Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Flot at OB. Alle træningskampene er på udebane.
    Nu er jeg ikke ekspert ud i træningskampe, de er i 98,9 % af tilfældene ligegyldige for mig.
    Men er det ikke meget normalt, at det er de højst rangerede klubber som vælger at spille hjemme?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Flot at OB. Alle træningskampene er på udebane.
      Tja,men de andre klubber er ofte bedre med at streame kampene så...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Nu er jeg ikke ekspert ud i træningskampe, de er i 98,9 % af tilfældene ligegyldige for mig.
        Men er det ikke meget normalt, at det er de højst rangerede klubber som vælger at spille hjemme?
        Det tror jeg ikke nødvendigvis er tilfældet. Tror mere det handler om gode baner.
        Mon ikke også holdet skal 10-12 dage sydpå?
        Ville være fint for lige at integrere de nye spillere som TB skriver kontrakt med i januar

Comment

Er det i morgen at de starter træning igen, nogle som ved om hvor de træner og hvad tid

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            Er det i morgen at de starter træning igen, nogle som ved om hvor de træner og hvad tid
            Ja. Mener det er Bane 4 men er ikke sikker på tidspunkt. Mon ikke det er ved en 11 tiden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja. Mener det er Bane 4 men er ikke sikker på tidspunkt. Mon ikke det er ved en 11 tiden
              Tak for svar, kunne være man skulle kigge ned.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                https://fyens.dk/ob/ob-s-sportsdirek...mhed-i-danmark

I følge denne artikel, er det på kunstgræsbanen i Ådalen lørdag kl. 14.00.

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

https://fyens.dk/ob/ob-s-sportsdirek...mhed-i-danmark

I følge denne artikel, er det på kunstgræsbanen i Ådalen lørdag kl. 14.00.

Citat TB:
                  “men vi kan godt forvente at se en udvikling i vores spil, siger Troels Bech.

- Fodboldmæssigt skal vi have en tydeligere spillestil, så det også er nemmere for vores unge spillere at træde over den flod, der nogle gange skiller ungdomsfodbold fra seniorfodbold. “

Ovenstående citat fra artiklen er det absolut vigtigste for OB dette forår. Hvis Søren Krogh fortsat famler her, så må der simpelthen kigges efter en anden træner.

Comment

Nogen meldinger fra træningen :) ?

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Citat TB:

- Fodboldmæssigt skal vi have en tydeligere spillestil, så det også er nemmere for vores unge spillere at træde over den flod, der nogle gange skiller ungdomsfodbold fra seniorfodbold. “

Ovenstående citat fra artiklen er det absolut vigtigste for OB dette forår. Hvis Søren Krogh fortsat famler her, så må der simpelthen kigges efter en anden træner.

Jeg tror ikke vi kan undgå at SK og holdet "famler" i nogen kampe i løbet af resten af sæsonen. Det vigtigste må være at vi kan se udviklingen i spillet. Det vil så også sige at TB/Jimmy og SK skal hente typerne til "det vi gerne vil". Her vi formodentlig startet godt med Bonde og Adam Sørensen men Rom blev jo ikke bygget på en dag så der vil formentlig gå et par vinduer endnu inden vi ser en trup der er på plads "til det vi vil"

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Citat TB:

Enig .. men betyder det så også at 1. holdet skal spille samme system/stil som Akademiet eller omstiller Akademiet sig til 1. holdet (når de engang finder ud af om det er 433 eller 442. De vil spille (og handle ind til).

Der er jo kigget på en kantspiller jfr. rygtet så der skal vel spille med kanter.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg tror ikke vi kan undgå at SK og holdet "famler" i nogen kampe i løbet af resten af sæsonen. Det vigtigste må være at vi kan se udviklingen i spillet. Det vil så også sige at TB/Jimmy og SK skal hente typerne til "det vi gerne vil". Her vi formodentlig startet godt med Bonde og Adam Sørensen men Rom blev jo ikke bygget på en dag så der vil formentlig gå et par vinduer endnu inden vi ser en trup der er på plads "til det vi vil"
                          Netop omkring “det vi gerne vil” , i interview/podcast med Søren Krogh i fyens.dk (vi taler om OB) fra 2. December, bliver SK spurgt ind til spillertyper og hvilken spillestil han foretrækker og her må jeg bare sige jeg sjældent har hørt en træner “famle” mere i sine svar. Men ja hvor meget snor træneren skal have i en klub som OB er der meget delte meninger om.

Comment

Netop omkring “det vi gerne vil” , i interview/podcast med Søren Krogh i fyens.dk (vi taler om OB) fra 2. December, bliver SK spurgt ind til spillertyper og hvilken spillestil han foretrækker og her må jeg bare sige jeg sjældent har hørt en træner “famle” mere i sine svar. Men ja hvor meget snor træneren skal have i en klub som OB er der meget delte meninger om.
                            Den har jeg ikke hørt, men jeg er nu heller ikke imponeret over SKs retoriske evner .. der er plads til forbedring der også. Så må vi vel også bare sige at med 2,5 point i snit så må SK sidde relativt sikkert i sadlen. Jeg tror ikke han stoppe med mindre han selv føler presset bliver for stort til hans personlighed

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Den har jeg ikke hørt, men jeg er nu heller ikke imponeret over SKs retoriske evner .. der er plads til forbedring der også. Så må vi vel også bare sige at med 2,5 point i snit så må SK sidde relativt sikkert i sadlen. Jeg tror ikke han stoppe med mindre han selv føler presset bliver for stort til hans personlighed
                              Jeg tror du har helt ret mht at Søren Krogh med stor sandsynlighed sidder meget sikket i sædet, men når nu Troels Bech i sin “nytårstale” selv nævner at vi skal se udvikling i vores spil og en tydeligere spillestil, så må man også antage at ledelsen kigger på andet end blot vores pointsnit i 1. division.

Comment

Lad os nu lige se hvad snittet er i SL ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X