Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Forstår ikke dem, der siger at Theo er hypet og har skuffet på seniorniveau. Han er altså kun 20 år og spillet 34 kampe

Hvis han var så dårlig havde FCK vel ikke købt ham og Neestrup beskrevet ham som "et af de største målmandstalenter i landet" og "en potentiel topspiller på sigt".

En af grundene til, at vi nu kan hente "klassespillere" i FCK (som ikke var muligt før) er jo deres succes og økonomiske situation, som gør at de nu kan købe spillere fra en endnu højere hylde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Enig med Plum (og du skriver det jo lidt selv). For mig virker det klart som om, at man lader en dør stå på klem for, at Myhra kan vende tilbage. Mht. Theo Sander så har han haft en fin halvsæson i Hvidovre, men har mest skuffet på seniorniveau. For mig er det naturligt, at man ikke er overbevist om, at han bliver en kæmpe succes. FCK købte ham eftersigende for 1 mio. € i AaB. Jeg har svært ved at forestille mig, at frikøbsklausulen er højere end det.
      Ja, aftalen er jo nok med Myhras situation for øje. Et halvt års leje er bare så kort tid, så man oftest ser den slags handler i panik-situationer. Jeg jeg tænker en evt købsoption må ligge omkring 3-4 mio. Hans aktie er faldet en del siden FCK hentede ham

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Jeg er godt nok lunken ved Theo. Knægten bleb latterligt hyped, men har aldrig vist noget særligt på senior niveau. Så kunne man lige så godt satse på Eskildsen.

Stadig ærgerlig over at Bernat skulle gøres til syndebuk i sin tid. Han har alle dage været bedre end Theo Sander
        Ikke enig.
        Han blev hyped da han var i AaB som 17 årig og her ramte han lidt det samme som ramte HC (blev syndebuk). Så har han stået i skyggen i FCK som jo skifter målmænd som vi andre skifter undertøj. I Hvidovre viste han i mine øjne hvorfor han blev udråbt som et af landets største målmandstalenter.

Så du hans kampe mod os i sidste sæson? her var han i mine øjne vildt stærk på alle parametre. Tænker Lars Bjerring har siddet og set det samme.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ikke enig.
          Han blev hyped da han var i AaB som 17 årig og her ramte han lidt det samme som ramte HC (blev syndebuk). Så har han stået i skyggen i FCK som jo skifter målmænd som vi andre skifter undertøj. I Hvidovre viste han i mine øjne hvorfor han blev udråbt som et af landets største målmandstalenter.

Så du hans kampe mod os i sidste sæson? her var han i mine øjne vildt stærk på alle parametre. Tænker Lars Bjerring har siddet og set det samme.
          Kastede AaB ham ikke også ind i målet, midt i deres overlevelseskamp, som om han var en eller anden massias.

Det er nok de færreste 17 årige målmænd der ikke bliver presset af det, og laver nogle drop.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            I den foregående sæson var Myhras redningsprocent 69,9, og han formåede at holde nullet i 6 ud af sine 21 kampe i 1. div.
            Til sammenligning havde Theo Sander, for Hvidovre, en redningsprocent på 74,7 og 4 cleansheets i sine 13 kampe.
            Og det kan vi bruge til? Lige præcis ingenting.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Jeg er godt nok lunken ved Theo. Knægten bleb latterligt hyped, men har aldrig vist noget særligt på senior niveau. Så kunne man lige så godt satse på Eskildsen.

Stadig ærgerlig over at Bernat skulle gøres til syndebuk i sin tid. Han har alle dage været bedre end Theo Sander
              Ja, det var det og det samme skete jo med Theo.

HC gjorde det rigtige i at få spilletid i en rigtig fin klub i en relativ ukendt liga for mange

Det førte jo en plads på årets hold i Bulgarien med sig og nu en kontrakt i Tyskland.

Så man skal bestemt ikke afskrive målmænd i en alt for ung alder, da de er meget eksponeret og fejlene er mere synlige/afgørende.

