Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Lyder til at vi skal have en træningskamp mod AGF 16/1

https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...-mod-fck-og-ob

Og Sdj den 10/1

https://fyens.dk/ob/ob-moeder-agf-i-...a6427eaaf3d-14

Comment

Hvilke land sydpå går træningslejren mon så i år.
      Eller er den også sparet væk?

Comment

Vi møder også Silkeborg den 24/1

https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...t-liga-klubber

Comment

Ja vi er blevet træningskegler for superligaholdene. Egentlig mærkeligt de ikke prioriterer stærkere modstandere.

Comment

Man kan vel også sige at vi er interessant som modstander under forberedelsen. Og har det fint med en ambitiøs program for os som viser lidt hvor holdet står.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Man kan vel også sige at vi er interessant som modstander under forberedelsen. Og har det fint med en ambitiøs program for os som viser lidt hvor holdet står.
              Det kan man sige. Faren er holdet bliver flået rundt i samtlige kampe og går ind til turneringen blottet for selvtillid.

Bare de ikke bliver overmachet. Går heller ikke at møde Middelfart jo.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det kan man sige. Faren er holdet bliver flået rundt i samtlige kampe og går ind til turneringen blottet for selvtillid.

Bare de ikke bliver overmachet. Går heller ikke at møde Middelfart jo.
                De bagslag vi fik bragte hidtil holdet til at reagere rigtigt i den her sæson. Så tror ikke en forberedelse med dårlige resultater mod Superligakkubber ville knække os. Men måske ville det give en klar indikation i hensigt af transfervinduet.
                For mig er det i første linje spændende at se hvor vi står i forhold til de bedre hold i Superligaen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Ja vi er blevet træningskegler for superligaholdene. Egentlig mærkeligt de ikke prioriterer stærkere modstandere.
                  Hmmm. Det syntes jeg bestemt ikke. Jeg er da sikker på at et hold som AGF ønsker at møde OB for at blive ok matchet. Muligt de vinder.
                  Du har godt nok ikke høje tanker om vores hold pt. Syntes altså ikke vi er dårligere end Vejle,Sønderjyske,Lyngby og Aab

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hmmm. Det syntes jeg bestemt ikke. Jeg er da sikker på at et hold som AGF ønsker at møde OB for at blive ok matchet. Muligt de vinder.
                    Du har godt nok ikke høje tanker om vores hold pt. Syntes altså ikke vi er dårligere end Vejle,Sønderjyske,Lyngby og Aab
                    Vejle ok. Men de andre bundhold tror jeg ikke vi er på niveau med.

Comment

Vejle ok. Men de andre bundhold tror jeg ikke vi er på niveau med.
                      Om 5 min er vi

Comment

10/1 13.00: Sønderjyske-OB
                        16/1 13.00: AGF-OB
                        24/1 13.00: Silkeborg-OB
                        30/1 12.00: Fredericia-OB

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          10/1 13.00: Sønderjyske-OB
                          16/1 13.00: AGF-OB
                          24/1 13.00: Silkeborg-OB
                          30/1 12.00: Fredericia-OB

Flot at OB. Alle træningskampene er på udebane.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Mon ikke man vil give banen noget ro? Den så sløj ud mod slutningen af sæsonen. Hvis det er sådan, så forstår jeg godt prioriteringen.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Fordi manglende faciliteter. Og så gider TB ikke høre mere om det.

Comment

Working...
                              X