Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-B93

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
    Mon ik SK satser på 1-1 blir slutresultat
    X
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Uden at kommentere på selve kampen: Set fra stadion ser græstæppet sløjt ud. Er det mig, der har for høje forventninger til en hybridbane i december?

Comment

vi ser ud til at være vågnet igen - der er kommet mere fart i spillet igen. B93 er dog stadig farlige, og vi er langt fra sikre i forsvaret

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kan vi da håbe på - men der er godt nok stadig meget at arbejde på - vi skal være bedre til at holde fokkus, mange af de mål imod virker som om vi helt holder op med at forsvarer og kun kigger frem af banen...
          Jeg har faktisk kun set de seneste 10 minutter af kampen.

Jeg synes blot der trængte til en modpol mod det konstante sortsyn der hersker herinde så snart OB lukker mål ind.

Comment

pause 2-2 OB startede bedst, kontrollerede uden rigtigt at blive farlige. Efter vi kom på 1-0 gik tempoet ud af os og efter udligningen faldt vi helt sammen, rendte hovedløse rundt - håbløst forsvar ved 2-1 scoring. Så var det så småt som om vi vågnede op igen - fik lidt mere tempo på efter udligning.

Vi er hårdt ramt af skader nu - godt der er pause lige om lidt. Men der bør altså også være nogle seriøse overvejelser omkring vores træner - rykker han reelt holdet nok? Vi kan ikke forsvarer mere...jeg havde forventet vi ville få en bøvlet start på efteråret - og så langsomt blive bedre. Syntes desværre det er gået den anden vej. Startede forrygende og er langsomt gået ned i tempo og spillet flyder bare ikke særligt godt...

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Jeg synes blot der trængte til en modpol mod det konstante sortsyn der hersker herinde så snart OB lukker mål ind.
              det er ikke så meget at de lukker mål ind - men vi lukker konstant mål ind, formår ikke længere at holde 0'et. Og så var spillet - især forsvarsspillet horriblet

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Ja det er dejligt med dine indlæg. Gir tro på mere i 2. Halveg
                men synes det er øv man ikke kan spille til nul.

Comment

Esbjerg taber 2-0 til Vendsyssel så uanset resultat i dag vil der være 13 point ned til nr 3...

Comment

Ja det er dejligt med dine indlæg. Gir tro på mere i 2. Halveg
                    men synes det er øv man ikke kan spille til nul.
                    Det er faktisk kun Hvidovre og Kolding der har lukket færre mål ind end OB.
                    Til gengæld har de to hold TILSAMMEN lavet 8 mål færre end OB.

Jeg synes ikke der er så meget at brokke sig over mht. mål lukket ind .... måske kun måden det sker på.
                    På den anden side kunne en bedre defensiv også betyde færre mål i den anden ende hvis halvdelen af holdet hele tiden skal rende og passe på.

Nå - Fuck det.
                    Jeg glæder mig til de 2 (minimum) OB mål i 2. halvleg

Comment

Går man efter sejren eller er OB og staben tilfreds med 1 point?

Comment

Går man efter sejren eller er OB og staben tilfreds med 1 point?
                        Du tænker at de allerede i pausen har siddet og debatteret om uafgjort er det man går efter?

Comment

selvfølgelig skal man have en backup plan klar - hvis alt brænder sammen. Men foran 13 point ifht oprykning så må man godt melde lidt mere offensivt ud. Og bedste måde at sikre oprykning vil også være at begynde at forme den superliga trup.
                          Det var et forsøg på at være sjov, og fordi OB i en periode sejlede rundt, og fordi spillet ikke har været pragende de sidste par kampe. Selvfølgelig skal OB melde lidt mere offensivt ud og planlægge efter Superligaen mht til truppen

Comment

Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                            https://redditsport.cc/channel.php?id=ex7041326 Lige et "life hack" sidste uges link kan bruges til at finde næste kamp osv!
                            Er det kun her det er meget ustabilt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Platz Se indlæg

Er det kun her det er meget ustabilt?
                              Det hænger lidt engang imellem.

Sådan 3-2

Comment

pause 2-2 OB startede bedst, kontrollerede uden rigtigt at blive farlige. Efter vi kom på 1-0 gik tempoet ud af os og efter udligningen faldt vi helt sammen, rendte hovedløse rundt - håbløst forsvar ved 2-1 scoring. Så var det så småt som om vi vågnede op igen - fik lidt mere tempo på efter udligning.

Vi er hårdt ramt af skader nu - godt der er pause lige om lidt. Men der bør altså også være nogle seriøse overvejelser omkring vores træner - rykker han reelt holdet nok? Vi kan ikke forsvarer mere...jeg havde forventet vi ville få en bøvlet start på efteråret - og så langsomt blive bedre. Syntes desværre det er gået den anden vej. Startede forrygende og er langsomt gået ned i tempo og spillet flyder bare ikke særligt godt...
                                Meget enig. Det er især bekymrende, at vi pointmæssigt er blevet dårligere end i sæsonstarten. Man kan selvfølgelig godt sige, at vi fik et par heldige sejre i starten, men set over hele efteråret har vi fået de point, vi har spillet til.
                                Jeg håber så meget, at vi ser en anden halvveg, hvor vi investerer alt, og trækker os sejrrigt ud af kampen. Det er ikke kun det potentielle tab af to point i tabellen der bekymrer, men mere det psykologiske forhold, at vi er for nedadgående. Håber meget, at vi kan slutte godt af på efteråret.

Comment

Working...
                                X