nu hellere ikke videre realistisk. Men jeg har svært ved at finde spillere fra en højere hylde en Falk og Arp, som kunne være realistiske. Særligt danskere.
Nu er han hverken dansk eller offensiv, men kunne en Sivert Mannsverk fra Ajax være et bud på ny def. Midt? Han har måske også ambitioner om norsk landshold og Ajax vil jo gerne af med ham. FCK jagtede ham dengang han tog til Ajax. På papiret ville han ville være en stærk tilføjelse, men har aldrig set ham spille, så ved ikke om han er 6'er som Trybull, eller en med lidt mere vision og finesse, som Zorniger nok vil foretrække? Aner heller ikke om det er realistisk.
Comment
-
Michael Uhre er mit bedste bud på en af de 3. Det har lige været fremme han ikke forlænger i USA, jeg ved OB i hans sønderjyske tid var ude efter ham, og så passer han jo perfekt ind i AZ stil med en pressende angriber med fart.
Så er der ham islændingen fra Sje, som måske også kunne være en af de 3.
Og så er det spændende hvem den tredje kunne være. Men ja vildt der slet ikke slipper noget ud fra OB mere. Hverken Arp eller Ganaus var rygtet før det skete. Og det samme nu med de 3.
I øvrigt er mine gæt kun rene fornemmelser, har ingen rygter hørt om dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægJeg glemte nok lidt blinkesmeilyen efter mit Dolberg forslag, for anser det nu hellere ikke videre realistisk. Men jeg har svært ved at finde spillere fra en højere hylde en Falk og Arp, som kunne være realistiske. Særligt danskere.
Nu er han hverken dansk eller offensiv, men kunne en Sivert Mannsverk fra Ajax være et bud på ny def. Midt? Han har måske også ambitioner om norsk landshold og Ajax vil jo gerne af med ham. FCK jagtede ham dengang han tog til Ajax. På papiret ville han ville være en stærk tilføjelse, men har aldrig set ham spille, så ved ikke om han er 6'er som Trybull, eller en med lidt mere vision og finesse, som Zorniger nok vil foretrække? Aner heller ikke om det er realistisk.
Den eneste vi ved er der kommer en midterforsvarer.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMichael Uhre er mit bedste bud på en af de 3. Det har lige været fremme han ikke forlænger i USA, jeg ved OB i hans sønderjyske tid var ude efter ham, og så passer han jo perfekt ind i AZ stil med en pressende angriber med fart.
Så er der ham islændingen fra Sje, som måske også kunne være en af de 3.
Og så er det spændende hvem den tredje kunne være. Men ja vildt der slet ikke slipper noget ud fra OB mere. Hverken Arp eller Ganaus var rygtet før det skete. Og det samme nu med de 3.
I øvrigt er mine gæt kun rene fornemmelser, har ingen rygter hørt om dem
Hverken Dolberg, Mähle eller Daramy er sandsynligt - men jeg ved ikke, hvor vi ellers skal ramme niveaumæssigt, hvis det skal være en hylde over Falk?
Jeg vil nu også være utroligt godt tilfreds, hvis en eller to af de nye signings er på niveau med Falk. Det er jeg ikke engang sikker på er særligt realistisk..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
Michael Uhre får 13 mio kroner i årsløn, og har performet virkelig godt i Philidelphia. Det bliver nok svært at få til at lykkes med mindre vi skruer gevaldigt op på lønbudgettet.
Hverken Dolberg, Mähle eller Daramy er sandsynligt - men jeg ved ikke, hvor vi ellers skal ramme niveaumæssigt, hvis det skal være en hylde over Falk?
Jeg vil nu også være utroligt godt tilfreds, hvis en eller to af de nye signings er på niveau med Falk. Det er jeg ikke engang sikker på er særligt realistisk..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægTV2 er meget skråsikre i deres måde at skrive på i denne sag. Det undrer mig lidt, at der ikke er andre medier, der følger trop. Sådan plejer det at være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægTV2 er meget skråsikre i deres måde at skrive på i denne sag. Det undrer mig lidt, at der ikke er andre medier, der følger trop. Sådan plejer det at være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, det bid jeg også mærke i også fordi, at de normalt ikke skriver det så kontant. Så der må da, som minimum være lidt om snakken. Med mindre at det er journalist praktikanter, som har for lidt at lave.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kan ikke helt slippe tanken om den midterforsvarer mon er Slotsager. Evt. leje resten af sæsonen. Det er ikke helt hylden med(eller over) Falk og Arp, men i forsvaret ville det da være hylden over det vi har.
Han har jo også selv åbnet op for det.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Hvad med en Victor Nelsson på leje. Ser ikke ud til at få spilletid hos galatasaray. Var udlejet til Roma sidste sæson, men fik ikke særlig meget spilletid og er nu tilbage hos galatasaray, hvor han fik 7 min i deres sidste træningskamp den 2. August. Her i første kamp i sæsonen den 8 august var han slet ikke udtaget, da gala vandt 3-0
Comment
Comment