Synes HC har valgt en rigtig fornuftig karrierevej

Comment

Hold da op jeg synes det er mange ting i spil pt.
                Salg af Deedson
                Salg af Luca
                Theo ind som ny målmand

Hvis ovenstående lander, kommer der formentlig 2-4 nye ind.

De 2 salg trækker ud synes jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ikke enig.

Ja, hans præstationer mod os bed jeg også mærke i. Tænkte han så ud at være tilbage på det gode spor og rigtig god sammenligning med HC.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Forstår ikke dem, der siger at Theo er hypet og har skuffet på seniorniveau. Han er altså kun 20 år og spillet 34 kampe

Hvis han var så dårlig havde FCK vel ikke købt ham og Neestrup beskrevet ham som "et af de største målmandstalenter i landet" og "en potentiel topspiller på sigt".

En af grundene til, at vi nu kan hente "klassespillere" i FCK (som ikke var muligt før) er jo deres succes og økonomiske situation, som gør at de nu kan købe spillere fra en endnu højere hylde.
                    Definer hype.. Theo Sander var udskreget som et af nordens absolut største målmandstaler, var på blokken i flere stor klubber og debuterede (alt for tidligt) i superligaen som 17-årig.
                    Hvem er det iøvrigt der siger at Theo har skuffet på senior niveau?

FCK har jo med alt tydelighed vist at de ikke kan bruge Theo og at de heller ikke regner med at kunne komme til det. Købet af Theo var vel egentligt bare en klassisk FCK transfer hvor de køber et lovende talent for peanuts (I FCK øjemed), håber han slår igennem og ellers hurtigt gør hvad de skal for at begrænse tabet. En low risk high reward transfer.

Med Theo vil vi på ingen måde få en færdigbagt superliga keeper, men et erfarent talent som i enkelte kampe har vist fine takter, men i andre et uhyre lavt bundniveau. Han er ikke særligt markant eller tydelig, meget lidt verbal i kampene og han fremstår ikke som den store leder - alt sammen ting som man heller ikke skal kunne forvente eller forlange af en 20 årig knægt, men ikke desto mindre egenskaber som jeg tænker OB har brug for mellem stængerne i vores nuværende situation. Er han villig til at tage kampen op mod M. Hansen, med risiko for at han kommer til at varme bænken i OB så fair nok, (selvom jeg hader at hjælpe FCK ud af deres fejlslagne transfers) men jeg ser ham på ingen måde slå en fit for fight Martin Hansen af under Zorniger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                      Hold da op jeg synes det er mange ting i spil pt.
                      Salg af Deedson
                      Salg af Luca
                      Theo ind som ny målmand

Hvis ovenstående lander, kommer der formentlig 2-4 nye ind.

De 2 salg trækker ud synes jeg
                      Der er flere i spil end dem du nævner. Bare svært at vide om det lander eller hvornår

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er flere i spil end dem du nævner. Bare svært at vide om det lander eller hvornår
                        Jenner måske også.

Ja, der burde snart ske noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Jenner måske også.

Ja, der burde snart ske noget
                          Jeg glæder mig ihverfald til at få en afklaring på Luca,DD og ny målmand så vi kan få lidt ro på inden søndag

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ved du noget - i så fald må du da gerne dele det med os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              I den foregående sæson var Myhras redningsprocent 69,9, og han formåede at holde nullet i 6 ud af sine 21 kampe i 1. div.
                              Til sammenligning havde Theo Sander, for Hvidovre, en redningsprocent på 74,7 og 4 cleansheets i sine 13 kampe.
                              Theo Sander lukkede 19 mål ind i 13 kampe med en expected goals on target against på 17,3. Filip Djukic er måske lidt bedre at sammenligne med, han nåede at spille 18 kampe for Hvidover i samme sæson, lukkede her 15 mål ind og havde 9 cleansheets. Stats er en finurlig størrelse og særligt for målmænd synes synes jeg ikke det fortæller særligt meget. Mit indtryk af Theo Sander er at han er en forholdsvis anonym målmand der er blevet bedre til at redde det han skal, men som sjældent er kampafgørende.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Ved du noget - i så fald må du da gerne dele det med os.
                                Har ikke nogen navne desværre

Comment

Working...
                                X