"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Han lyder som en spiller med de helt rigtige værdier. Stærkt arbejde af TB. Hvis det kun er Slots, der forlader os i denne omgang, er jeg ikke spor nervøs for foråret.
Han lyder som en spiller der har de menneskelige egenskaber til at blive en ledende figur i bagkæden. Så må vi se om evnerne også rækker til det. Jeg har aldrig lagt mærke til ham for noget positivt eller negativt i VFF, så jeg er spændt på at se ham an.
Havde gået og tænkt, at sådan en Atle Roar Håland, René Henriksen (ja, jeg er ikke helt ung) type kunne være et godt match til Gomez, i forhold til at få det bedste ud af ham. Måske ikke helt det der sker her, ved det ikke, men en stiver, en leder. Det er rigtigt hentet.
Uden at starte en fløjkrig. Jeg antager, at vinduet nu er lukket (med salg af Slots som sidste led) og jeg synes altså, det er en yderst forstandig strategi, vi udøver. 2 gode defensive transfers; begge virker som de helt rigtige typer.
Således godt forankret, og med hvad der virker som en intakt offensiv, så synes jeg det er enormt spændende med dem unge midtbane til den kommende halvsæson.
For mig er det her meget federe end en masse lottokuponer. Stille og rolig opbygning.
Uden at starte en fløjkrig. Jeg antager, at vinduet nu er lukket (med salg af Slots som sidste led) og jeg synes altså, det er en yderst forstandig strategi, vi udøver. 2 gode defensive transfers; begge virker som de helt rigtige typer.
Således godt forankret, og med hvad der virker som en intakt offensiv, så synes jeg det er enormt spændende med dem unge midtbane til den kommende halvsæson.
For mig er det her meget federe end en masse lottokuponer. Stille og rolig opbygning.
Ikke uenig men jeg byttede gerne Fenger og Nico for typer a la Bonde, Adam og Burgy ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Håber virkelig at Bürgy har det der skal til for at løfte Gomez.
synes faktisk også at det er godkendt at man har hentet to på det niveau, når den står på 1. Div i et halvt år. Synes det virker opløftende for det kommende sommervindue. Det virker som om at TB, SK og JN har evnerne til at præsentere en attraktiv fremtid og projekt i klubben. Tænker alligevel der bliver lidt travlt til sommer. 4-5 ind? Vi må gå ud fra at en del er væk.
Han lyder som en spiller der har de menneskelige egenskaber til at blive en ledende figur i bagkæden. Så må vi se om evnerne også rækker til det. Jeg har aldrig lagt mærke til ham for noget positivt eller negativt i VFF, så jeg er spændt på at se ham an.
På flere fora, bl.a bold.dk, beskriver VFF-fans Bürgy som én der er kommet i klemme i Jakob Poulsens fikse idéer. Han skulle være klart bedst i højre side, men Poulsen har spillet ham i venstre, og han har været ind og ud af holdet, hvilket VFFs fans står lidt uforstående overfor.
Jeg husker ham som virkelig god, med det forbehold at jeg ikke har set så mange VFF-kampe i denne sæson. Forudseende og klog, lidt en "René Henriksen-type", for dem der kan huske ham. Jeg er ret positiv stillet ift til det her indkøb.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment