Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF - OB 24.01.2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Synes det første mål er for hårdt at "tørre af" på Gomez. Ved nummer to ser han dog ikke godt ud.

Vi skal dog selvfølgelig have mindst en ny centerback, fra højst mulige hylde, til sommer (senest).

Comment

Fra OB.dk om kampen:
      https://ob.dk/nyheder/2025/januar/lu...d-silkeborg-if
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Jeg forstår simpelthen ikke hvilke parametre Gomez er scoutet på, og hvorfor han skal holde Ivansevic ude af start-11? Han er elendig til at placere sig, og ikke hurtig nok til at kompensere for det. Han er en lidt bedre Kasper Larsen. I Superligaen bliver vi slagtet, hvis han skal spille fast.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg forstår simpelthen ikke hvilke parametre Gomez er scoutet på, og hvorfor han skal holde Ivansevic ude af start-11? Han er elendig til at placere sig, og ikke hurtig nok til at kompensere for det. Han er en lidt bedre Kasper Larsen. I Superligaen bliver vi slagtet, hvis han skal spille fast.
          Ved SIFs anden scoring virker han helt dilettantisk. Han forholder sig hovedløst. Men vi havde ja også kampe hvor han gjorde det stærkt. Det er ret uforståeligt for mig at der er sådan en udsving. Og meget enig i hensigt af Ivan. At Alm og Krogh byggede ikke mere på ham er en gåde for mig
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Gomez er scoutet på nærkampstyrke, speed og potentiale. Ivansevic er god til nærkampe. Er vild med Ivansevic passion, men det er ikke nok for mig.

Comment

"Skylden" til der første mål, skal i min optik fordele mellem Mccoy og Askou. Den er hård at tørre af på Gomez.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                "Skylden" til der første mål, skal i min optik fordele mellem Mccoy og Askou. Den er hård at tørre af på Gomez.
                FS/SF skriver i dagens avis at Gomez får leveret et skævt sideskift til McCoy som så ikke helt har styr på en brysttæmning hvor den springer lidt for langt fra ham. Han får så ikke hjælp af Askou og Bakiz kommer imellem dem og scorer let. Så det hele stater vel med Gomez som leverer en "skævert" på den sidste fjerdel af banen og får sat unødigt pres på to af de unge spillere. McCoy får efter kampen fine ord med på vejen af SK.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg så kun 2. halvleg i går, og det jeg så, synes jeg faktisk godt jeg kunne lide. Jo det var tydeligt at der var svingende kvalitet efter udskiftninger, men jeg synes faktisk at vi presser rigtig flot når vi presser højt. Vi erobrer bolden flere gange, som næsten skaber noget godt. Silkeborg spiller den også fint ud af pres flere gange, men det er de også virkelig gode til.
                  Hvis vi fortsætter med at etablere det pres, så er det kun mønstrene, løb og skarphed der skal trænes lidt mere på efter bolderobring.
                  Vi har flere gange 3 mod 3 situationer, som vi ikke helt får nok ud af. Men det skal nok komme :).

Alt i alt var det fint det jeg så i går.

Comment

Er Nico skadet? Kan se han ikke var med igår

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er Nico skadet? Kan se han ikke var med igår
                      Han var blevet syg

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Han var blevet syg
                        Ahhhh. No worries then

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Primært McCoy synes jeg. Han får ganske rigtigt en dårlig bold, men den er ikke dårligere end at han upresset kan tage den ned og aflevere bolden med rette temperatur, og så er vi ovre den skæve aflevering. Han spiller den så for kort og sætter Askou i forlegenhed. Det skal han gøre bedre.

Til gengæld tager han revanche ved udligningen til 1-1, hvor han viser en nydelig retningsbestemt tæmning, rigtig flot fart med bolden for fødderne og godt overblik ved afleveringen til Luca. Bravo!

Comment

Kan jo være bedøvende ligegyldigt.

Temaet er, at Gomez ikke har det store at byde på udover atletiske evner. Om disse så er så store, at de opvejer den manglende spilforståelse og de talrige fejl, dét er jeg ganske lidt overbevist om.

Måske er han en type, der kan vokse i Superligaen. Tvivler dog.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              Synes kampen idag viser at truppen pt er til en 5-7 plads i superligaen.
                              En god midtstopper istedet for Gomez og en ny 8’er så burde vi kunne kæmpe om medaljer næste år i super

Tro på det :D!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Tro på det :D!
                                Skal vi ikke aftale at hvis OB kommer i top 5, så stopper du her på Forum? :-)

Comment

Working...
                                X