Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du må gerne smide en kommentar om mødet når du får tid. Var der noget nyt i sagen mellem klub og fans?
    Eller andet spændende.
    Nej den blev ikke diskuteret. Jeg tror den skal tages imellem parterne først

Kan fortælle at gamle OB`er Ulrik Pedersen kom ind og min afløser virkede rigtig engageret og skal nok blive en god fortaler for fansene

Det lyder til at stadion renoveringen starter som planlagt så vidt de ved. Ellers kan jeg ikke berette om mere desværre

Men min mavefornemmelse er rigtig god her på vej ud. Repræsentantskabet spænder virkelig bredt og man føler virkelig at rådet er noget OB sætter pris på og at der bliver lyttet til alle meninger. Vi er et godt sted og skal bare være glade for at vi har et lokalt ejerskab der giver plads til dette projekt.
    Troels og Jack er virkelig nogle foregangsmænd for at sjælen,kulturen og identiteten er til stede hver dag i Ådalen

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Projektet er bestemt vigtigt IMO. Også for klubben

Der er møde igen i morgen hvor dette helt sikkert vil komme op
    Du må gerne smide en kommentar om mødet når du får tid. Var der noget nyt i sagen mellem klub og fans?
    Eller andet spændende.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Super - takker for indsatsen
    Det var en fed oplevelse og vil opfordre andre til at prøve hvis de får muligheden

Leave a comment:

replied

Yeps. I morgen er mit sidste møde og der er fundet en ny fan der træder ind
    Super - takker for indsatsen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Har de fundet din afløser ?
    Yeps. I morgen er mit sidste møde og der er fundet en ny fan der træder ind

Leave a comment:

replied

Har de fundet din afløser ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det ser ud til projektet ikke er så vigtigt alligevel. Blok B, sikkerhedsvagterne, og klubben er i endnu en konflikt.

Det undrer mig klubben ikke tager dialogen, og i stedet vælger at lukke merchandise boden på kampdagen.

Jeg synes jo alle taber på konflikten. Der er ingen vindere. Det er åbenbart ikke kun på banen OB taber.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Mødet i går blev aflyst pga meget få tilmeldinger. Så det gav ingen mening at afholde. Det er det eneste jeg har fået at vide.
    Ved ikke endnu hvordan de nye så bliver valgt ind desværre
    Det ser ud til projektet ikke er så vigtigt alligevel. Blok B, sikkerhedsvagterne, og klubben er i endnu en konflikt.

Det undrer mig klubben ikke tager dialogen, og i stedet vælger at lukke merchandise boden på kampdagen.

Jeg synes jo alle taber på konflikten. Der er ingen vindere. Det er åbenbart ikke kun på banen OB taber.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Ja!

Ti-nu-stille! Interessen herinde for dit evindelige brok og bavl og bondske pis er lig nul.
    Last edited by Jungledyret; 30-04-2026, 20:11.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Okay, takker for svaret

Lidt underligt at det ikke blev meldt ud offentligt

Endnu mere spøjst (nærmere hyklerisk), er at dem herinde (ingen nævnt, ingen glemt) kaldte mig idiot m.m. fordi jeg ikke kan være på stadion til alle hjemmekampe og derfor ikke har et sæsonkort, så jeg kunne stille op.... underforstået at jeg ikke kender kulturen/identiteten i klubben

Hvor er de med de rigtige holdninger henne... måske nemmere at sidde bag skærmen og kloge sig og svine andre til end vise sig offentligt frem og bidrage til klubbens udvikling og miljøet omkring
    Hold nu op med det piveri. Bare et godt råd.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

replied

Mødet i går blev aflyst pga meget få tilmeldinger. Så det gav ingen mening at afholde. Det er det eneste jeg har fået at vide.
    Okay, takker for svaret

Lidt underligt at det ikke blev meldt ud offentligt

Endnu mere spøjst (nærmere hyklerisk), er at dem herinde (ingen nævnt, ingen glemt) kaldte mig idiot m.m. fordi jeg ikke kan være på stadion til alle hjemmekampe og derfor ikke har et sæsonkort, så jeg kunne stille op.... underforstået at jeg ikke kender kulturen/identiteten i klubben

Hvor er de med de rigtige holdninger henne... måske nemmere at sidde bag skærmen og kloge sig og svine andre til end vise sig offentligt frem og bidrage til klubbens udvikling og miljøet omkring

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Kan du give et referat/hvem der blev valgt ?

Når jeg går ind på det link, du havde lagt op er siden blank... blev arrangementet aflyst eller afholdt, men der kommer først en nyhed på hjemmesiden om nogle dage

Leave a comment:

replied
    Jeg har valgt at trække mig fra Identitetsrådet. Det er vigtigt at det ikke bare er de samme der sidder i rådet år efter år og bliver for kammeratlige. Der skal være jævnlig udskiftning så nye ideer og holdninger kan komme til syne for at holde OB på tæerne.

Så derfor er der mulighed for dig at komme ind i dette råd og deltage i et meget spændende arbejde. jeg har ihverfald ikke fortrudt på noget tidspunkt.
    Så tjek dette link og overvej om det ikke kunne være noget for dig

https://ob.dk/nyheder/2026/april/sti...titetsradet-nu
    Kan du give et referat/hvem der blev valgt ?

Når jeg går ind på det link, du havde lagt op er siden blank... blev arrangementet aflyst eller afholdt, men der kommer først en nyhed på hjemmesiden om nogle dage

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Man skal have sæsonkort, fordi man skal være en fast del af kulturen omkring OB og rent fysisk komme på stadion. Det betyder noget.

Og inden idioten hyler. Man er præcis en lige så fin fan, fordi man ser kampene fra udlandet. Det giver bare ikke mening at være en del af et identitetsråd, når man ikke har sin faste gang på stadion.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Har du prøvet at række ud og høre om du må være med?
    Nej, men det vil jeg gøre, tak

Leave a comment:

Working...
X