Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeps og han siger

..................Viljar
    Nico....Gomes.....Burgü.....Adam
    ..................Grubbe
    .......Owuso...........WM
    .................Ejdum
    .......Luca......Marcus

Grubbe beskrives som en fuldgod erstatnig på 6'er positionen med fine kompetencer til at flytte sig rundt. Der arbejdes med at få ham mere retvendt så han kan spille mere frem i banen og i dybden. Trybull er bedst i shortpassingspillet siger træneren. Deedson er stadig ikke i en forfatning der kan kvalificere ham til en startplads .

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeps og han siger

..................Viljar
      ..................Grubbe
      .................Ejdum
      .......Luca......Marcus

Grubbe beskrives som en fuldgod erstatnig på 6'er positionen med fine kompetencer til at flytte sig rundt. Der arbejdes med at få ham mere retvendt så han kan spille mere frem i banen og i dybden. Trybull er bedst i shortpassingspillet siger træneren. Deedson er stadig ikke i en forfatning der kan kvalificere ham til en startplads .
      Men Owusu frem for Juul-Sandberg eller andre talenter..
      Grunden til at der ikke blev hentet en erstatning for Manneh/Bonde jfr. TB var, at der skulle være plads til talenter .. SK åbenbart ikke enig ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Grunden til at der ikke blev hentet en erstatning for Manneh/Bonde jfr. TB var, at der skulle være plads til talenter .. SK åbenbart ikke enig ..
        Hvorfor skal det være enten/eller?
        Købet af Adam gør, at der er mulighed for eat rykke Owusu op i stedet for en af de to, der nu ikke er tilgængelig. Til gengæld ligner Martin nu en sikker starter, hvad der netop skyldes, at der er forsvundet to centrale midtbanespillere fra truppen. Han er vel også et talent, der nu bliver endog rigtig meget plads til? Og over en halvsæson kommer det uden tvivl til at betyde, at andre talenter også får mere spilletid end de ellers havde fået.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeps og han siger

..................Viljar
          ..................Grubbe
          .................Ejdum
          .......Luca......Marcus

Fed opstilling! Glæder mig til at se samarbejdet mellem Ejdum og WM, og så håber jeg, at Marcus træder i karakter.

Comment

Helt sådan tolker jeg ikke transferstrategien.

Juul-Sandberg er ikke lovet en starterplads, blot fordi vi satser mere på de unge, men hvor han førhen var indskifter nummer 5, er han måske indskifter nummer 2 eller 1. Og hvis Owusu får en skade op til en kamp, så starter Sandberg måske inde. Han skal ikke nødvendigvis spille alle kampene, men han kommer til at få enormt meget mere spilletid, end han ellers ville have fået, hvis man havde købt en ny starter-8'er. Når så Trybull og Bonde også kom tilbage, så kunne han være helt ude af truppen.

Jeg tror, det er fornuftigt - også for sammenhængskraften på holdet, at de bedste spillere (som vi ved, der er en fremtid i) spiller fra start. Ellers får vi omvendt svært ved at lokke dygtige spillere til OB, hvis signalet er, at de skal være backups for vores talenter. De bedste spillere skal spille.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Fed opstilling! Glæder mig til at se samarbejdet mellem Ejdum og WM, og så håber jeg, at Marcus træder i karakter.
              Dette er uden tvivl halvåret for Markus hvor han skal steppe op og få et gennembrud. Ellers ender vi nok i en Breum situation hvor han sælges billigt med en høj videresalgs klausul og slår igennem et andet sted.
              Min mavefornemmelse siger mig dog også at Markus meget gerne vil ud i verden og at vi kan få svært ved at forlænge kontrakten

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Juul-Sandberg er ikke lovet en starterplads, blot fordi vi satser mere på de unge, men hvor han førhen var indskifter nummer 5, er han måske indskifter nummer 2 eller 1. Og hvis Owusu får en skade op til en kamp, så starter Sandberg måske inde. Han skal ikke nødvendigvis spille alle kampene, men han kommer til at få enormt meget mere spilletid, end han ellers ville have fået, hvis man havde købt en ny starter-8'er. Når så Trybull og Bonde også kom tilbage, så kunne han være helt ude af truppen.

