Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Yeps. I morgen er mit sidste møde og der er fundet en ny fan der træder ind
    Super - takker for indsatsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Super - takker for indsatsen
      Det var en fed oplevelse og vil opfordre andre til at prøve hvis de får muligheden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Projektet er bestemt vigtigt IMO. Også for klubben

Der er møde igen i morgen hvor dette helt sikkert vil komme op
        Du må gerne smide en kommentar om mødet når du får tid. Var der noget nyt i sagen mellem klub og fans?
        Eller andet spændende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du må gerne smide en kommentar om mødet når du får tid. Var der noget nyt i sagen mellem klub og fans?
          Eller andet spændende.
          Nej den blev ikke diskuteret. Jeg tror den skal tages imellem parterne først

Kan fortælle at gamle OB`er Ulrik Pedersen kom ind og min afløser virkede rigtig engageret og skal nok blive en god fortaler for fansene

Det lyder til at stadion renoveringen starter som planlagt så vidt de ved. Ellers kan jeg ikke berette om mere desværre

Men min mavefornemmelse er rigtig god her på vej ud. Repræsentantskabet spænder virkelig bredt og man føler virkelig at rådet er noget OB sætter pris på og at der bliver lyttet til alle meninger. Vi er et godt sted og skal bare være glade for at vi har et lokalt ejerskab der giver plads til dette projekt.
          Troels og Jack er virkelig nogle foregangsmænd for at sjælen,kulturen og identiteten er til stede hver dag i Ådalen

Comment

Working...
          X