Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ahhh. Ja det ligner et salg eller en lang senior kontrakt. Jeg kan leve med begge
    Hvis han er god nok burde vi skive ny kontrakt med ham hvis det er muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis han er god nok burde vi skive ny kontrakt med ham hvis det er muligt.
      Hvis det var nemt gjort tror jeg det var gjort for længst. Men ved det ikke

Men for mig er det et optimalt scenarie pt. At forlænge med en talentfuld keeper der udfylder et vigtigt hul i truppen eller få 5-10 mill i kassen samt en masse klausuler
      Total win win

Comment

Mon ikke rygterne vil opblomstre igen inden længe?

https://campo.dk/2025/04/24/falk-er-...fter-saesonen/

Comment

Solgte de ikke deres hus i Odense for et par år siden ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Solgte de ikke deres hus i Odense for et par år siden ?
            Det ved jeg ikke, men hvis de gjorde må det betyde, at Falken ikke forventer at flyve tilbage til Odense foreløbig. Om han gider pendle til Odense, ved jeg ikke. Kan nok blive lidt anstrengende for ham så kendt som han er. Og hvordan er hans forhold til Troels - en træner der er fyret fra OB flere gange.
            Hvis han skal ville sige ja, skal lønnen være i orden - selvfølgelig lavere end den han får pt. Men han skal også tro på projektet og det må betyde en anden træner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Det ved jeg ikke, men hvis de gjorde må det betyde, at Falken ikke forventer at flyve tilbage til Odense foreløbig. Om han gider pendle til Odense, ved jeg ikke. Kan nok blive lidt anstrengende for ham så kendt som han er. Og hvordan er hans forhold til Troels - en træner der er fyret fra OB flere gange.
              Hvis han skal ville sige ja, skal lønnen være i orden - selvfølgelig lavere end den han får pt. Men han skal også tro på projektet og det må betyde en anden træner.
              Falk er i mine øjne ikke interessant - hans skades historik det seneste år sammenholdt med hans alder = faldende sportsligt niveau. Hvis dette kobles med at hans nuværende kontrakt indtil 2027 er lønmæssigt i kongeklassen - så mener jeg vi skal holde os væk. Vi vil skulle op med et betydeligt beløb for at lønne ham og de penge kan bruges bedre andre steder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Falk er i mine øjne ikke interessant - hans skades historik det seneste år sammenholdt med hans alder = faldende sportsligt niveau. Hvis dette kobles med at hans nuværende kontrakt indtil 2027 er lønmæssigt i kongeklassen - så mener jeg vi skal holde os væk. Vi vil skulle op med et betydeligt beløb for at lønne ham og de penge kan bruges bedre andre steder.
                Enig. Jeg forventer bare at der nok kommer rygter ligesom sidst. Tror ikke han accepterer en perifær rolle i FCK

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

enig - håber også vi holder os væk

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - håber også vi holder os væk
                    Nu skal vi ikke lave en corner.

Comment

Må melde mig i koret blandt skeptikerne. Hvis han er tilgængelig, så håber jeg vi går i en stor bue udenom. Han har stadig to år tilbage i FCK, på en stor kontrakt, så han kan heller ikke være billig i løn. Det løb med en retur til Falk er forhåbentlig kørt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Må melde mig i koret blandt skeptikerne. Hvis han er tilgængelig, så håber jeg vi går i en stor bue udenom. Han har stadig to år tilbage i FCK, på en stor kontrakt, så han kan heller ikke være billig i løn. Det løb med en retur til Falk er forhåbentlig kørt.
                        Falk og Eriksen i OB kommer ikke til at ske.

Comment

Når nu Horsens absolut ikke VIL i Superliga? Kan vi så bruge en Emil Frederiksen?

De har kun lejet ham, så vidt jeg ved. Gad vide om han ville skifte permanent til OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                            Når nu Horsens absolut ikke VIL i Superliga? Kan vi så bruge en Emil Frederiksen?

De har kun lejet ham, så vidt jeg ved. Gad vide om han ville skifte permanent til OB?
                            Syntes bestemt han kunne være en mulighed

Comment

Nogen der kan gengive? Noget som helst nyt?

https://fyens.dk/ob/ob-s-topscorer-e...a6427eaaf3d-13

Comment

Der står intet nyt. De nævner FC Køln og Ruhr på grund af Ebbe Sand, der er kendt i Ruhrdistriktet.

Comment

Working...
                                X