hvis han ellers er klar - så tænker jeg da at BP starter. Kommer selvf an på hvor hurtigt vores nye mand falder til.
Midtbanen ser mig altså stadig noget tynd ud...
Håber da at man satser på at spille Gomez og Burgy sammen i foråret så de er klar til næste sæson ..
Enig i at den er tynd men hvem ville man bytte ud?
De fire skulle gerne kunne køre den hjem i 1. div. og gerne mindst halvdelen spille SL næste år. Det er primært egne unge talenter og er her længere end til sommer.
Så hellere at man vekslede en Fenger for en ny angriber ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Håber da at man satser på at spille Gomez og Burgy sammen i foråret så de er klar til næste sæson ..
Enig i at den er tynd men hvem ville man bytte ud?
De fire skulle gerne kunne køre den hjem i 1. div. og gerne mindst halvdelen spille SL næste år. Det er primært egne unge talenter og er her længere end til sommer.
Så hellere at man vekslede en Fenger for en ny angriber ..
jeg ville ikke bytte en ud - du mangler en spiller på dit andet hold ;)
Ejdum, Trybull, "X" så er der stadig en ledig plads til Martin og eller Sandberg - og der er stadig 5 udskiftninger at gøre godt med. Så der vil være rig mulighed for at bringe dem. Er Martin klar til 90 min? Eller Sandberg - syntes ikke de spillede så meget i efteråret. Og skal de til at skiftes ud så er vi ved Grubbe eller Lassen......
Det går sikkert i 1 division - men igen, syntes det ser smalt ud...to startere ud og man bringer ikke en eneste ind...noget af et sats i min bog.
jeg ville ikke bytte en ud - du mangler en spiller på dit andet hold ;)
Ejdum, Trybull, "X" så er der stadig en ledig plads til Martin og eller Sandberg - og der er stadig 5 udskiftninger at gøre godt med. Så der vil være rig mulighed for at bringe dem. Er Martin klar til 90 min? Eller Sandberg - syntes ikke de spillede så meget i efteråret. Og skal de til at skiftes ud så er vi ved Grubbe eller Lassen......
Det går sikkert i 1 division - men igen, syntes det ser smalt ud...to startere ud og man bringer ikke en eneste ind...noget af et sats i min bog.
Ups …
de hold der er kun til 1. div. - det skal de sq kunne klare ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
I så fald så kan man jo godt pakke sammen om talenterne .. hvis ikke man spiller med Sandberg lærer i hvert fald Grubbe på midten men rykker Uwusu frem er det godt nok sløjt …
Comment