Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-ACH
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det var heller ikke rettet mod dig - sorry. Mere de ret ophedede ytringer mod dommeren. Vi vandt og er sgu for store i den her række til at lade os gå på af dén slags.
Og ja vi vandt - men jo ikke med stor margin - så sådan en fejl kunne have kostet dyrt.
Men det er det vi får - jeg glæder mig over der ikke er VAR - så må man tage sådanne fejl med - men tænker faktisk ikke det er smart at sætte suppe dommere / linjevogtere, der er vandt til at VAR fanger den slags, til at dømme i 1 division.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jo, jeg kan sagtens rumme det og er ikke synderligt ophidset.
Og meget enig i resten. Jeg synes vi er et ganske fint sted og et langt bedre sted end jeg havde forventet vi ville være pt.
Leave a comment:
-
Slotsager om kampen og comeback:
https://obstruktion.dk/slotsager-gjo...dskampspausen/
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Givetvis. Det var dårligt dømt. Og så kan jeg heller ikke hidse mig yderligere op. Vi fører rækken suverænt og spillede en fin kamp. Er vi ikke så store, at vi kan rumme den slags?
Jeg synes i hvert fald, at det begynder at ligne noget. Ser os fint spille med om overlevelse i suppen med nuværende trup. Et par centrale profiler; så begynder det at ligne et første skridt mod noget.
Og meget enig i resten. Jeg synes vi er et ganske fint sted og et langt bedre sted end jeg havde forventet vi ville være pt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDer er vel ret beset linjedommeren, I skal rette vreden mod.
Men ja, absurd de ikke ser de 2 x offside.
Vi kunne dog været kommet bagud flere gange i de første 15 minutter. Gomez er atletisk, men jeg er nervøs hver gang, han er impliceret i noget. Manglende spilforståelse og sære fejl. Bliver et problem på et højere niveau.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Både og. Hoveddommeren står godt placeret til at se, at Myhra generes af spilleren i offside-position, og han har mulighed for at overrule sin linjedommer. I min verden er det både linje- og hoveddommer, der fejler eklatant her.
Jeg synes i hvert fald, at det begynder at ligne noget. Ser os fint spille med om overlevelse i suppen med nuværende trup. Et par centrale profiler; så begynder det at ligne et første skridt mod noget.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer var scouts fra Bologna og Genoa på stadion i går men det var ikke klar hvem de kiggede på:
https://x.com/OBstruktion1887/status...zvFj8OcQg&s=19
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDer er vel ret beset linjedommeren, I skal rette vreden mod.
Vi kunne dog været kommet bagud flere gange i de første 15 minutter. Gomez er atletisk, men jeg er nervøs hver gang, han er impliceret i noget. Manglende spilforståelse og sære fejl. Bliver et problem på et højere niveau.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der var scouts fra Bologna og Genoa på stadion i går men det var ikke klar hvem de kiggede på:
https://x.com/OBstruktion1887/status...zvFj8OcQg&s=19
Leave a comment:
-
Nu så jeg ikke kampen mod EfB, men for mig var kampen i går vores første egentlige trykprøve. ACH er kommet godt efter det, med alle deres nye spillere, og de er hurtige, har en klar plan, og er fysisk stærke. Jeg ser helt klart dem som nummer to i Nordicbet ligaen.
På den baggrund spillede vi en ganske god kamp, bortset fra de første 10-15 minutter. Vi kunne således takke Myhra og lidt held med, at vi ikke kom tidligt bagud. Derefter gjorde vi meget rigtigt, vi kom ganske vidst ikke til så mange chancer, men alligevel. ACH fik så et mål forærende, og desværre kom deres reducering til 2-3 kort efter vi var kommet foran med 2 mål. Skidt af os, da vi derved ikke kunne cruise sejren hjem, men i stedet måtte krige den i hus. Men også respekt til ACH, reduceringen viste noget om deres fysiske styrke.
Og så vil jeg vove den påstand, at denne kamp også kunne være spillet mellem de nederste fire hold i Superligaen. Tempoet og fysikken var der helt klart. Dermed ikke være sagt, at vi ikke skal forstærke os, det skal vi. Men pilen peger i den rigtige retning. Og vi ligner mere og mere et hold, der allerede ved årsskiftet er rykket op, og som gør det matematisk 4-6 runder før afslutningen af sæsonen. Det må betyde meget, når truppen skal forstærkes.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Der er vel ret beset linjedommeren, I skal rette vreden mod.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
Mere han skulle vel køre med hjem i bussen.. Er jo fra HorsensLast edited by andlox; 09-11-2024, 22:04.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlægUden at jinxe den, men vi har mødt de tre direkte konkurrenter til oprykning de sidste 3 kampe og vundet alle tre. Der er 18 point tilbage i grundspillet, fortrinsvist mod bund 6. Det er sku klasse. Spændende om vi kan magte fortsat at sætte os op til kampene og vinde, så kunne det godt allerede lugte af superliga til marts.
Leave a comment:
Leave a comment: