Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Har altid været fan af Thomasen. Hvis man bytter ham for Manneh i det her vindue, så er det egentlig fint med mig.
    Vil også gerne foretage det bytte. Jeg tror ikke Jens Jakob er bedre end Manneh, nok på niveau og så er det “sjovest”, at vi spiller med en af vore egne fra akademiet og Odense.

Tror Jens Jakob spiller en 8’er meget a la Bonde, teknik og overblik, men med minus ud for fysik og intensive løb. På sigt bliver han nok Trybulls afløser.

Det er ikke samme hylde som Adam Sørensen, men nok det muliges kunst og det er okay.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Synes det giver fin mening! JJT er en rigtig klub mand og ville være vigtig for kulturen, har niveauet til bund/midt superliga.
      Men det skal være hvis han kan affinde sig med at være rotations spiller, ser ham ikke som en decideret profil.
      Det er jeg enig i .. JJT kan bruges som 8'er og 6'er i en 4-4-2 opstilling og vi ved jo han er teknisk stærk med et fint overblik. Han skal være velkommen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jens Jacob tilbage til det gode gamle middelmådighed
        manden har spillet 28 kampe de sidste 18 måneder meget få af dem fra start vi bliver aldrig bedre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han skal vel rotere med Trybull? Ser ham kun som 6`er i det 4-4-2 med diamant
          Jeg synes lige modsat, at det var synd han skulle spille 6'er i Alm systemet. Men der fandtes jo ingen 8'ere. Synes klart han er 8er

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Jens Jacob tilbage til det gode gamle middelmådighed
            manden har spillet 28 kampe de sidste 18 måneder meget få af dem fra start vi bliver aldrig bedre
            fint at bringe gamle OB'er tilbage - hvis de er gode (nok)

Må godt nok erkende jeg er noget undervældet hvis det viser sig at holde vand.

Det peger mere bagud end fremad. Lidt som hvis man bragte en aldrende og skadesplaget Falk tilbage på en alt for dyr kontrakt.

Suk

Comment

Jeg synes helt ærligt ikke det niveau JJT forlod os med er det vi leder efter nu.
              En af JJT store udfordringer var farten hvilket er svært at forbedre.
              Derudover har Allsvenskan vist sig at være et markant niveau under Superliga når vi har rekrutteret derfra.
              Men jeg holder meget af JJTs person og indstilling og ville elske at tage fejl ​​​​​​​​

Comment

Ingen tvivl om at han har OB hjerte og DNA. Men er godt nok lunken hvis den handel går igennem, han er langsom, spiller mere til siden end fremad, har spillet meget lidt det sidste stykke tid. Kan helt ærligt ikke se hvad han skal bidrage med når vi er tilbage i superligaen

Comment

Stemmer fra Ådalen skriver at Jens Jacob ikke er tæt på ob og at det nok ikke sker denne vinter

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Stemmer fra Ådalen skriver at Jens Jacob ikke er tæt på ob og at det nok ikke sker denne vinter
                    Og umiddelbart, tror jeg mest på SFÅ.

Godt nok underligt, at man får så vidt forskellige informationer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Og umiddelbart, tror jeg mest på SFÅ.

Godt nok underligt, at man får så vidt forskellige informationer.
                      Der tror jeg er dristigt. FS er gamle i gårde, og der plejer at være noget om snakken, når de skriver således.

JJ var en vældigt undervurderet spiller for os, og han vil være glimrende som 8er og leder i klubben.
                      Last edited by Jungledyret; 25-01-2025, 17:16.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Der tror jeg er dristigt. FS er gamle i gårde, og der plejer at være noget om snakken, når de skriver således.

JJ var en vældigt undervurderet spiller for os, og han vil være glimrende som 8er og leder i klubben.
                        Hvornår har Fyens sidst haft ret med et transferrygte, jeg kan ikke huske det.

Comment

Så klart heller satse på Juul-Sandberg, JJT kan ikke løfte OB mere end ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Så klart heller satse på Juul-Sandberg, JJT kan ikke løfte OB mere end ham.
                            Og det vil du vurdere, baseret på de omkring 30 minutters 1. divisions fodbold som Juul-Sandberg har fået, eller hvordan?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Og det vil du vurdere, baseret på de omkring 30 minutters 1. divisions fodbold som Juul-Sandberg har fået, eller hvordan?
                              At han ikke har fået mere er mig en gåde, jeg har set ham rigeligt, JJT er ikke bedre uanset hvor flink og stribet han er. Skal OB hente ind, så skal det være forstærkninger.
                              Last edited by jojo; 25-01-2025, 23:08.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

At han ikke har fået mere er mig en gåde, jeg har set ham rigeligt, JJT er ikke bedre uanset hvor flink og stribet han er. Skal OB hente ind, så skal det være forstærkninger.
                                At man synes vi skal stile højere end JJT, synes jeg da er helt fair. Men jeg kan ikke se argumentet for at han ikke skulle være bedre end Juul-Sandberg lige nu. Vi har tæt på ingen data til at vurdere hvor god Juul-Sandberg er på seniorniveau.

Comment

Working...
                                X