Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Mere i den retning I hvert fald. Han fik så også bedre resultater for færre penge end BW gjorde det.

.... men ønsket er nok mere et sted midt imellem de to ............ og en ny træner.
    jeg tænker antalsmæssigt kommer vi nok tættere på et Westrøm vindue - man skal så sigte efter noget mere kvalitet.

Argumentet for ikke at hente mere ind nu, ud over det var svært - så tænker de har forsøgt, det var også at "hvis ikke nu - hvornår så" mht de unge. Der er 10 kampe igen og ting kan ændre sig - men der er ikke meget der tyder på at Sandberg eller Martin sådan står vildt meget på spring. Hansborg tænker jeg lidt det samme. Markus J har gjort det ok - men så heller ikke mere.

Bertel Askou ser så ud til at være så meget på vej at han bør kunne indgå i planerne som et 3. eller 4 valg i midtforsvaret.

Men der mangler meget kvalitet, så er kontraktudløb - har svært ved at se man forlænger med Mickelson - da jeg regner med Owusu skal tilbage på backen. Oven i det kommer potentielle salg - Don D har angiveligt været på vej ud de sidste to vinduer, Luca har så ikke ligefrem solgt sig i de første par kampe.

Med de mangler der allerede er, Ivan, Mickelson og BP med udløb og et par potentielle salg fra angrebet....det er rigtigt meget der skal gøres.

Og så håber jeg også på de kigger på trænerposten, gerne som det første

Leave a comment:

replied

Mere i den retning I hvert fald. Han fik så også bedre resultater for færre penge end BW gjorde det.

.... men ønsket er nok mere et sted midt imellem de to ............ og en ny træner.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så du kalder en mere Jesper Hansen sommer ?

Leave a comment:

replied
    Bare rolig, drenge. Der går ikke "Wild West all-in cowboy" i den til sommer. Hvis der gør noget bliver det nok mere "min tavse triste søster fra Irland"-ish.
    Så du kalder en mere Jesper Hansen sommer ?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Bare rolig, drenge. Der går ikke "Wild West all-in cowboy" i den til sommer. Hvis der gør noget bliver det nok mere "min tavse triste søster fra Irland"-ish.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Risikoen er voldsomt til stede. Nu skal vi så også lige op.

Er bange for, at vi giver det gode menneske Søren Krogh for lang snor og starter op med ham i superligaen. Han har været god for en del, især noget omkring kulturen. 9 points forspring nu er også godkendt. Han læser bare ikke selve kampene godt nok. Der mangler for meget taktisk, både før og under kamp.
    Men er (overvinder)kulturen blevet så meget bedre, at den ses på kampdagene ?

Leave a comment:

• Polle
    replied

Ja, jeg tror sommeren bliver mere "Wild West" end under BW og vi efter 6 - 8 kampe allerede er sat af i SL
    Risikoen er voldsomt til stede. Nu skal vi så også lige op.

Er bange for, at vi giver det gode menneske Søren Krogh for lang snor og starter op med ham i superligaen. Han har været god for en del, især noget omkring kulturen. 9 points forspring nu er også godkendt. Han læser bare ikke selve kampene godt nok. Der mangler for meget taktisk, både før og under kamp.

Leave a comment:

replied

Bestemt. Jeg betragter Owusu som god nok, men enig i, at bredden bliver efterladt til vores egne unge folk.

Der forsvinder også flere. Ivan og nogen af dem på kontrakt vil forsvinde. Gider Grubbe os, gider vi ham. Jenner spiller ikke “vores” fodbold med dueller genpres, overhalinger. Der er et hav af spørgsmål.
    Ja, jeg tror sommeren bliver mere "Wild West" end under BW og vi efter 6 - 8 kampe allerede er sat af i SL

Leave a comment:

• Polle
    replied

Mickelson er vel også væk (der er selvfølgelig Owusu, der kan tage pladsen, men det bliver vel lidt tyndt til SL).
    Bestemt. Jeg betragter Owusu som god nok, men enig i, at bredden bliver efterladt til vores egne unge folk.

Der forsvinder også flere. Ivan og nogen af dem på kontrakt vil forsvinde. Gider Grubbe os, gider vi ham. Jenner spiller ikke “vores” fodbold med dueller genpres, overhalinger. Der er et hav af spørgsmål.

Leave a comment:

replied
    Vi får godt nok travlt til sommer. Nu kaster jeg mig ikke ud i navnelegen her, men jeg mangler cirka 5 spillere til en startopstilling, skulle det hedde superliga.

En midterforsvarer til at starte ved siden af Burgy. Han var ikke god i går, men vi må tro på ham.
    En 6er (Ser ikke Trybull som starter i superligaen).
    En 8er.
    To offensive til at supplere Grot (Forventer salg af Luca og Deedson).
    Mickelson er vel også væk (der er selvfølgelig Owusu, der kan tage pladsen, men det bliver vel lidt tyndt til SL).

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Vi får godt nok travlt til sommer. Nu kaster jeg mig ikke ud i navnelegen her, men jeg mangler cirka 5 spillere til en startopstilling, skulle det hedde superliga.

En midterforsvarer til at starte ved siden af Burgy. Han var ikke god i går, men vi må tro på ham.
    En 6er (Ser ikke Trybull som starter i superligaen).
    En 8er.
    To offensive til at supplere Grot (Forventer salg af Luca og Deedson).

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kaos klub… De er nok bare heldige i år at alle andre er så pisse ringe

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Rigtig dygtig og meget vellidt i Horsens
    Ja det er fint. Så længe det ikke er Esben Hansen. Han er åbenbart ved at splitte det hele ad i Horsens.
    Og før det i Sønderjyske.

Leave a comment:

replied
    Rigtig dygtig og meget vellidt i Horsens

Leave a comment:

• Polle
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...darbejderflugt

En på vej til os...

Leave a comment:

Working...