Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

At man synes vi skal stile højere end JJT, synes jeg da er helt fair. Men jeg kan ikke se argumentet for at han ikke skulle være bedre end Juul-Sandberg lige nu. Vi har tæt på ingen data til at vurdere hvor god Juul-Sandberg er på seniorniveau.
    Meget enig. Vores u19 transissionsspillere skal have nogle med noget rutine at støtte sig til. Om JJT er den rette er der forståeligt delte meninger om, men han er trods alt 28år og har været anfører for os og har nu fået erfaringer fra andre ligaer. Han har tendens til nogle skadesperioder, så lur mig om ikke Juul-Sandberg stadig nok skal få spilletid og hvis han viser sig tidligt at have et højere niveau end JJT, så vil JJT bare få nogle perioder på bænken.
    Jeg kan sagtens se en masse fornuftig i at få JJT tilbage til OB og det betyder ikke at vires unge talenter dermed skal syltes, snarrere tværtimod.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Meget enig. Vores u19 transissionsspillere skal have nogle med noget rutine at støtte sig til. Om JJT er den rette er der forståeligt delte meninger om, men han er trods alt 28år og har været anfører for os og har nu fået erfaringer fra andre ligaer. Han har tendens til nogle skadesperioder, så lur mig om ikke Juul-Sandberg stadig nok skal få spilletid og hvis han viser sig tidligt at have et højere niveau end JJT, så vil JJT bare få nogle perioder på bænken.
      Jeg
      kan sagtens se en masse fornuftig i at få JJT tilbage til OB og det betyder ikke at vires unge talenter dermed skal syltes, snarrere tværtimod.
      hmmm det er en signing jeg godt nok ville være meget loren ved. Jeg hørte klart til dem der ikke syntes han shinede inden han tog afsted (det var også vanskelige tider, den er jeg med på) og jeg må ærligt indrømme jeg ikke har fulgt hans karriere efter OB, men håber nok på noget nyt blod fremfor noget vi allerede har rodet med at få til at lykkedes før…
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

26 dage ind i vinduet og der er stadig intet sket. De trækker den godt nok.
        Spændt på om det lykkes TB at slanke truppen i næste uge. Der skal 3 ud for bare at hente 1 ind.

Hvis vi sælger:
        Deedson
        Manneh
        Slotsager

Hvis vi køber:
        JJT

Er vi så forstærket? Nej!
        Hvem er den offensive forstærkning man går efter?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          26 dage ind i vinduet og der er stadig intet sket. De trækker den godt nok.
          Spændt på om det lykkes TB at slanke truppen i næste uge. Der skal 3 ud for bare at hente 1 ind.

Hvis vi sælger:
          Deedson
          Manneh
          Slotsager

Hvis vi køber:
          JJT

Er vi så forstærket? Nej!
          Hvem er den offensive forstærkning man går efter?
          Det bliver en spændene uge, til og med mandag.

Jeg har ikke viden, læser og lytter til de forskellige medier.

Gætter på følgende ud:

Deedson og Manneh senest 3. februar.

Fenger og Selven inden vinduet lukker i Norge/Sverige.

Tvivler på Slotsager, men selvfølgelig kan det ske.

Ind:

(Er rigtig glad for Adam, det er godt hentet imo).

Henter vi JJT, så ligner det en spareøvelse, der er nogen derude, der er mere interessante, men de kan godt koste en 4-7 millioner. Jeg kan godt leve med JJT, men ser det ikke som en styrkelse, mere et en til en bytte med Manneh.

Den offensive forstærkning. Den kan jeg ikke spotte. Jay-Roy Grot, han er oplagt som afløser for Luca, men de skal jo ikke træde hinanden over tæerne i alt for mange halvsæsoner. Stephen Odey ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Hvornår har Fyens sidst haft ret med et transferrygte, jeg kan ikke huske det.
            Adelgaard...... I august.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det bliver en spændene uge, til og med mandag.

Jeg har ikke viden, læser og lytter til de forskellige medier.

Gætter på følgende ud:

Deedson og Manneh senest 3. februar.

Fenger og Selven inden vinduet lukker i Norge/Sverige.

Tvivler på Slotsager, men selvfølgelig kan det ske.

Ind:

(Er rigtig glad for Adam, det er godt hentet imo).

Henter vi JJT, så ligner det en spareøvelse, der er nogen derude, der er mere interessante, men de kan godt koste en 4-7 millioner. Jeg kan godt leve med JJT, men ser det ikke som en styrkelse, mere et en til en bytte med Manneh.

Den offensive forstærkning. Den kan jeg ikke spotte. Jay-Roy Grot, han er oplagt som afløser for Luca, men de skal jo ikke træde hinanden over tæerne i alt for mange halvsæsoner. Stephen Odey ?
              JJT har kontrakt et år endnu i Elfsborg, så mon ikke han koster noget også?

