Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nåh okay. Hvis de er det mindste i tvivl med ham så skal de altså lade ham sidde over. Vi kan ikke undvære ham 4-6 uger med en fiber
    I bund og grund enig, men vi har næsten heller ikke råd til ikke at få en sejr mod Hillerød og der tænker jeg at chancerne reduceres væsentligt uden Luca. Jeg synes at det er lidt bekymrende med det baglår, hvis den gamle skade spøger igen. Virker næsten uundgåeligt, at det går galt på et tidspunkt og så står vi med håret i postkassen og uden et reelt alternativ på 9'eren.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

I bund og grund enig, men vi har næsten heller ikke råd til ikke at få en sejr mod Hillerød og der tænker jeg at chancerne reduceres væsentligt uden Luca. Jeg synes at det er lidt bekymrende med det baglår, hvis den gamle skade spøger igen. Virker næsten uundgåeligt, at det går galt på et tidspunkt og så står vi med håret i postkassen og uden et reelt alternativ på 9'eren.
      Vi skal ihverfald spille på en helt anden måde uden ham.
      Men så må nogle andre score mens vi får styr på det forsvar og holder det nede på 0-1 mål i stedet for de 2-3 vi har gang i nu

Comment

Vi skal ihverfald spille på en helt anden måde uden ham.
        Men så må nogle andre score mens vi får styr på det forsvar og holder det nede på 0-1 mål i stedet for de 2-3 vi har gang i nu
        Det ville helt klart gøre det nemmere at få de påkrævede point, men der er jo desværre ikke rigtig noget der tyder på, at de er ved at få løst den kabale.

Jeg synes det er problematisk, at man i så høj grad satser på masser af indlæg i sit spil, men reelt kun har én angriber der matcher den profil. Jenner er ikke ligefrem en goalgetter og Hansborg og Deedson dominere nok heller ikke mange forsvarsspillere. Selv ikke i 1. Division.

Comment

Det ville helt klart gøre det nemmere at få de påkrævede point, men der er jo desværre ikke rigtig noget der tyder på, at de er ved at få løst den kabale.

Jeg synes det er problematisk, at man i så høj grad satser på masser af indlæg i sit spil, men reelt kun har én angriber der matcher den profil. Jenner er ikke ligefrem en goalgetter og Hansborg og Deedson dominere nok heller ikke mange forsvarsspillere. Selv ikke i 1. Division.
          Bjørn … schweizerkniven …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Min største bekymring er at Søren Krogh igen bliver for usikker på hvad han gerne vil taktisk og så kommer han til at rokere spillere rundt på pladser de ikke er trygge i. Det var den trænerusikkerhed der i sidste ende kostede os nedrykning sidste sæson (sad bud true).

Spillere som Ejdum, Jenner, Martin, Owusu, Don D., Grubbe og Juul-Sandberg får jo aldrig nogen tryghed i en position i et primært system, hvis de konstant bliver brugt på nye positioner, med nye makkere på nye positioner. For et år siden havde Søren Krogh en vis succes med AlHajj på 6’eren og så flyttede han pludselig ham væk fordi (mit gæt) Søren Krogh ville sikre os defensivt bl.a med 5 forsvarsspillere. Men modstandernes trænere læste hurtigt de svagheder dette gav os og straffede os big time. Jeg glemmer aldrig hjemmekampen mod Vejle, hvor der kun skulle en hurtig Musa Juwara til at smadre Søren Kroghs “taktiske mesterværk” og så var vejen til nedrykning lagt.
            Håber jeg tager fejl og Søren Krogh har lært af sine fejl.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Min største bekymring er at Søren Krogh igen bliver for usikker på hvad han gerne vil taktisk og så kommer han til at rokere spillere rundt på pladser de ikke er trygge i. Det var den trænerusikkerhed der i sidste ende kostede os nedrykning sidste sæson (sad bud true).

