Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    https://ob.dk/nyheder/2025/juli/anis...en-hjem-for-os

Hele 3 kampe på øverste niveau... vi rykker da ned med et brag, hvis det er ambitionen for at leve op til Identitetsprojektets slutdokument !

Synes meget sejler, men har lovet at være positiv indtil SL-holdet har spillet fire kampe

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Ja, men jeg husker også da de startede med at rekruttere alle de udenlandske spillere, at det var fordi at det danske marked var lukket i forhold til hvor attraktiv OB var. Mener det var en podcast med den tidligere træner for kvindeholdet. Det lød til at det var planen hele tiden at der skulle skæres kraftigt ned.
    Der er jo ikke skåret kraftigt ned, men helt ned.

Nu flyder det jo ikke med ledige danske kvalitetsspillere, så hvor skal de komme fra for at det bliver en større slagkraftig trup (to uger før sæsonstart)

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg synes det er usmageligt af OB’s kommunikationsafdeling at bruge identitet OB som argument for at tage afsked med samtlige udenlandske spillere på OB’s kvindehold.
    Så skulle OB vel gøre det samme på superligaholdet, hvis de vil være så konsekvente og troværdige.

Det er en ommer Jack Jørgensen.
    Ja, men jeg husker også da de startede med at rekruttere alle de udenlandske spillere, at det var fordi at det danske marked var lukket i forhold til hvor attraktiv OB var. Mener det var en podcast med den tidligere træner for kvindeholdet. Det lød til at det var planen hele tiden at der skulle skæres kraftigt ned.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    "Vi kan i dag meddele at en æra med et markant internationalt islæt i truppen er foreløbigt forbi i Odense Boldklub Q. I jagten på at finde en holdsammensætning, der stemmer mere i overens med projektet IdentitetOB, tager vi nemlig afsked med samtlige syv udenlandske spillere, der har været en del af holdet i den forgangne sæson."

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/ob-q...onale-spillere

Virker lidt vildt, at det er alle udenlandske spillere. Nogle få gode kolliderer vel ikke med identiteten. Hvis de kun vil/må have danske spillere i truppen går de da en meget hård sæson i møde !​

De kan jo næsten ikke stille hold ved skader/karantæner med den nuværende trup.
    Jeg synes det er usmageligt af OB’s kommunikationsafdeling at bruge identitet OB som argument for at tage afsked med samtlige udenlandske spillere på OB’s kvindehold.
    Så skulle OB vel gøre det samme på superligaholdet, hvis de vil være så konsekvente og troværdige.

Det er en ommer Jack Jørgensen.

Leave a comment:

replied
    "Vi kan i dag meddele at en æra med et markant internationalt islæt i truppen er foreløbigt forbi i Odense Boldklub Q. I jagten på at finde en holdsammensætning, der stemmer mere i overens med projektet IdentitetOB, tager vi nemlig afsked med samtlige syv udenlandske spillere, der har været en del af holdet i den forgangne sæson."

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/ob-q...onale-spillere

Virker lidt vildt, at det er alle udenlandske spillere. Nogle få gode kolliderer vel ikke med identiteten. Hvis de kun vil/må have danske spillere i truppen går de da en meget hård sæson i møde !​

De kan jo næsten ikke stille hold ved skader/karantæner med den nuværende trup.
    Last edited by Online; 27-07-2025, 17:15.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg steg ind i et fly i München. Da jeg steg ud var der 30 nye indlæg - det er umuligt at følge med Kan vi ikke bare snart få en fodboldkamp at diskutere
    Beklager, det tog lidt overhånd

Jeps, ser virkelig frem mod FCM

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes faktisk det er ok at diskutere emnet i denne tråd. At det så nok lige tog en lille drejning her til sidst er nok rigtigt
    Jeg steg ind i et fly i München. Da jeg steg ud var der 30 nye indlæg - det er umuligt at følge med Kan vi ikke bare snart få en fodboldkamp at diskutere

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Tror vi skal have en “Det er for dårligt, at…”-tråd……
    Syntes faktisk det er ok at diskutere emnet i denne tråd. At det så nok lige tog en lille drejning her til sidst er nok rigtigt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hvis Superligaen skifter sponsor, kan du satse på at dilleren trækker sig lidt sammen med alderen og du finder en partner, som hedder Betina. Så bliver vedkommende virkelig imponeret allerede på første date

I øjeblikket er der 5134 kvinder og 1 mand (!) med det navn, så du burde kunne ramme plet på et tidspunkt
    Det er Betano…. Ikke Betina
    Last edited by fmprOB; 15-07-2025, 21:15.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Tror vi skal have en “Det er for dårligt, at…”-tråd……

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Problemet bliver ikke længden men hvor få visninger de vil få
    Hvis Superligaen skifter sponsor, kan du satse på at dilleren trækker sig lidt sammen med alderen og du finder en partner, som hedder Betina. Så bliver vedkommende virkelig imponeret allerede på første date

I øjeblikket er der 5134 kvinder og 1 mand (!) med det navn, så du burde kunne ramme plet på et tidspunkt

Leave a comment:

• laffe
    replied

Da de kender til din daglige spille(r)mani ?

Leave a comment:

replied

De må tatovere det på min diller for et engangsbeløb på 1 mio
    Da de kender til din daglige spille(r)mani ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Han skulle havde gjort det tidligere, da 3F var sponsor
    Jeg gjorde det sgutte for en mill

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Problemet bliver ikke længden men hvor få visninger de vil få

Leave a comment: