Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad er den overordnede strategi, når den "nuværende" åbenbart er blevet skrottet for et års tid siden
    Godt spørgsmål, er dig svar skyldig, kender den ikke, desværre

Men et godt bud er at OB fortsat skal udvikle og sælge spillere, så der satses på ungdommen - det nye er vel at den nye træner står for en meget bestemt spillestil og at det kræver bestemte typer spillere (de skal bl.a. kunne løbe solen sort...) - kombineret med det faktum at vi lige er rykket op, så vi kan (fortsat) ikke købe spillere ind ud fra at vi er et godt SL midterhold eller ligefrem tophold, det giver fortsat nogle begrænsninger - mht. budget, så er der nok ikke noget nyt

Hvad mener du at der er forandret?​

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sønderjyske

Tvivler på, at de vil sælge til en direkte konkurrent, men der er set skøre ting fra den klub før
    De er vel også nød til at få penge i kassen en gang i mellem… Men har overhovedet ikke lagt mærke til ham

Hvis det er ham ligger det nogenlunde på linje med det jeg har hørt tidligere omkring profilen

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Vi kigger på et par spillere fra Sønderjyske.
    Jeg vil se om jeg kan få et par navne ud af min kilde, tænker selv at ham her kunne være en af dem.
    https://www.transfermarkt.com/daniel...spieler/200747''

Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg får et par navne.
    Sønderjyske

Tvivler på, at de vil sælge til en direkte konkurrent, men der er set skøre ting fra den klub før

Umiddelbart måtte det være Lirim Qamili, andre kan jeg ikke lige forestille mig forstærke os. Mener dog at han er skadet og desuden rygtet til bulgarsk fodbold
    Last edited by Online; 07-08-2025, 08:16.

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Vi kigger på et par spillere fra Sønderjyske.
    Jeg vil se om jeg kan få et par navne ud af min kilde, tænker selv at ham her kunne være en af dem.
    https://www.transfermarkt.com/daniel...spieler/200747''

Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg får et par navne.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg forsøget at besvare dit spørgsmål med et andet (beklager hvis det er lidt kedeligt...)

Hvor meget betyder budgetter for ledelsen i OB?

Jeg håber at det betyder rigtigt meget

Den store konkurrence i SL, klubberne imellem, må betyde at budgetter og godt købmandsskab er en særdeles vigtig parameter, især på den lange bane
    Eller sagt på en anden måde, hvis man er god til at holde budgetter, der (bør) være udtryk for langtids-planlægning og til at handle spillere, så må man stå meget stærkere i konkurrencen i længden

Godt købmandsskab kræver "is i maven", evnen til at se hvornår en handel er en god handel, samt god timing - kombineret med at det skal passe ind i det store billede (indkøb skal passe ind i den overordnede strategi i klubben) - Jeg håber at det er hvad Troels Bech ser som målet med transfer-vinduer

FCM er et eksempel på det gode købmandsskab, men de baserer det også på et stort volumen, så at der er større spillerum til fejlskud, det er ikke OB, det skal gøres på en anden måde...,

Mht. den enkelte spillerhandel, så vil det i sidste ende være et spørgsmål om at lave et kvalificeret gæt på hvad der er den gode handel, det bør ikke være et spørgsmål om 0,1 millioner mere eller mindre, dertil er SL-klubbernes budgetter for store og man kan jo holde budgettet ved at satse mere på en bestemt handel og samlet set købe en spiller mindre i et transfer-vindue​
    Hvad er den overordnede strategi, når den "nuværende" åbenbart er blevet skrottet for et års tid siden

Leave a comment:

Working...
X