Spillere som Ejdum, Jenner, Martin, Owusu, Don D., Grubbe og Juul-Sandberg får jo aldrig nogen tryghed i en position i et primært system, hvis de konstant bliver brugt på nye positioner, med nye makkere på nye positioner. For et år siden havde Søren Krogh en vis succes med AlHajj på 6’eren og så flyttede han pludselig ham væk fordi (mit gæt) Søren Krogh ville sikre os defensivt bl.a med 5 forsvarsspillere. Men modstandernes trænere læste hurtigt de svagheder dette gav os og straffede os big time. Jeg glemmer aldrig hjemmekampen mod Vejle, hvor der kun skulle en hurtig Musa Juwara til at smadre Søren Kroghs “taktiske mesterværk” og så var vejen til nedrykning lagt.
              Håber jeg tager fejl og Søren Krogh har lært af sine fejl.
              Det har han ikke jeg har lige hørt sfå optakts program idag
              trænede owusu højre back efter han havde spillet 8 hele opstarte. Og Michelsen spillede venstreback. Manden er seriøst ikke egnet til at være cheftræner.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

trænede owusu højre back efter han havde spillet 8 hele opstarte. Og Michelsen spillede venstreback. Manden er seriøst ikke egnet til at være cheftræner.
                Mon ikke Owuso kan huske hvordan højreback spilles efter en hel karriere her.

Hvis der er tvivl om Adam Sørensen så kan det måske også give mening at kigge på den løsning. Jeg villle blive noget mere nervøs hvis Owuso skulle spille 8'er mod Hillerød og kun havde spillet højreback i optakten.

Comment

Håber bestemt ikke vi skal til det cirkus igen med at rokerer rundt på folk i tide og utide.
                  Men lad os nu lige klappe hesten og se hvad der sker først.

Der er faktisk folk der mener Søren Krogh er det helt store trænertalent.

Comment

Hvem spiller så på midt?

Ejdum
                    Martin Gruppe/Sandberg
                    Trybull/Grubbe

reserver?

Ærgerligt at de sidste 3-4 tilføjelser til truppen ikke er helt klar ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Pu ha Luca er tilbage på træningsbanen idag og træner fuldt med indtil videre skriver sfå

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvem spiller så på midt?

Ejdum
                        Martin Gruppe/Sandberg
                        Trybull/Grubbe

reserver?

Ærgerligt at de sidste 3-4 tilføjelser til truppen ikke er helt klar ..
                        Jeg vil tro at man er i tvivl om det er bedst at stille med William Martin på midtbanen og rykke Owusu ned, eller man skal starte med McCoy, hvis Adam S ikke er klar til at starte inde. Tror Grubbe står til at starte inde, da han har spillet meget i testkampene.

Comment

Pu ha Luca er tilbage på træningsbanen idag og træner fuldt med indtil videre skriver sfå
                          Han er godt nok blevet vigtig på det her hold efterhånden. Håber han er klar. Bare ikke for enhver pris hvis der er den mindste tvivl

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg vil tro at man er i tvivl om det er bedst at stille med William Martin på midtbanen og rykke Owusu ned, eller man skal starte med McCoy, hvis Adam S ikke er klar til at starte inde. Tror Grubbe står til at starte inde, da han har spillet meget i testkampene.
                            Lyder til at AS har trænet med onsdag/torsdag. Så han starter nok inde. Med Luca igang tænker jeg det bliver

Myhra
                            Nicoo Bürgy Gomez Adam
                            Trybull
                            Owusu Grubbe
                            Ejdum
                            Jensen Luca

Comment

Lyder til at AS har trænet med onsdag/torsdag. Så han starter nok inde. Med Luca igang tænker jeg det bliver

Myhra
                              Nicoo Bürgy Gomez Adam
                              Trybull
                              Owusu Grubbe
                              Ejdum
                              Jensen Luca
                              Jeg gætter på at det bliver Luca og Don d i angrebet
                              det er godt nok en defensiv midtbane med 2 højrebacks som 8er håber godt nok på Martin frem for grubbe selvom jeg ikke tror på det.

Comment

Jeg gætter på at det bliver Luca og Don d i angrebet
                                det er godt nok en defensiv midtbane med 2 højrebacks som 8er håber godt nok på Martin frem for grubbe selvom jeg ikke tror på det.
                                Bare det bliver den der komplimenterer Luca bedst. Hverken Luca eller DD kan holde til 90 min. Nok nærmere 60-70 min.
                                Så jeg ville hellere se Luca/Jensen og DD/Hansborg kombi over de 90 min

Comment

Working...
                                X