Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    2-1 - præcis samme resultat som VFF-Stjarnan
    Kampen i dag var en tynd kop te. Så kan man gå i gang med at diskutere om det er Søren Krogh, Troels Bech, Thorborg eller den “spanske syge” vi skal give skylden. Mit bud er alle 4.

Men dejligt de har haft en god træningslejr, bare ærgerligt med diverse skader og sygdom.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Kampen i dag var en tynd kop te. Så kan man gå i gang med at diskutere om det er Søren Krogh, Troels Bech, Thorborg eller den “spanske syge” vi skal give skylden. Mit bud er alle 4.

Men dejligt de har haft en god træningslejr, bare ærgerligt med diverse skader og sygdom.
      Som en anden også skriver: det bliver rart med nogle rigtige kampe. Der har været alt for lang tid til at spekulere og gisne om alt muligt. Vi ved ikke en skid før der er point på spil.

Comment

Som en anden også skriver: det bliver rart med nogle rigtige kampe. Der har været alt for lang tid til at spekulere og gisne om alt muligt. Vi ved ikke en skid før der er point på spil.
        Nemlig ja. Spørgsmålet er om man så ikke bare skal lukke debatforum ned i den periode, hvor der ikke spilles om points ;-)

Comment

Nej, men det der blev vist, er da bekymrende så tæt på sæsonens første kamp. Modstanderen var jo kke ligefrem skræmmende, for nu at sige det meget mildt. Men ja, det er da forhåbentligt noget andet, når det virkelig gælder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

... Så er det godt vi har en bred trup at tage af
            Ja, det sku noget af et overskudslager vi har.

Comment

Nemlig ja. Spørgsmålet er om man så ikke bare skal lukke debatforum ned i den periode, hvor der ikke spilles om points ;-)

Comment

Der vil onde tunger nok påstå forum HAR været lukket ned de sidste par måneder
                Det er mange år siden der har været så lidt liv herinde.

Nu er vi selvfølgelig også blevet en klub på 2.klasse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der vil onde tunger nok påstå forum HAR været lukket ned de sidste par måneder
                  Det er mange år siden der har været så lidt liv herinde.

Nu er vi selvfølgelig også blevet en klub på 2.klasse.
                  Når to parter siger det samme til hinanden i 3 måneder, slukker de fleste for kanalen.

Comment

Med truppen i sådan en forfatning som i dag, så tror jeg det bliver tyndt og en slidsom affære imod alle Nordic bet-hold. Stjarnan er nok svarende til et bundhold i 1. div, og her synes jeg trods den smalle sejr at vi viste os som det bedste hold i dag.
                    Det var rart at se vi faktisk fik tilspillet os et mål i 2.halveg, hvor vi bare udspillede Stjarnan og ikke blot nettede på en dødbold eller en omstilling efter en fejl. Der var lidt hurtige pasninger, et godt løb samt et perfekt indlæg. Det skal vi se mere af, for her ser vi generelt ikke prangende ud. Vi erobre mange bolde i vores genpres og slår kapital af det i de fleste kampe. Derudover laver vi mange mål på dødbolde. I vores etablerede spil er vi dog tandløse og har lidt for mange tendenser til ikke at spille fremad, med mindre det i sidste ende bliver en violin over 50 meter.

Comment

Jeg sidder med en følelse af det godt kan blive et svært forår for OB. Truppen er på 22 mand fraregnet Bonde. Luca døjer med lidt baglårsproblemer, hvis han bliver skadet så er vi tynde angrebsmæssigt. Deedson ikke helt omdrejninger, Selven der ikke spiller meget. Markus Jensen der ikke slår til , Elias hansborg der er lidt Klein. En midtbane der heller ikke er optimal. Et forsvar der lukker en del mål ind, Det bliver spændende. Jeg er stor fan af TB men det virker en kende tåbeligt at der ikke er hentet minimum en midtbanespiller og en angriber. Jeg er ikke helt tryg, håber gutterne gør min frygt til skamme

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Jeg sidder med en følelse af det godt kan blive et svært forår for OB. Truppen er på 22 mand fraregnet Bonde. Luca døjer med lidt baglårsproblemer, hvis han bliver skadet så er vi tynde angrebsmæssigt. Deedson ikke helt omdrejninger, Selven der ikke spiller meget. Markus Jensen der ikke slår til , Elias hansborg der er lidt Klein. En midtbane der heller ikke er optimal. Et forsvar der lukker en del mål ind, Det bliver spændende. Jeg er stor fan af TB men det virker en kende tåbeligt at der ikke er hentet minimum en midtbanespiller og en angriber. Jeg er ikke helt tryg, håber gutterne gør min frygt til skamme
                        De næste 3 måneder giver os svaret. Jeg giver ikke en døjt for træningskampe. Så det er en ny begyndelse i weekenden når der spilles om point.
                        Tænker den følelse du sidder med er udbredt over hele fyn, og deles af +25.000 andre.
                        Vi har en håndfuld spillere der helst ikke skal blive ukampdygtige. Men 7 sejre og 7 nederlag bør række.
                        Det må ikke glippe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

De næste 3 måneder giver os svaret. Jeg giver ikke en døjt for træningskampe. Så det er en ny begyndelse i weekenden når der spilles om point.
                          Tænker den følelse du sidder med er udbredt over hele fyn, og deles af +25.000 andre.
                          Vi har en håndfuld spillere der helst ikke skal blive ukampdygtige. Men 7 sejre og 7 nederlag bør række.
                          Det må ikke glippe.
                          7 sejre vil gøre at Horsens skal hente 35-36p på 14 kampe. De skal vinde 12 ud af 14 hvor begge er mod OB. Stort set umuligt for dem. Rygterne siger at det er en kaos klub lignende det vi så i OB sidste år. Måske værre
                          De har i opstarten tabt 6-1 til Aab hvor de spillede forfærdeligt. Sportschef og træner kan slet ikke sammen og en ejer der blander sig i alt og mange spillere skulle ikke bakke op om Retov..

Som jeg hører det fra en der er tæt på klubben.

Kan de overraske og få et godt forår? Måske. Men det lyder ikke som en klub der bare smadrer alt og alle på sin vej. Det man kan blive lidt bekymret for at han internt skulle have lovet et budget på ca 100 mill når de rykker i superligaen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

7 sejre vil gøre at Horsens skal hente 35-36p på 14 kampe. De skal vinde 12 ud af 14 hvor begge er mod OB. Stort set umuligt for dem. Rygterne siger at det er en kaos klub lignende det vi så i OB sidste år. Måske værre
                            De har i opstarten tabt 6-1 til Aab hvor de spillede forfærdeligt. Sportschef og træner kan slet ikke sammen og en ejer der blander sig i alt og mange spillere skulle ikke bakke op om Retov..

Kan de overraske og få et godt forår? Måske. Men det lyder ikke som en klub der bare smadrer alt og alle på sin vej. Det man kan blive lidt bekymret for at han internt skulle have lovet et budget på ca 100 mill når de rykker i superligaen
                            Og ikke mindst har de handlet ind som havde de BW ved roret. De er et skrækeksempel.
                            Det er simpelthen en ren lykkefølelse at OB ikke er sådan et sted længere.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Og ikke mindst har de handlet ind som havde de BW ved roret. De er et skrækeksempel.
                              Det er simpelthen en ren lykkefølelse at OB ikke er sådan et sted længere.
                              Præcis. Jeg vil blive meget overrasket hvis de kommer i nærheden af vores total når sæsonen er overstået. Men vi må se. Der vil helt sikkert komme udsving fra alle hold. Også OB og Horsens. Så der vil måske komme lidt uger med nervøsitet og lidt pres fra fans. Men alt i alt er jeg stadig rolig bare vi får nogenlunde styr på vores egen trup og ikke får for mange skader

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bare nysgerrig men hvorfor lige 7 kampe som udgangspunkt og hvad med EFB?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X