Jeg tror, det er fornuftigt - også for sammenhængskraften på holdet, at de bedste spillere (som vi ved, der er en fremtid i) spiller fra start. Ellers får vi omvendt svært ved at lokke dygtige spillere til OB, hvis signalet er, at de skal være backups for vores talenter. De bedste spillere skal spille.
                Meget enig. Det hedder at vi skal gøre “spilletiden for talenterne kortere” ikke “at vi skal spille med samtlige talenter fra start uanset hvad”… Den kommer dog måske lidt i spil sidst på sæsonen hvis vi er sikret

Comment

SportFyn skriver at ob.dk viser kampen men skriver ikke hvornår. Og i kampprogrammet på ob.dk står klokkeslettet til 00.00. Sløvt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    SportFyn skriver at ob.dk viser kampen men skriver ikke hvornår. Og i kampprogrammet på ob.dk står klokkeslettet til 00.00. Sløvt.
                    Den starter kl 16

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov

Byt Gomes med Burgu, samt William med Ejdum, så tror jeg du har den rette opstilling til kampen i eftermiddag

Comment

Men argumentet imod det er jo, at man skubber Nico (der har kontraktudløb) ind på en startplads.
                        Der kunne man jo bruge McCoy eller beholde Owusu der formentligt spiller der i næste sæson og så bruge et talent på midten.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Men argumentet imod det er jo, at man skubber Nico (der har kontraktudløb) ind på en startplads.
                          Der kunne man jo bruge McCoy eller beholde Owusu der formentligt spiller der i næste sæson og så bruge et talent på midten.
                          Hvilket vel også er det der sker, i det sekund oprykningen er matematisk sikret.
                          Hvis man skal tage Troels Bech's ord for troende.

Comment

Nicholas Mickelson er vel Nordic Bet Ligaens næstbedste back. Der ligger McCoy en del efter, og Owusu er nok også stadigvæk betydeligt bedre end Juul-Sandberg.

Jeg tror - ren mavefornemmelse - at McCoy får en del spilletid i denne halvsæson og er 1. reserve på begge backs (særligt hvis Grubbe er midtbane). Samtidig tror jeg, Juul-Sandberg får spilletid i alle de kampe, han er frisk til at spille. Om han starter inde - det lader jeg være usagt - men McCoy og Juul-Sandberg får 6 måneder til at vise, hvorfor vi IKKE skal hente en back og en (to) central midtbane til sommer, hvis Nico ellers forlader os som vi forventer.

Kan de ikke løfte den opgave, så tror jeg vi handler ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Hvilket vel også er det der sker, i det sekund oprykningen er matematisk sikret.
                              Hvis man skal tage Troels Bech's ord for troende.
                              Ja det er jo det.

Jeg siger ikke at jeg er imod det men jeg syntes at der er noget diskrepans i at TB siger noget og SK gør noget andet. Jeg har ikke et eneste sted set, læst eller hørt at talentdelen først er når OB er sikret oprykning.
                              Men jeg er heller ikke fan af nogen af dem.
                              Kunne bare godt tænke mig at der var mere walked were talked … det andet har vi ligesom set de sidste mange år og det er jo nok der leden mod ledelsen er…

Comment

Nicholas Mickelson er vel Nordic Bet Ligaens næstbedste back. Der ligger McCoy en del efter, og Owusu er nok også stadigvæk betydeligt bedre end Juul-Sandberg.

Jeg tror - ren mavefornemmelse - at McCoy får en del spilletid i denne halvsæson og er 1. reserve på begge backs (særligt hvis Grubbe er midtbane). Samtidig tror jeg, Juul-Sandberg får spilletid i alle de kampe, han er frisk til at spille. Om han starter inde - det lader jeg være usagt - men McCoy og Juul-Sandberg får 6 måneder til at vise, hvorfor vi IKKE skal hente en back og en (to) central midtbane til sommer, hvis Nico ellers forlader os som vi forventer.

Kan de ikke løfte den opgave, så tror jeg vi handler ind.
                                Jeg er ikke uenig .. men jeg ser stadig SK være bange for at bruge talenterne og spille “de sikre” kort selvom de ikke er her næste sæson - præcis som han gjorde i sidste sæson indtil at han var presset til at sadle om og der var det for sent.

Ikke at det bliver for sent i denne sæson … ellers brænder huset sq ned ..

Det er stadig mavefornemmelse, tro, håb og kærlighed .. fint nok men lad os nu også forholde os til det der bliver meldt ud og det der reelt sker ..

Sidste kamp i NordicBet er 24. maj så det er reelt mindre end 3,5 mdr. kamp tid at bevise sig i. 14 kampe.

Comment

Working...
                                X