Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Venskabskamp AGF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ingen der snakker om at vi skal gå i panik. Man skal netop igang nu, lave et par fornuftige handler så vi kan få bygget holdet op.

Og så supplerer med et par til til sommer.

Gør man ikke noget nu - så ender det med panik handler. Ikke i dette vindue - men næste...
    Enig, der manglede en VB, tjek.
    Der mangler en CM grundet Bondes skade .. der bør man kigge.
    Kan man så sælge DD og Fenger bør man nok hente en offensiv og kan man sælge Slotsager og Mihajlo bør man hente en CB.
    Det er 3, måske 4 der kan spilles ind i foråret med masser af talenter som backup der hvor de ikke starter men så er det måske også kun 2, måske 3 eller 4 alt efter hvad der sker til sommer der skal skiftes og ikke måske 5-6 stykker ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Enig, der manglede en VB, tjek.
      Der mangler en CM grundet Bondes skade .. der bør man kigge.
      Kan man så sælge DD og Fenger bør man nok hente en offensiv og kan man sælge Slotsager og Mihajlo bør man hente en CB.
      Det er 3, måske 4 der kan spilles ind i foråret med masser af talenter som backup der hvor de ikke starter men så er det måske også kun 2, måske 3 eller 4 alt efter hvad der sker til sommer der skal skiftes og ikke måske 5-6 stykker ..
      Jeg mener også man bør kigge på en erstatning for Bonde - især fordi Manneh nok også er væk til sommer...så vil være rart at få noget ind der. Igen på den korte bane kan det give lidt mere plads til Sandberg.

I angrebet ville jeg nok have foretrukket ét salg - Don D. og så kunne Fenger spille sin kontrakt ud - samtidig med man bragte en ny ind.

Forsvaret bør man faktisk handle på nu - uanset om man får solgt Slots og eller Ivan. Pt. vil vi skulle stille med Gomez og JBA i midterforsvaret, og lige på den position var det da rart om der var et par stykker der kendte hinanden bare en smule når næste sæson starter. Det er en underlig situation at stå i - pt er det vel den position hvor vi rent antalsmæssigt er dækket bedst ind (så er der lige om bentøjet kan holde)...men det ændre sig markant til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Har du set de 2 startopstillinger AGF spillede de 2 halvlege med, mod OBs?

AGF med 2-3 akademister samlet.

Det er ikke så underligt, at vi taber 4-1 til et hold i top 3 i SL, med vores akadesproblemer osv.

Kan i huske den opstart, hvor vi vandt 4-0 mod Viborg, 2-1 mod Vejle osv…

Hvordan gik det derefter?

Men vi er helt enige om der skal 2-3 klassespillere ind, for Superligaen, og det er jeg heller ikke i tvivl om der kommer.

Jeg er slet ikke nervøs.
        Min hovedanke er, at vi ikke har nok kvalitet til at stille et slagkraftigt hold over 90+ minutter. Bænken er tynd selv med alle skadesfri. Dertil kommer karantæner, som vil presse startopstillingen endnu mere. Det er fuldstændig urealistisk, at mere end 3-4 af de mange akademister klarer cuttet til SL niveau over bund 4. . Andet er altså naivt i min optik.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ingen der snakker om at vi skal gå i panik. Man skal netop igang nu, lave et par fornuftige handler så vi kan få bygget holdet op.

Og så supplerer med et par til til sommer.

Gør man ikke noget nu - så ender det med panik handler. Ikke i dette vindue - men næste...
          Jamen, naturligvis. Jeg så da gerne, at vi hentede et par fornuftige spillere. I virkelighedens verden hænger sådanne jo bare ikke på træerne.

Min pointe er, at vi skal hente de rigtige. Både fagligt og kulturelt. Og det må bare tage den tid, det nu gør.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-hold
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...de-sonderjyske

Til dem der lagde noget i vores sejr over Sønderjyske.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...de-sonderjyske

Til dem der lagde noget i vores sejr over Sønderjyske.
                Ja, der er ikke så stor forskel på bunden af superligaen og NordicBetligaen. Var det det, du mente?

Comment

Working...
                X