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

JJT har kontrakt et år endnu i Elfsborg, så mon ikke han koster noget også?
                Han sidder mest på bænken og nu har de oven i købet hentet en Simon Olsson, som vist står langt foran Jens Jakob i køen til spilletid. Han vil måske nok koste lidt, men tror vi snakker tæt på en fri transfer, måske et sekscifret beløb i danske kroner, er det mest sandsynlige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Han sidder mest på bænken og nu har de oven i købet hentet en Simon Olsson, som vist står langt foran Jens Jakob i køen til spilletid. Han vil måske nok koste lidt, men tror vi snakker tæt på en fri transfer, måske et sekscifret beløb i danske kroner, er det mest sandsynlige.
                  Okay, så kan jeg godt forstå de kan være fristet til at kigge den vej

Comment

Okay, så kan jeg godt forstå de kan være fristet til at kigge den vej
                    Bestemt, det kan jeg også godt forstå, men håber på noget andet og bedre, men det er jo ikke sikkert det kan lade sig gøre, til en pris vi vil betale.

De 4-7 millioner jeg slynger ud, er jo selvfølgelig, langt hen ad vejen, rent gætværk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

hmmm det er en signing jeg godt nok ville være meget loren ved. Jeg hørte klart til dem der ikke syntes han shinede inden han tog afsted (det var også vanskelige tider, den er jeg med på) og jeg må ærligt indrømme jeg ikke har fulgt hans karriere efter OB, men håber nok på noget nyt blod fremfor noget vi allerede har rodet med at få til at lykkedes før…
                      Jeg kan sagtens følge bekymringen og jeg håber helt klart også på noget endnu bedre. Jeg husker dog JJT som en rigtig god spiller som dog ramte en del skader på nogle dårlige tidspunkter (bl.a. skulderskade i opstart). Samtidig var det i mine øjne helt gak at vores træner Andreas Alm på det tidspunkt insisterede på at spille et system med 2 defensive midtbanespillere, når han havde en trup med kun én spiller (JJT) til den position, indtil han i mangel af alternativer rykkede Tverskov frem på midtbanen. JJT vil godt kunne dække en 6’er men jeg mener klart han vil være langt mere oplagt på 8’eren, især nu hvor vores hold har fået en fyr som Trybull ind, samt Juul-Sandberg som det unge alternativ på 6’eren.

Comment

Meget tyder på, at OB er stærkt på vej tilbage i de gode Jesper Hansen dage, hvor man ledte i glemte sager, og affaldsbeholdere, når der blev hentet spillere. Jeg håber Troels Bech beviser den næste uges til, at det ikke er tilfældet. Med den økonomi man har, burde der være til lidt mere en leverpostej og medisterpølse.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Meget tyder på, at OB er stærkt på vej tilbage i de gode Jesper Hansen dage, hvor man ledte i glemte sager, og affaldsbeholdere, når der blev hentet spillere. Jeg håber Troels Bech beviser den næste uges til, at det ikke er tilfældet. Med den økonomi man har, burde der være til lidt mere en leverpostej og medisterpølse.
                          også lidt min bekymring. Ser ud til man laver den klassike OB og retter for meget op.

BW var lidt for hurtig til at kigge væk fra de nærer cirkler. Jeg kan godt frygte man nu kun kigger her. Igen handler det om at finde en balance. Jeg syntes der skal være plads til at man kigger uden for egne kredse - ser om man kan finde noget talent andre steder fra. Det skal bare ikke være det eneste man gør.

Omvendt så bør det ikke nødvendigvis være et automatisk plus i bogen at man tidligere har trukket den stribede trøje over hovedet.

Med Bonde ude og Manneh på vej væk - så tager jeg gerne JJT nu og her, simpelthen fordi vi har brug for at få noget ind. Men tænker ikke det vil være en signing der på nogen måde rykker os.

Comment

Men fortæl så lige hvad Troels og Co. skal gøre når man fra klubbens side ikke vil investere det nødvendige i spillere.

Comment

Man kunne måske også sige at det er et udtryk for det muliges kunst når nu situationen er sådan at Bonde er ude i lang tid og Manneh er på vej ud af røret. JJT står sikkert ikke langt foran Juul Sandberg i køen til spilletiden så han skubbes ikke unødigt tilbage i hans udvikling.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Men fortæl så lige hvad Troels og Co. skal gøre når man fra klubbens side ikke vil investere det nødvendige i spillere.
                                Man kunne starte med at udstyre scouten med et rejsekort....wesstrøm hentede spillere, men de så ikke ud som om, at man rent faktisk havde været ude og se på spillerne, som man hentede. Den jackpot man scorede på Minteh, var udelukkende på insisteren fra en agent, med endda 2 prøve ophold, hvor man åbenbart stod med røven til på det første.
                                OB har de sidste mange år scoutet med røven, og scouten er tydeligvis ikke rejst længere end til Horsens.

Comment

Working...
                                X