Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart vinter 2024/2025 tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg er bange for de får det svært i superligaen hvis de kommer op igen.
Men jo, det bliver svært, men de er ved at have alle forudsætningerne for at klare det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
De har lige fået 75 millioner ekstra i kassen, så der er lidt at gøre godt med. Træningsforhold behøver de jo ikke at tænke på...
Men jo, det bliver svært, men de er ved at have alle forudsætningerne for at klare det.
- Likes 1
Comment
-
Man kan vælge at frygte, at de unges manglende erfaring bliver udslagsgivende og kommer til at koste point, men jeg vil argumentere for, at selvom det sagtens kan blive tilfældet, så kunne det modsatte også være sandt.
En trup med “for stærke” spillere, der entydigt føler sig for gode til 1. Division, ville kunne slække på de sidste procent i en situation, hvor alle går og deler narrativet “den er hjemme”! Ved at sikre sig, at konkurrencesituationen skærpes, fordi de unge spillere ikke bare spiller for deres barndoms/ungdomsklub OB, men også for et gennembrud i professionel fodbold og en kontraktforlængelse, så kan du måske lige præcis presse de sidste marginaler ud af holdet til træning og kamp. Så hvad OB måske skulle mangle i erfaren svensker her eller en tysker med et flot CV der, kan man måske få kompenseret med vildskab, talent og vilje.
Jeg kan da godt se, at truppen ved skader kan blive lidt tynd, men vi skal også huske, at to af truppens allerstørste profiler “SLET ikke var gode nok til at være en bærende kraft i OB, indtil de lige pludselig var det”.
Personligt glæder jeg mig over, at vi har kapitaliseret på spillere, der ville videre, og jeg ser frem til at se Hansborg, Askou, W. Martin, Jenner, Sandberg og McCoy slås som vilde for at lykkes!
Terninger er i hvert fald kastet, og så må vi se, hvem der får ret når den sidste kamp er fløjtet af.
- Likes 4
Comment
-
Det er baglåret Luca har problemer med. Kun styrketræning og bliver skånet i sidste testkamp.
https://www.tv2fyn.dk/fyn/chok-i-ob-...los3RH2wcemP9Q"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment