Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Adam Sørensen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Adam Sørensen

Klasse signing. Den venstrebenet back vi ventede på og lyder som en fyr som passer rigtig godt til OB.
    Velkommen til, Adam!
    https://ob.dk/nyheder/2024/december/...-fk-bodo-glimt
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Fedt fedt. Skal nok blive godt

Comment

Varmt velkommen til Adam.
      kan vi nu også få en forlængelse i hus med Nico, så stort vi stærkt på backpositionerne. Det anerkender jeg dog nok bliver svært, da Nico jo godt kan regne ud at OB ikke fyre 4-5 mio af på en tiltænkt bænken

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Varmt velkommen til Adam.
        kan vi nu også få en forlængelse i hus med Nico, så stort vi stærkt på backpositionerne. Det anerkender jeg dog nok bliver svært, da Nico jo godt kan regne ud at OB ikke fyre 4-5 mio af på en tiltænkt bænken
        Jeg er også positiv. Jeg tror ikke vi skal undervurdere det faktum at han kommer fra en vinderkultur som han forhåbentlig kan tage med til os. Det eneste jeg kan være lidt betænkelig ved er hans højde hvor han måske får svært ved at matche "voksne" angribere, men resten af pakken synes jeg lyder som paskram i fht. det OB gerne vil på banen. Hvis Nico forlænges åbner det måske for et salg af Owuso. Hvis Nico ikke forlænges håber jeg selvsagt på han sælges til hjemlandet hvor pengene efter sigende er "gode nok" og hvor han jo er utrolig populær - måske en win-win for begge parter.
        Last edited by manner; 20-12-2024, 07:46.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Som jeg husker ham, var han en kæmpe profil i Lyngby - så fik han en korsbåndsskade. Og kom ikke helt op på samme høje niveau igen. Men en stor forstærkning det er han stadig

Comment

Ledelsen ser samme behov som alle andre, en vb., og agere nu med rettidig omhu. Henter en stadig ung spiller der tidligere har vist flot niveau på en lang kontrakt. Tommel op, det er præcis sådan moget der skal til frem mod næste sæson.

Velkommen til fyn Adam

Comment

velkommen til
              positivt man er tidligt ude og adresserer et af de områder der åbenlyst skal kigges på.

kommer med noget erfaring og har stadig en fin alder.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...l-ville-til-ob
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Dejligt han har valgt OB over Silkeborg. Viser det kan lade sig gøre at hente kvalitet også i 1.division.
                  Og viser klart mange ser OB som en stor klub.

Comment

Vi har fået lavet vores første interview med Adam Sørensen. Det kan ses lige her.

Adam Sørensen: Ny mand i Ådalen - OBstruktion

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi har fået lavet vores første interview med Adam Sørensen. Det kan ses lige her.

Adam Sørensen: Ny mand i Ådalen - OBstruktion
                      Tak lyder som en super god fyr

Comment

Working...
                      X